25 sierpnia 2021

KOKIETERYJNY BUKIET ZAMKNIĘTY W BUTELECZCE PERFUM CHRISTINY AQUILERY -DEFINITION-

Witam

Po poznaniu parę lat temu Christina Aguilera By Night wody perfumowanej dla kobiet z sentymentem po raz kolejny powróciłam do perfum tej piosenkarki.
 
Spośród kilku wariantów ostatecznie zdecydowałam się na Definition. 

Perfumy Christina Aguilera | Christina Aguilera – Znana na całym świecie piosenkarka Christina Aguilera już od dziecka uczestniczyła w różnych konkursach wokalnych. Christina Aguilera otrzymała prestiżowe nagrody Grammy. Christina Aguilera zaprezentowała również kilka swoich zapachów. Pierwszym był Xpose - pojawił się w roku 2004. Większym zainteresowaniem jednak cieszy się zapach Simply Christina, który stał się liderem w wielu krajach i otrzymał nagrodę UK Fifi Awards 2008 w kategorii najbardziej lubiane perfumy zaprojektowane przez gwiazdy. We wrześniu 2008 roku Christina Aguilera zaproponowała nowy zapach Inspire.




Data premiery: 2017
Rodzaj zapachu: orientalne, kwiatowy

Nuty głowy: bergamota, mandarynka, czerwone jabłko
Nuty serca: orchidea
Nuty bazy: cyprys, ambra, heliotrop, piżmo



Zapach występuje w trzech pojemnościach: 50 ml, 30 ml, 15 ml. W moje skromne progi trafił flakon 50 ml. Klasycznie zapakowany jest w kartonik w odcienie brudnego różu. Buteleczka natomiast jest pokazana jako skromna i z klasą. Jest stożkowa, z krystaliczną skuwką i małą czarną wstążeczką na szyi flakonu.

Zapach wita się z nami dynamicznie. Wymieszany z pudrowymi cytrusami i czerwonym jabłkiem staje się dobrze odebrany. Subtelne, kwiatowe detale serca w postaci orchidei dodają urozmaicenia, wprowadzając nieco kameralną, spokojną atmosferę. Nuty bazowe takie jak: drzewna woń cyprysu w połączeniu z ambrą, heliotropem i piżmem w tle nadają ciepłego charakteru, ale i zarazem lekkiej pikanterii i tajemnicy.

Po dobrym poznaniu całość wypada fenomenalnie.
Zapach i słodki i drzewny z przebłyskami pudru i orientu.

Projekcja wypada do 4 godzin.



Zapach lubi kokietować i uwodzić i też powinien trafić do takiej kobiety. Ja może całkiem nie pasuje do takiego profilu, ale stając się uzależniona od niego nie ma szans na rezygnację. Dodatkowo ten ogon jaki zostaje za mną jest tak ciepły i mocny, że trudno się od niego oderwać.

Dostaniecie go na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie ten zapach. Nie znam go ale czuję, że może mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy są dla mnie czymś tak indywidualnym, że nie podjąłbym się zakupu ich komuś. Czasem sam sobie nie mogę wybrać a co dopiero komuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe slyszalam o tych perfumach, ciesze sie, ze Ci sie podoba. Na pewno ma ladne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro wytrzymuje do 4 godzin to moim zdaniem całkiem w porządku trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny flakon, zapach pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam gdzie te perfumy ale nie miałam okazji sprawdzić zapachu może przy najblizejs okazji się uda

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska26 sierpnia, 2021

    Myślę, że ten zapach mnie przekonuje i przypadłby mi do gustu, więc się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że ten zapach mógłby mi się spodobać. Akurat planowałam rozejrzeć się za jakimiś perfumami i chętnie zerknę na te. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mógłby mi się zapach spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnych perfum tej wokalistki ale znam jej charakterystyczne flakony z odrobiną koronki. 4 godziny to przyzwoita trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie miałam perfum Christiny : ) Kiedyś je bardzo lubiłam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń