9 września 2021

JAK CZĘSTO BRAĆ PRYSZNIC LATEM, A MOŻE KĄPIEL?

Witam

Lato sprzyja upałom i czy chcemy czy nie powoduje, że nasze ciało się poci więcej niż zwykle ze względu na wyższą temperaturę. Oczywiste jest wtedy, aby dbać o higienę i częściej się myć. Co polecam w trakcie upałów?

O poranku najszybciej jest wziąć chłodny prysznic i to nie tylko dlatego, że zmyjemy z siebie nocne poty, ale dobudzimy się, a nasze krążenie znacznie się poprawi.

Poranny prysznic sprawia, że nasz organizm wskoczy na większe obroty, a mózg zacznie pracować intensywniej. Ja ostatnio przy takim porannym rytuale używam żeli od Joanny Naturia. Są to, żele o letnich zapachach. Ich kolorowe buteleczki idealnie pasują na tą porę roku. Na etykietach widnieją owocowe akcenty z jakich łatwo jest się domyślić o jakim zapachu jest dany żel. 



Wiśnia i czerwona porzeczka zawierają ekstrakty z tych owoców jakie działają nawilżająco i odżywczo.

Grejpfrut i pomarańcza to bomba energetyczna. Kombinacja cytrusów sprawia, że można poczuć nową energię do życia. 

Oliwkowa wersja posiada ekstrakt z oliwek.

Wszystkie żele mają po 300 ml. Fascynują zapachami i lekką pianą jaką wytwarzają w kontakcie z wodą. Ja solidarnie od wielu lat korzystam podczas prysznica z myjki jaka pomaga stworzyć dość obfitą pianę.
Tutaj była nie zastąpiona.

Żele Joanna Naturia nie wywołały przynajmniej u mnie żadnych przesuszeń co przy skórze suchej i wrażliwej mogło się zdarzyć. Skóra umyta nimi była miła w dotyku, gładka i miękka, a efekt utrzymywał się przez kilka godzin jeżeli nie sięgnęłam po myciu po balsam nawilżający.



A jak wygląda u mnie wieczorny rytuał pielęgnacyjny? Przeważnie biorę ciepłą kąpiel, ale nie gorącą jak zimą. Działa ona na całe ciało kojąco i rozluźniająco, a to sprzyjające warunki, jeśli chodzi o zasypianie. Warto także wspomnieć, że ciepła kąpiel przed snem jest dla mnie pewną formą relaksu. Odprężam się po całym dniu pracy. A jeśli dodatkowo dodam do wody np: Kąpiele solankowe jakie proponuje Joanna Naturia to taka kąpiel jest dla mnie wtedy prawdziwą przyjemnością.

Kąpiel solankowa o zapachu róży i bzu to spore butle o pojemnościach 500 ml jakie starczają na kilkanaście kąpieli.

Solanka jodowo-bromowa ma dobroczynny wpływ na skórę, pozwala odpowiednio nawilżyć, a także ożywić. Sprawia, że skóra staje się miękka gładka i elastyczna. Subtelny kwiatowy zapach bzu czy róży przynosi odprężenie i ukojenie. Kąpiele przy użyciu tych propozycji pozwalają na przyjemne chwile podczas pluskania. Wlane pod strumień wody tworzą pianę w jakiej przytulnie jest się zanurzyć.



Prysznic czy kąpiel działają nie tylko na nasze ciało, ale też i na psychikę – m.in. przez to, że pozwalają się nam odprężyć i odpocząć. Gruntownie także dbają o naszą higienę ciała.

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Ja biorę prysznic codziennie przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Letni prysznic na pewno rozbudza i pobudza do działania. Żele super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska09 września, 2021

    Kąpiel solankowa na wieczór na pewno pozwala się niesamowicie rozluźnić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobre efekty przynosi też szczotkowanie ciała. Działa jak dobra kawa.🌼🌻🌞

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię brać prysznic, mam odpowiednie zapachy na każdy nastrój, także tej serii też bym spróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za prysznicem nie przepadam, może dlatego, że nigdy go nie miałam, ale długie wylegiwanie w wannie też nie jest dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. latem brałam kąpiel nawet kilka razy dziennie. nie mam prysznica, cieszę się, że mogę czasami dłużej poleżeć w wannie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja preferuje codzienny prysznic po całym dniu. Z tej marki miałam inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam brać prysznic a latem mogłabym non stop 😊 co do żel tych jeszcze nie poznałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Joanna ma fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ah szkoda że nie mam wanny, chętnie popluskałabym się w aromatycznej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wyobrażam sobie dnia bez kąpieli. Zazwyczaj rano biore szybki prysznic a wieczorkiem kąpiel w wannie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja podczas upalnej pogody myje się nawet kilka razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń