25 listopada 2021

SHOPPING Z FABERLIC CZYLI JAK MOŻNA W JEDNYM MIEJSCU DOKONAĆ UDANYCH I PRZEMYŚLANYCH ZAKUPÓW

Witam

Też jesteście zdumieni podwyżkami prądu, gazu, paliwa oraz wybranych artykułów spożywczych? I co gorsze, na tym się podobno nie skończy, a życie będzie nas kosztować więcej. Patrząc na problemy jakie napotkały nasz kraj musimy sobie radzić i nie ma co się załamywać. Trzeba realnie spojrzeć na swoje przychody i umiejętnie zacząć nimi zarządzać. Dlatego warto jest wybierać miejsca w sieci jakie oferują nam szeroki wachlarz różnych produktów niezbędnych do funkcjonowania. Zamawiając w takim miejscu zapłacimy na pewno raz za przesyłkę, a to już sporo. Grunt to dobrze przygotować listę.

Jednym z takich miejsc jakie chcę wam polecić jest Faberlic - Rosyjka firma która została założona w 1997 roku. Posiada ona niewątpliwie najbogatszy asortyment wśród wszystkich firm MLM.

Podczas zakupów do dyspozycji mamy takie działy jak:

👉kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, kosmetyki dekoracyjne, zapachy, kosmetyki dla domu, różności dla domu, wellness, produkty spożywcze, towary dla dzieci, odzież, obuwie i akcesoria, bielizna i rajstopy, produkty dla zwierząt.

Dlaczego warto postawić na tą markę?

Firma FABERLIC bardzo mocno stawia na środowisko naturalne, dlatego na dużą skalę wykorzystuje system elektronicznego obrotu dokumentów, co przede wszystkim w znacznym stopniu zmniejsza zużycie papieru.

Do produkcji chemii gospodarczej wykorzystywane są biodegradowalne surowce, co niewątpliwie potwierdzają certyfikaty składników surowcowych ISO 9001:2015.
Firma korzysta z systemu lokalnych instalacji oczyszczających wodę z zanieczyszczeń i substancji szkodliwych przed odprowadzeniem jej do kanalizacji.



Ostatnio wpadając na stronę Faberlic Polska zakupiłam kilka braków do utrzymania mieszkania w czystości. 

Postawiłam na:

👌Faberlic płyn do czyszczenia piekarników 
👌Faberlic uniwersalne mleczko oczyszczające 
👌Faberlic skondensowany środek myjący czysta kuchnia 
👌Fabelric środek do mycia szkieł i luster 
👌Faberlic szampon do prania dywanów 
👌Faberlic skoncentrowany uniwersalny środek czyszczący - profesjonale       czyszczenie 

Ogólnie z zakupów jestem zadowolona bo sprawdziły podczas różnych porządków, ale na uwagę zasłużył jeden – kultowy Faberlic do piekarnika o jakim czytałam same pochlebne opinie i w końcu mogłam się sama przekonać czy faktycznie jest taki znakomity?



Na początku zwróciłam uwagę na zabezpieczenie przed dziećmi, czyli tą specyficzną zakrętkę z blokadą jaką nie jest tak łatwo odkręcić.

Płynu w butelce mamy 500 ml i przy moich potrzebach będzie to opakowanie wydajne.

Nie bałam się go użyć na różnych powierzchniach. Jedną z nich był spód patelni. Zerknijcie sami, pokazuję efekt przed i po. I można by było więcej nie pisać bo gołym okiem widać jaki płyn jest skuteczny.



Jednak dla zainteresowanych dodam, że płyn nie rysuje i nie uszkadza delikatnych powierzchni.
Zalecany jest do wszystkich typów kuchenek z metalu i ceramiki, piekarników, grilli, kuchennych okapów, płyt indukcyjnych, blaszek i kratek, grzałek gazowych.

ZALETY:

💛Zaktualizowana wzmocniona formuła EKO+ łatwo usuwa obfity, zaschnięty tłuszcz i spaleniznę.

💛Gwarantowany rezultat bez zbędnego wysiłku.

Nie zawiera składników ściernych, czyści bez rys.

💛W całości się zmywa.

💛Do dowolnego rodzaju kuchenek i metalowych okapów.

💛Nadaje się do usuwania zalegającego brudu w zlewach kuchennych.

💛Ekologiczny skład – biodegradowalne składniki.

💛Nadaje lekki, świeży zapach.



Faberlic katalog https://faberlic-polska.pl/faberlic-katalog-aktualne-oferty-i-promocje/to mnóstwo propozycji prezentowych związanych z przygotowaniami świątecznymi. Szeroka przedstawiona w nim oferta na pewno będzie dla was inspiracją co i komu podarować w ten świąteczny zbliżający się czas:)

Jeżeli jesteście ciekawi chemii gospodarczej i nie tylko firmy Faberlic to zapraszam na stronę https://faberlic-polska.pl/

Natomiast, aby dokonać zakupów wystarczy wejść na stronę https://faberlic.com/index.php?option=com_flform&idform=514&sponsornumber=727912338&lang=pl&r=1000034185649 i utworzyć konto Faberlic. Przy rejestracji czekają na was już pierwsze niespodzianki jak zakupy o 26 % taniej czy prezent podczas pierwszych zakupów.

Jestem ciekawa czy ostatnio planujecie zakupy tak, aby wasz budżet domowy nie został nadwyrężony?

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Z Faberlic jeszcze niczego nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam już o tych produktach i bardzo chętnie się w nie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina Kwiatkowska25 listopada, 2021

    Nie zaszkodzi skusić się na te produkty, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tej marce bardzo pozytywne opinie i na pewno niedługo wypróbuję ją we własnym domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że sama nie chciałabym tego typu prezentu i nikomu tego nie zrobię, ale poza tym produkty mogą być ciekawe :) Ja jednak kupuję w razie potrzeby w Rossmanie blisko domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z tej firmy, ale o marce słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Proszę kliknąć w link odnoszący do strony Faberlic lub katalogu jaki znajduje się we wpisie. Trudno mi podawać ceny nawet wybranych produktów.

      Usuń
  8. Nigdy nie spotkałem się z produktami tej firmy, ale z chęcią spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie, chętnie wypróbuje w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń