24 listopada 2021

ŁOWICZ - MÓJ SPOSÓB NA...WIĘCEJ WARZYW KAŻDEGO DNIA!

Witam

ŁOWICZ to rodzina produktów owocowych i warzywnych: dżemów, konfitur, powideł, żurawin, borówek, syropów owocowych, sosów, produktów pomidorowych oraz gotowych dań warzywno-mięsnych. 

Marka towarzyszy polskim rodzinom od 1965 roku i jest ceniona za wysoką, sprawdzoną jakość oraz doskonały smak. 

Łowicz to marka z tradycją, która wciąż się zmienia, wraz z oczekiwaniami konsumentów, ich preferencjami kulinarnymi i estetycznymi, stylem życia, a także ilością czasu, jaką przeznaczają oni na przygotowanie posiłków.



Nowa linia produktów Łowicz to 4 smaki:

💙Pasta warzywna z papryką i czerwoną fasolą; 
💚Pasta warzywna z bakłażanem i suszonymi pomidorami; 
💛Pasta warzywna z czerwoną soczewicą, pomidorami i wędzoną papryką; 
💜Pasta warzywna z cukinią i curry.  


Wszystkie są w szklanych opakowaniach - 180 g.

Past możemy użyć do tostów, tortilii, gofrów, naleśników. 
Znakomicie smakują z domowym pieczywem:)



Pasty warzywne Łowicz to:

👉100% naturalne składniki
👉źródło błonnika
👉pyszny sposób na jedzenie
👉źródło bogate w białko

Jesteście zwolennikami takich dodatków do różnych przekąsek? Dań?

pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. Takie dodatki do potraw z pewnością się przydadzą. Najczęściej robię je sama, ale mam takie dyżurne gotowce - korzystam z nich w przypadku dużej ilości zajęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też sporo gotowcy mamy, ale często przełamujemy i innymi propozycjami. :)

      Usuń
  2. Super, że składy są w pełni naturalne! Ciekawa jestem czy smaki przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Łowicza znany jest mi dżem i przyznam szczerze, że żaden inny mi nie smakuje. Dlatego bardzo ciekawa jestem tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie pasty i często je jem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie warzywne pasty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wcześniej o tych propozycjach i chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwę firmy znam, ale nie używam takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jesteśmy na etapie próbowania tych wszystkich smaków, dwa jeszcze przed nami, ale pozostale z makaronem wybornie smakowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham pasty warzywne i wszelkiego rodzaju sosy - a te z Łowicza faktycznie smakują znakomicie i bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama uwielbiam te pasty - są smaczne i pożywne, a co najważniejsze smakują też innym członkom mojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam okazji kosztować, ale jestem bardzo ciekawa tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. z chęcią wypróbowałabym te pasty, ostatnio polubiłam takie jedzenie, więc na pewno się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie pasty warzywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy patent, choć dość często sięgam po produkty Łowicza, to na te jeszcze nie zwróciłem uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń