11 września 2021

DELIKATNY TONIK-MGIEŁKA OD PHARMACERIS JAKI WZMACNIA NACZYNKA MIĘDZY INNYMI WYCIĄGIEM Z ACEROLI

Witam

Czy problem popękanych naczynek dotyczy i ciebie? A może w ogóle nie interesuje cię ten temat? A jednak powinien, ponieważ ta przypadłość może pojawić się u każdej osoby i to w każdym wieku. Najczęściej jednak dopada kobiety i to my musimy zmagać się z pajączkami jakie szpecą naszą twarz czy nogi. Tak serio, to powodów do ich pojawienia jest sporo np: czynniki genetyczne, hormonalne i środowiskowe lub delikatna, wrażliwa, cienka i sucha skóra, stosowanie niewłaściwych kosmetyków do typu cery, nadciśnienie tętnicze, długotrwała ekspozycja na promienie słoneczne, wysoka temperatura, palenie tytoniu lub spożywanie alkoholu.

Kiedy zauważymy pierwsze pajączki nie bagatelizujmy ich. Skóra wtedy wymaga uważnej pielęgnacji odpowiednimi kosmetykami, najlepiej jak będą one delikatne. Najczęściej poleca się jednak dermokosmetyki, ponieważ nie zawierają one szkodliwych substancji, a obecne w nich składniki wykazują nie tylko działanie pielęgnacyjne, ale także lecznicze.




Jednym z wielu produktów z serii N jaki poleca Pharmaceris do cery naczynkowej jest: 

DELIKATNY TONIK-MGIEŁKA
WZMACNIAJĄCY NACZYNKA

Zadania kosmetyku:
  • Tonik przywraca prawidłowe pH skóry oraz skutecznie usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu.
  • Wyciąg z aceroli oraz Fito-Hydrator zapewniają właściwe nawilżenie skóry, koją podrażnienia i zapobiegają powstawaniu nowych zaczerwienień.
  • Tonik zmniejsza nadreaktywność skóry, redukuje rumień oraz przywraca uczucie świeżości i komfortu.



Aktywne składniki:
  • Wyciąg z aceroli - antyoksydant chroniący skórę przed uszkodzeniami wywołanymi przez czynniki zewnętrzne. Wzmacnia naczynia krwionośne, przyspieszając odnowę komórkową skóry, zmniejsza widoczność zaczerwienień.
  • D-pantenol - o właściwościach kojących i łagodzących, zmniejsza tendencję do nadwrażliwości skóry.
  • Fito-Hydrator - doskonale wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku, długotrwale ją nawadniając. Wygładza i przywraca skórze utraconą jędrność i elastyczność.
Taka skóra na której pojawiły się popękane naczynka powinna być pielęgnowana produktami bez substancji drażniących czyli sztucznych barwników, zapachów i alkoholu etylowego. O taką skórę należy wyjątkowo dbać i to codziennie. Dokładnie ją oczyszczać, nawilżać i to przynajmniej dwa razy dziennie: o poranku i na noc. Sama zrezygnowałam już dawno z peelingów mechanicznych na rzecz enzymatycznych i tu mogę wam polecić taki peeling z serii A od Pharmaceris.



DELIKATNEGO TONIKU-MGIEŁKI używam, bo sama mam parę pajączków na twarzy. Oprócz niego oczywiście stosuję kremy mające zapobiec ich szerzeniu się oraz pękaniu. Moja pielęgnacja nie opiera się jedynie cały czas na tych produktach, robię sobie przerwy i z perspektywy kilku lat muszę wam napisać, że u mnie taka naprzemienna pielęgnacja się sprawdza.

Tonik ten nie podrażnia skóry, jest dla niej delikatny. Daje uczucie komfortu i dobre nawilżenie. Stosuję go różnie. W dzień sp: spryskuję cerę dzięki atomizerowi dla odświeżenia. Natomiast przy gruntownym oczyszczaniu zwłaszcza wieczorem lubię go zaaplikować na wacik i tym sposobem tuż przed kremem nanieść go na cerę w celu usunięcia ostatnich zanieczyszczeń oraz przywrócić prawidłowe pH.

Czy w waszej codziennej pielęgnacji znajduje się tonik?
Czy borykacie się z pajączkami?

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Tak używam toniku, ale też hydrolatu. Ta seria z Pharmaceris mnie kusi ilekroć widzę na pomce, ten tonik chyba nawet kiedyś miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. skóra mojej mamy jest płytko unaczyniona, polecę jej ta mgiełkę, obie cenimy sobie kosmetyki pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów tej marki, ale innej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy, dawno nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że tonik nie podrażnia skóry, daje jej nawilżenie. To na pewno atuty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat nie mam popękanych naczynek, ale za to ostatnio zrobiły mi się 3 brzydkie rozstępy i zaczęłam stosować na nie produkt właśnie tej firmy. Po miesiącu stosowania wyraźnie zbledły, więc daje radę. Mam nadzieję, że ten tonik również robi swoją robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę pamiętać, też mam pojedyncze pajączki na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria na naczynka jest genialna - faktycznie zmniejsza przebarwienia. Jedyny minus jest taki, że skóra szybko się przyzwyczaja i zaczyna przesuszać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty Ireny Eris, wiec i ten jest na pewno rewelacyjny. Polska marka i świetna receptura.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba dbać o skórę. To największy organ człowieka, więc nie wolno o nim zapominać. Nawilżenie to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Paulina Kwiatkowska12 września, 2021

    Nie zwróciłam wcześniej uwagi na ten tonik, ale dobrze, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe wieki nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń