1 grudnia 2021

ŚWIADOMA PIELĘGNACJA TO KLUCZ DO PIĘKNYCH I ZDROWYCH WŁOSÓW - VENITA HENNA

Witam

Stajecie czasami przed dylematem - dlaczego wasze włosy są w opłakanym stanie i pomimo częstego mycia nadal wyglądają fatalnie? Odpowiedź jest prosta. Do prawidłowego wyglądu włosów przyczyniają się między innymi dobrze dobrane produkty do pielęgnacji. Oczywiście warto jest znać jaki rodzaj mamy włosów i np. z jakim problemem się borykamy.



Osobiście bardzo lubię śledzić na rynku kosmetycznym nowości jakie ukazują się do pielęgnacji włosów. Nie mówię, że ze wszystkich korzystam bo jest to nierealne, ale być na czasie co "w trawie piszczy", myślę, że warto. 

Moje włosy są cienkie, długaśne bo za kość ogonową. Upinam je na co dzień różnie lub rozpuszczam. W tym celu moje zaplecze do stylizacji i pielęgnacji jest zawsze pod kontrolą, aby nie zabrakło odpowiedniej odżywki czy ochrony podczas czesania.




Ostatnio korzystam z zestawu marki Venita, który fenomenalnie dba o moje włosy.



Hair Spray

W ciemnych buteleczkach i eleganckich etykietach dostajemy trzy spraye o 200 ml płynu - każdy. Aplikacje odbywają się za pomocą atomizerów. Produkty te przyjemnie pachną osadzając się na włosach. Poszczególne warianty sprawdzają się podczas użytkowania i tak: 
👉Termo dba o włosy podczas suszenia suszarką lub używania lokówki czy prostownicy. 👉Volume znakomicie podnosi u mnie włosy przy nasadzie z czym mam zawsze problem bo włosy często mam oklapnięte. Fryzura nabiera objętości, a ja nie muszę martwić się, że znów "jestem ulizana" czego nie znoszę kiedy noszę w danym dniu włosy rozpuszczone. 👉Strong to spray jaki utrwala fryzurę zwłaszcza grzywkę jaką muszę codziennie stylizować bo po nocy bywa różnie i kosmyki lubią stać w cztery strony świata:)

• TERMO – spray do stylizacji włosów z ochroną termiczną do 250°C
Chroni włosy przed działaniem temperatury nawet do 250°C (suszarka, lokówka, prostownica). Ułatwia rozczesywanie i układanie włosów, dodaje im jedwabistej gładkości i lekkości. Zapobiega puszeniu włosów i rozdwajaniu końcówek. Zawiera ekstrakt z henny, jagód goji i bursztynu. Mega trwała fryzura bez obawy o włosy!

• VOLUME – spray do stylizacji włosów zwiększający objętość.
Ułatwia rozczesywanie i układanie włosów bez sklejania i bez obciążania. Dodaje włosom sprężystości i objętości unosząc je u nasady. Chroni je przed elektryzowaniem i działaniem wysokich temperatur. Zawiera unikalne połączenie ekstraktów z henny, jagód goji i bursztynu. Mega objętość bez obawy o włosy!

• STRONG – pielęgnacyjny spray do stylizacji włosów z efektem mega utrwalenia.
Ułatwia układanie włosów bez efektu sklejania. Zawiera unikalne połączenie regenerującej keratyny z odżywczymi ekstraktami z henny, jagód goji, aloesu i bursztynu. Zwiększa elastyczność włosów, nadaje im połysk i sprężystość. Fryzura mega utrwalona, bez obawy o włosy!



Odżywki – wcierki do włosów z serii HENNA CARE dzięki wyjątkowemu połączeniu składników zapewnią intensywną regenerację i wzmocnienie włosów.

Do dyspozycji miałam dwa warianty:

INTENSYWNIE REGENERUJĄCĄ wcierkę. Zawiera ona unikalne połączenie ekstraktów z jagód goji, henny, konopi i skrzypu. Skoncentrowane składniki odżywcze, bogate w minerały i witaminy, intensywnie regenerują skórę głowy i włosy, od cebulek po końcówki. Wcierka stymuluje procesy naturalnej odnowy włosów, działa przeciwutleniająco. Przywraca witalność skóry i zdrowy blask włosów.

