23 listopada 2021

BOX Z NOWINKAMI OD REVERS COSMETICS

Witam



W nowościach Revers Cosmetics pojawiło się kilka nowinek o których dziś chcę wspomnieć. Tym razem marka mnie pozytywnie zaskoczyła - zresztą jak zawsze:) Bardzo ucieszyły mnie dyfuzory zapachowe. Spośród kilku propozycji nie mogłam wybrać inaczej - 
Dyfuzor zapachowy - Mango

W ofercie znajdziecie także zapach: Wanilia i pomarańcz, Magnolia, Lawenda i cytryna, Białe kwiaty, Bergamotka i bursztyn

Dyfuzor zanim uruchomimy stanowi on ozdobę, ponieważ kartonowe opakowanie jest naprawdę eleganckie i rzuca się w oczy. U mnie przez kilka dni delektowałam się właśnie oprawą graficzną zanim go uruchomiłam.



Dla tradycji napiszę, że taki dyfuzor patyczkowy jest prosty w obsłudze. Wystarczy otworzyć buteleczkę z płynem i włożyć do niej patyczki jakie nasiąkają cieczą i uwalniają aromat. Dla mocniejszego efektu można patyczki odwracać co kilka dni.

Moja wersja mango zadowoliła mnie całkowicie. W pobliżu paru metrów po pokoju roznosił się owocowy zapach przypominający mój ukochany egzotyczny owoc - mango. Nie jest on natarczywy. Wręcz przeciwnie, bardzo dobrze oddziałuje na moje zmysły, a ja lubię przebywać w jego otoczeniu.



Kolejna nowość o jaką poszerzyłam swoją pielęgnację to Odżywczy balsam do ciała egzotyczne mango

Do wyboru mamy jeszcze wersję: soczysta truskawka i słodki banan.

250 ml balsamu mieści się w białej tubie na klik z soczystym mango jakie widnieje na przedniej części. Na tylnej ściance tuby mamy potrzebne informacje.

Balsam ma przyjemną lekką konsystencję jaka po wsmarowaniu sprawnie się wchłania i nie zostawia nieprzyjemnego filmu typu tłustego. Ja uwielbiam nakładać ten balsam na ciepłą jeszcze skórę po kąpieli, skóra wtedy przez dłuższy czas przyjemnie nim pachnie. Balsam ma działanie nawilżające i szczerze mnie ten jego atut już zadowala, ponieważ odbiegam od myśli, że mogłabym teraz, kiedy się zrobiło chłodno doprowadzić skórę do przesuszeń.

Aktywne składniki:

EKSTRAKT Z MANGO – działa jak naturalny emolient, nawilża suchą i zwiotczałą skórę. Posiada silne właściwości przeciwutleniające. Ma zdolność wychwytywania wolnych rodników, chroniąc tym samym skórę przed degradacją komórkową. Pomaga utrzymać skórę elastyczną i nawilżoną.

WITAMINA E – głęboko nawilża, działa przeciwzapalnie i nawadnia skórę.

ALANTOINA – nawilża przesuszoną skórę i koi wywołany tym dyskomfort. Regeneruje, łagodzi podrażnienia oraz pobudza produkcję nowych komórek. Skóra staje się bardziej gładka i miękka.



Maskara BIO CARE VOLUME o tyle stała się dla mnie ciekawa bo zawiera mieszaninę olejów: rycynowego, arganowego, z pestek winogron, z awokado i słonecznikowego. Oprócz olei w składzie mamy jeszcze ekstrakt z aloesu jaki łagodzi wszelkie ewentualne podrażnienia.

W tuszach istotna jest dla mnie szczoteczka, ponieważ nie każdą potrafię umalować sobie rzęsy tak, aby być zadowoloną. W tym tuszu dostałam szczoteczkę silikonową w kształcie trójkąta. Dlatego nie mam najmniejszego problemu, aby sprawnie pociągnąć rzęsy tą czarną maskarą. Wracając do szczoteczki to jest ona za każdym razem mokra kiedy wysuwam ją z pojemnika. Tusz się na niej fajnie osadza, a ja mogę w paru ruchach pokryć rzęsy. Na moich krótkich rzęsach różnicę widać szybko, bo tusz ładnie je wydłuża, ja z natury nie przesadzam z warstwami bo nie lubię mieć za dużo tuszu. Wystarczy, że rzęsy są nim zaakcentowane. 

Znacie te nowości? A może inne warianty zapachowe dyfuzora lub balsamu  chcecie poznać? 

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz z tej firmy kiedyś próbowałam i byłam z niego zadowolona. A dyfuzory muszę kupić, zwłaszcza zapach mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe wieki nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie tą markę i ich kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio mam fazę na kosmetyki o zapachu mango, aż mnie świerzbią paluszki, żeby kupić taki balsam do ciała

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam o zapachu mango brzmi super! Choć na takie zapach stawiam latem - zimą wolę coś o nutach czekolady czy cynamonu 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa patyczków zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach, ale zainteresował mnie balsam do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie zwróciłam uwagi na te kosmetyki, więc dziękuję za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja dawno nie miałam żadnego tuszu na rzęsach, także chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo często się po takie dyfuzory
    Uwielbiam gdy w domu ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  12. O bardzo ciekawy ten box, zdecydowanie chciałabym sie dowiedziec jak one pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że marka ma w ofercie dyfuzory! Zapach mango musi być piękny!

    OdpowiedzUsuń