15 grudnia 2021

CHRONIMY SIĘ PRZED BAKTERIAMI I WIRUSAMI POPRZEZ DEZYNFEKCJĘ DŁONI ŻELAMI AROMESEPT

Witam

Aby dłonie były odkażone na tip top warto jest zadbać o skuteczne środki dezynfekujące. W ostatnich tygodniach używamy produktów polskiej marki do kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji Aromesept.




Dlaczego Aromesept?
Dostosowujemy się do nowej rzeczywistości, w której priorytetem stało się zdrowie i bezpieczeństwo. Preparaty do dezynfekcji weszły już na dobre do codziennego życia, ich stosowanie stanowi stały element rutyny. Skoro mają nam towarzyszyć, postanowiliśmy zrobić wszystko, by korzystanie z nich było miłym doświadczeniem.
Aromesept to odpowiedź na potrzebę szczególnego dbania o czystość i dezynfekcję, które mogą iść w parze z pielęgnacją i dawać przyjemność. żele Aromesept gwarantują ochronę, ale też uprzyjemniają proces dezynfekcji cytrusowymi, świeżymi aromatami.

 



Podwyższone ryzyko występowania drobnoustrojów ma miejsce w każdym środku publicznego transportu, środowisku opieki medycznej, na basenie, w pracy, szkole, a nawet w kontakcie z drugim człowiekiem. 

Zarazki przenoszone przez dłonie pozostają również na dotykanych przedmiotach, a więc nawet rzeczy osobiste, takie jak telefon, klawiatura komputera, torebka, czy portfel – mogą stanowić źródło zakażenia dla naszych domowników i współpracowników.



Trzy wersje zapachowe od pewnego czasu są w użytku z nami za każdym razem jak wychodzimy z domu do pracy, na zakupy tam wszędzie, gdzie mamy styczność z przedmiotami jakie są dotykane przez innych.



Każda wersja tj. Bergamotka, Kokos i Ananas oraz Brzoskwinia mieści się w kompaktowej buteleczce o pojemności 100 ml. Żele są przeźroczyste, zawierają 70 % alkoholu, ale dodatek zapachowy bardzo fajnie równoważy przeważającą nutę % .

Dodatkowo żele zawierają aloes i witaminy A + E. U nas specjalnie nas nie podrażniają, ale uważam, że wszystko zależy od częstotliwości stosowania i wrażliwości skóry.

Żele ogólnie są delikatne dla dłoni, chronią nas przed wirusami i bakteriami.
Doskonale dezynfekują skórę dłoni bez użycia wody. Na skórze zostawiają przyjemny owocowy zapach.

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Jak to możliwe, że ja nie znam tej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja je bardzo lubię. Za te zapachy cudowne

    OdpowiedzUsuń
  3. Wariant brzoskwiniowy musi być totalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo fajnie, że mają dodatkowo składniki pielęgnacyjne bo ja niestety od żeli mam już mocno przesuszone ręce.

    OdpowiedzUsuń
  5. O super ze wreszcie pojawiły sie jakieś zele nie tylko szkodzące dla dłoni, ale takze pielęgnujące je ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Kokosowy zapowiada się znakomicie. Muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. w końcu coś dla mnie, nie mogłam używać zwykłych żeli, bo bardzo podrażniały mi ręce

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio szukałam płynu do dezynfekcji w sprayu bo muszę zdezynfekować dom
    Nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie żele na pewno okażą się teraz bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój się kończy, więc zerknę na produkty, o których piszesz. Mam ochotę na zmianę.

    OdpowiedzUsuń
  12. firmy nie znam zupełnie, ale z chęcią zakupię żele, bo ich nigdy za dużo w domu i torebce

    OdpowiedzUsuń