WZMACNIAJĄCO-NAWILŻAJĄCĄ jaka zawiera unikalne połączenie ekstraktów z henny, bursztynu, skrzypu polnego oraz kofeinę. Skoncentrowana moc składników odżywczych bogatych w minerały i witaminy. Wcierka odżywia, nawilża i wzmacnia włosy. Przywraca naturalną równowagę skóry, zdrowy wygląd i blask włosów.

Obie znajdują się w podobnych opakowaniach jak spraye. Ich pojemności to 100 ml płynnych konsystencji. Ich zapachy są do siebie bardzo podobne, przewija się przez nie nuta ziołowa. Podczas aplikacji należy je rozpylić na wilgotnych włosach od nasady i masować w skórę głowy. Wcierki po czasie przynoszą efekty pod postacią lśniących włosów. Staja się one odżywione, a sam skalp nie jest podrażniony nawet kiedy używa się ich stale. Cebulki stają się wzmocnione przez co włosy zyskują na samym wyglądzie.

Na sam koniec zostawiłam produkt jaki powinien znaleźć się u każdego w kosmetyczce.

OLEJ RYCYNOWY

Idealny do pielęgnacji włosów, brwi, skóry oraz paznokci. W unikalnym połączeniu z ekstraktem z henny jeszcze intensywniej odżywia, wzmacnia, wygładza, regeneruje włosy, skórę oraz płytkę paznokci. Dzięki zawartości 100% naturalnych składników bogatych w kwasy tłuszczowe i witaminy poprawia elastyczność i wytrzymałość, wspomaga wzrost i odbudowę.

Buteleczka mieści 50 ml żelowej, przeźroczystej konsystencji. Jest ona bezzapachowa dość gęsta. Produkt jest bardzo wydajny bo na jedną dozę wystarczy go niewiele. U mnie znalazł zastosowanie na włosach. Nakładam go znikomo, aby ich nie obciążyć. Mam nadzieję, że jest dodatkiem do wcierek z tej samej serii i wspomaga ich działanie.

💚💙💛
Czym wyróżnia się ta seria? Zawartością unikalnego połączenia odżywczego ekstraktu z henny z takimi dodatkami jak: ekstrakty z jagód goji, bursztynu, aloesu, konopi, skrzypu czy keratynę, kofeinę lub z olejem arganowym i macadamia.



pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. oj moje włosy są w takim stanie, stosuję różne rzeczy, ale srednio pomaga :( może wypróbuje te wcierki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo często się pochylam nad stanem moich włosów często mi wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej rycynowy muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zdeklarowaną Włosomaniaczką i przykładam dużą wagę do pielęgnacji moich włosów. Przyznam szczerze, że zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami i na pewno będę je mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo piękne włosy :) Produktów nie znam, ale myślę, ze coś by się dla mnei znalazło

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam wcierki, jestem ciekawa jak efektów na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie tego mi brakuje, świadomości jakie mam włosy i czego do nich używać, ale niestety nie mam czasu aby pochylić się nad tym problemem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoje włosy skrocilam dwa dni temu :)

    Wróciłam po dość długim czasie. Będzie mi bardzo miło, jeśli mnie odwiedzisz.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować. Ostatnio coraz częściej mam wrażenie, że większość odżywek jest niedopasowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mnie zaciekawiłaś tymi kosmetykami mam ochotę na wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps jak wykończę swoje będę na nie czatować

      Usuń
  11. Też mam te kosmetyki, a jedna z wcierek jest teraz u mnie do wygrania w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękne włosy! Ja stosuję głównie olejowanie i domowe zabiegi laminowania, oprócz tego maski i suplementy - ale moim włosom jeszcze daleko do ideału.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie leci olejowanie. Raz na rok użyje henny ale tak to nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świadoma pielęgnacja na pewno nie jest w tym wszystkim bez znaczenia.

    OdpowiedzUsuń