12 sierpnia 2021

PRZYJEMNE OCZYSZCZANIE CERY Z ŻELEM OD LOREAL PARIS

Witam

Z francuskimi kosmetykami L´Oréal Paris miałam już niejedno pozytywne spotkanie. Zwłaszcza jeżeli chodzi o produkty do pielęgnacji włosów w tym farb do koloryzacji. Tutaj marka jest bez konkurencyjna i często powracam do szamponu Elseve Color-Vive lub odżywek.

Tym razem robiąc zakupy na Notino.pl postawiłam na Żel-krem do mycia twarzy dla skóry suchej i wrażliwej od L’Oréal Paris. Kosmetyk ten zainteresował mnie już po samym opisie jaki znajdował się obok produktu. Ciekawie zapowiadała się sama konsystencja żelowo-kremowa stąd nie ociągając się dodałam go do koszyka.



Po żel sięgam po grubszym usunięciu makijażu. Można go używać na noc i po przebudzeniu, gdzie usuwa sebum wytworzone w trakcie snu. Mleczna jego i dość luźna konsystencja po nałożeniu na wilgotną skórę tworzy kremową pianę jaka pod wpływem kolistych ruchów zaczyna działać. Tym sposobem oczyszcza i zmiękcza cerę. Usuwa resztki makijażu przywracając skórze komfort i świeżość.


W formule znajdziemy wyciągi z kwiatów róży i jaśminu. Róża znana ze swoich właściwości kojących oraz jaśmin znany z właściwości ochronnych i nawilżających. Te dwa składniki działają ze sobą harmonijnie i mają dobry wpływ na cerę suchą i wrażliwą.

Po czasie regularnego mycia twarzy tym żelem nie zauważyłam by zapychał ją, zaraz po zmyciu nie ściąga skóry jest w sumie dla niej wtedy obojętny. Ja jedynie wyczuwam w pierwszej kolejności świeżość i lekkość. 

Tubka 150 ml jest bardzo wydajna bo do jednego mycia naprawdę nie trzeba na dłoń aplikować dużo żelu co przytrafiało mi się z początku. Potem wyczaiłam, że dużo mniejsza doza starcza spokojnie na solidne umycie twarzy. 



L’Oréal Paris Rare Flowers znajduje się w tubie na zatrzask. Myślę, że opakowanie samo jest ok, tym bardziej, że stoi na głowie, więc mam go zawsze w zasięgu ręki jeżeli chcę go użyć. Natomiast pastelowy róż w jakim zaprojektowano tubkę wygląda uroczo i dziewczęco. Teraz w porze wakacyjnej bardzo fajnie wygląda w łazience na lustrze.

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Myślałam kiedyś nad nim ; ) ciekawy kosmetyk
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie stosowałam jeszcze żelu oczyszczającego tej firmy, więc zwrócę na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i byłam zadowolona, może jeszcze do niego powrócę

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizualnie ładny, choć ja jakoś nie kupuję kosmetyków tej marki i prędko się to pewnie nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to żel do mojego typu cery, ale z teh firmy miałam inny żel i bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno żel znajdzie swoich zwolenników, chętnie kupię go jako prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś z L'Oreala miałam jakiś żel i dobrze go wspominam choć teraz jadę na innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego żelu, ale jest całkiem interesujący. Ja ostatnio jestem wierna piance Holika Holika

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe wieki nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajnie zapowiada się ten żel. Ciekawe jak się sprawdzi z moją szczoteczką soniczną do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  12. O, akurat mój żel się kończy także wiem jaki kupie następny :)
    https://rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Post pachnie z ekranu komputera :)

    OdpowiedzUsuń