11 sierpnia 2021

NIEDALEKO DO EKO - POLSKA MARKA Z PRODUKTAMI EKOLOGICZNYMI

Witam

Ekologia nadal rozkwita i cieszy się dużym zainteresowaniem. Nowe sklepy promują swoje produkty i przekonują nas do lepszego życia czyli bez plastiku, ogólnej chemii. Chcą tym uświadomić, że działając wspólnie możemy przyczynić się do poprawy stanu naszej planety...

Podziwiam osoby odważne i pełne zapału jakie potrafią małymi kroczkami stworzyć coś pięknego i mądrego.

Przykładem takiej osoby jest Karolina Nożewska - właścicielka i pomysłodawczyni sklepu NIEDALEKO DO EKO.
To nowoczesny sklep z produktami ekologicznymi i wegańskimi, a także ofertą usług dotyczących choćby aranżacji wnętrz w stylu ekologicznym. Tu propagujemy filozofię less waste, podejście proekologiczne i dbanie o środowisko wokół nas.
Panią Karolinę poznałam z filmiku na YT, gdzie został z nią przeprowadzony wywiad. Opowiada ona między innymi kiedy zaczęła się jej fascynacja eko, jak w prostych czynnościach my sami możemy się przyczynić do tego, aby być bardziej eko. Poniżej podaję wam link - koniecznie zobaczcie ten filmik.
Wow! 20 wskazówek jak żyć ekologicznie z Karolina Nożewska!

Jednym z produktów jaki powstał spod ręki p. Karoliny jest Krem Nawilżający, a ja miałam przyjemność poznać go osobiście. Co o nim sądzę?



Opinię o kremie zacznę od ceny co rzadko w sumie się mi zdarza. 100 ml kremu kosztuje jedynie 59,99 zł. Na produkt wegański i ukręcony ze 100 % naturalnych składników uważam, że ta kwota jest bardzo dobra i możemy być spokojni, że nie wydaliśmy na marne tylu złotówek.

Krem mieści się w szklanym ciemnym słoiczku. Ja dodatkowo trzymam go w zaciemnionym miejscu czyli w szufladzie komody koło łóżka w sypialni. Tym sposobem ochraniam składniki przed światłem jakie mu nie służą.

Krem nie posiada pod wieczkiem sreberka czego mi brakowało. Ma jedynie plastikowy krążek. Lubię jak krem jest ogólnie zafoliowany lub ma wspomniane sreberko, ponieważ mam gwarancję tak zwanej wcześniejszej nietykalności.

Etykieta nie jest krzykliwa. Jak przystało na krem eko jest idealna w moim odczuciu. Zresztą zerknijcie na zdjęcia i myślę, że się ze mną zgodzicie.



Co zawiera?

💚
Oliwę z oliwek jaka wpływa pozytywnie na nawodnienie oraz nawilżenie warstw skóry. Poprawia jej elastyczność oraz uzupełnia niedobory składników tłuszczowych. 💚Masło kakaowe, wykazujące biozgodność ze skórą człowieka, odżywia i poprawia mikrocyrkulację. 💚Olej z pestek winogron jaki nawilża i regeneruje, a 💚masło shea polecane jest szczególnie do skóry suchej – wzmacnia ją i nawilża. 💚Ekstrakt z dziewanny wygładza skórę i nadaje jej świeży i promienny wygląd.

Krem jest śnieżnobiały, dobrze zwarty i bezzapachowy. Podczas wydobycia go ze słoiczka opuszkiem dostaję dozę jaka w zupełności mi starcza na pokrycie twarzy jak i szyi. Krem w fazie wstępnej łatwo się nakłada, ale aby mógł się wchłonąć trzeba wykonać nim krótki masaż. Krem z początku robi tak zwane esy-floresy, dopiero po chwili jego kolor zaczyna zanikać i powstaje na powierzchni cery film - trochę tępy.



Kiedy go aplikuję oraz jak z jego działaniem?

W tym przypadku o poranku i śmiało mogę wykonać po nim makijaż oraz wieczorem, kiedy nie boję się nałożyć go nieco więcej. I nawet wtedy nie odczuwam dyskomfortu, a krem przez noc wnikając w skórę daje rano przyjazny efekt. Cera jest wypoczęta, miękka, po kilku dniach można wyczuć pozytywne zmiany związane z nawilżeniem. 

Stosując go przeszło dwa tygodnie mogę wam zagwarantować przy mojej cerze lubiącej się przesuszać, że ten krem przynosi ukojenie i potrafi dogłębnie nawilżyć. Ja za parę dni go odstawię i sięgnę po coś lżejszego, ale na pewno niebawem ponownie do niego wrócę jak tylko zauważę pewne niedobory związane przede wszystkim z nawilżeniem.

Krem jest wegański, nie zapycha, nie tłuści fajnie się zachowuje przez cały dzień pod makijażem. Ochoczo po niego sięgam dwa razy na dobę. Produkowany jest w standardach jakościowych ISO 2271.

Poznałam kolejną polską markę wartą uwagi, dlatego jeżeli podobnie jak ja chętnie wspieracie takie miejsca to na pewno poznanie tego kremu będzie dla was samą przyjemnością.

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Warto kupować produkty polskich marek i na pewno chętnie zwrócę uwagę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że i rano można go stosować : ) lubię takie uniwersalne
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy ze względu na zawartość tej oliwy z oliwek mogłabym tego stosować, a szkoda bo wydaje się byc ciekawym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz, a dla mnie to zupełna nowość - pierwszy raz słyszę o tej firmie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty ekologiczne są teraz bardzo na czasie, więc dobrze, że istnieją takie marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj konsystencją bardzo ale to bardzo mnie do siebie przekonuję. Chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie warto wspomagać polskie produkty bazujące na naturalnych składnikach, markę będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale fajnie, że na rynku pojawią się coraz więcej kosmetyków naturalnych. Chętnie wypróbowałabym ten krem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach. Dobrze, że jest takich kosmetyków coraz więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że ekologia w Polsce to fikcja

    OdpowiedzUsuń