23 sierpnia 2021

PARA KOSMETYKÓW MARKI PHYTOPROGENIUM DO WŁOSÓW JAKĄ NABYŁAM NA TOPESTETIC.PL

Witam

Marka kosmetyków do włosów Phyto została założona w 1967 r. przez francuskiego fryzjera Patricka Alèsa.

Był on niezadowolony z faktu, że większość sprzedawanych kosmetyków do włosów pełna jest substancji chemicznych, które negatywnie wpływają na nasze zdrowie. Dlatego on sam postanowił postawić na siłę roślin i odniósł wielki sukces. Kosmetyki Phyto zawierają w 95% substancje naturalne. Obecnie do ich produkcji stosuje się około 500 ekstraktów z różnych ziół, krzewów i drzew, co jest naprawdę niezwykłym wynikiem. 

Phyto wyznaje zasadę, że najlepsze są surowce, które wyhoduje się samodzielnie, dlatego posiada własny ogród botaniczny i kilka farm w regionie Midi- Pyrenées. Marce udało się stworzyć bardzo skuteczne środki do walki z łysieniem. W jej bogatej ofercie znajdą coś dla siebie także osoby mające łupież, wrażliwą, podrażnioną czy tłustą skórę głowy i inne problemy. 



Kosmetyki Phyto nie są testowane na zwierzętach, a w ich składzie nie ma żadnych składników pochodzenia zwierzęcego z wyjątkiem jajek i miodu oraz wosku pszczelego. Podlegają one surowym testom klinicznym w niezależnych laboratoriach i szpitalach. Klient może być pewny, że otrzyma produkt, którego jakość będzie proporcjonalna do ceny.

Po takim wstępie, gdybym była nowicjuszką tej marki to już by mnie kupiła samą swoją ideą. Ale, że markę znam bo miałam przyjemność poznania serii do włosów farbowanych oraz suplementów wiedziałam, że czeka mnie z nią kolejne miałam nadzieję udane spotkanie. Czy tak było? Zaraz się przekonacie.

Tym razem, dzięki Topestetic poznałam Phytoprogenium Ultradelikatny Szampon Do Codziennego Stosowania oraz Ultra-delikatne mleczko ułatwiające rozczesywanie.

Duet Phytoprogenium zatroszczył się o moje włosy wraz ze skalpem. Zewnętrznie opakowania są przeźroczyste, szampon jest kremowy, a mleczko białe. Charakteryzują się kanciastymi z wyglądu buteleczkami z plastiku.

Rozróżnić je można po wielkości: szampon jest nieco większy bo mieści 250 ml lejącej konsystencji, a mleczko to 150 ml dość gęstej cieczy jaka daje rady i przechodzi przez załączony atomizer. Oba produkty w zapachu potrafią zachwycić, po prostu są przyjemne dla nosa.



Ultradelikatny szampon jest wzbogacony o dobroczynne probiotyki. Pozostawia włosy miękkie, pełne promiennego blasku, bardziej elastyczne. Przywraca i pozwala zachować naturalną równowagę skóry głowy. Znakomicie sprawdzi się przy skalpie wrażliwym. Jest dla niego bardzo delikatny i potrafi zniwelować świąd, czerwone plamy. 

Można go używać codziennie bez obaw, że nam może zaszkodzić. Przy moich bardzo długich włosów jest dość nieekonomiczny, zwłaszcza dlatego, że zaleca się nim myć włosy dwa razy. Zapienia się średnio. Poniżej podaję jego sposób użycia.

Sposób użycia: szampon nałożyć na uprzednio zwilżone włosy, delikatnie masować, po czym spłukać wodą. Przy drugim myciu pozostawić pianę na 2 minuty, aby wzmocnić działanie składników aktywnych.



Mleczko zafascynowało mnie tym, że kilka dóz sprawia, że mogę swobodnie rozczesać cienkie plączące się włosy po umyciu. W składzie znajduje się mleczko owsiane bogate w proteiny o działaniu zmiękczającym, a także olej z nagietka i rozmarynu, które odżywiają i nawilżają włosy.

Główne składniki aktywne:
  • Mleczko owsiane : Bogate w proteiny i nawilżające lipidy mleczko owsiane zapewnia wyjątkową miękkość i natychmiast pomaga rozczesać włosy.
  • Olejki z rozmarynu i nagietka : Bogate w lipidy olejki z rozmarynu i nagietka odżywiają włókno włosowe i nadają miękkości całej fryzurze.
  • Wywar z malwy : Malwa, znana ze swoich właściwości leczniczych, jest silnym składnikiem nawilżającym. Dzięki zawartości śluzu zmiękcza i nawilża włókno włosa.
Mleczko nie obciąża włosów, sprawdzi się podczas stylizacji. Można go użyć na suche jak i wilgotne włosy. U mnie zawsze było w ruchu przy wilgotnych, abym mogła je rozczesać. Włosy po wyschnięciu są zawsze miękkie i ładnie pachną.



Delikatna skóra głowy, skłonność do podrażnień, atopii, łupieżu wykluczają stosowanie konwencjonalnych kosmetyków do mycia głowy. Nie wybierając odpowiednich kosmetyków możemy sobie zaszkodzić, a doprowadzenie skalpu i włosów do przyzwoitego stanu może w późniejszym czasie się wydłużyć.

Wybierając szampon, warto przyjrzeć się dokładnie jego składowi i sprawdzić czy nie zawiera obciążających włosy i skórę głowy silikonów. Dzisiejsza moja propozycja bardzo dobrze się powinna spisać, dlatego ją polecam.

Kosmetyki możecie nabyć w moim ulubionym sklepie internetowym topestetic.pl

Czym wyróżnia się to miejsce?
  • Profesjonalnym doradztwem
  • Do dyspozycji jest specjalista, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty, oraz
  • Wieloma markami oferującymi swój bogaty asortyment
  • Robiąc zakupy na tej stronie, możecie liczyć na sporo różnych próbek oraz gadżety firmowe.

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. O włosy badać należy z dużą pieczołowitością, więc warto zakupić dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie na tego typu, bazujące na naturalnych składnikach, kosmetyki stawiam podczas pielęgnacji włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marka jest dla mnie nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic marki nie miałam, ale czytałam dużo pozytywnego o nich
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Do włosów raczej stosuję sprawdzone kosmetyki, ale jestem otwarta też na różne nowości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre kosmetyki, miałam je kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że ta marka powstała tyle lat temu. Nie miałam jeszcze nic od nich, ale kiedyś chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś zadowolona. Nie znam marki mimo, że jednak nie jest nowością na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam topestetic tylko ze słyszenia, ale za każdym razem zachwycam się się ich profesjonalizmem i szeroką gamą produktów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej marce ani o tych produktach, a właśnie czegoś podobnego teraz szukam.

    OdpowiedzUsuń
  11. O marce nie słyszałam. Tym bardziej o ogrodzie botanicznym. Musiałabym jeszcze trochę o tym szamponie poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam gdzieś, kiedyś tą markę i chętnie bym wypróbowała conieco. Muszę sprawdzić czy mają coś do włosów wypadających.

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalnie nie znam tej marki, ale z tego co czytam to bardzo ciekawe kosmetyki - chyba muszę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń