21 stycznia 2022

TRUSKAWKOWA ZAPOWIEDŹ NA TEGOROCZNY SEZON? A MOŻE TROCHĘ OWOCOWEGO ZAPACHU W ZIMOWE DNI

Witam


A może truskawki kiedy za oknami śnieg?
Taki owocowy truskawkowy żel znalazłam u laboratoriumjoanna 💙🍓

Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakt z truskawki, który działa nawilżająco i poprawia elastyczność skóry.



Zimowe dni nie sprzyjają dobremu samopoczuciu, zwłaszcza kiedy trzeba wyjść z domu do pracy. Brrr....ale wracając marzy się nam zjedzenie samczego obiadu i odpoczynek. U mnie genialnie sprawdzają się kąpiele w ciepłej wodzie z puszystą pianą. Ostatnio na przekór mroźnym dniom wprowadziłam do mycia owocowy, letni powiew owoców jaki znalazłam w żelu truskawkowym. Wariant sprawdza się doskonale, myjąc się w łazience unosi się subtelny owocowym aromat z nutką truskawkową.

Nic tak nie odżywia skóry jak witaminy zawarte w owocach. Kosmetyków na ich bazie nie warto zatem sobie odmawiać, nawet zimą, a co! W tym znajdziemy ekstrakt z truskawki jaki działa nawilżająco i poprawia elastyczność skóry.

Działa on również odżywiająco, po umycia ciało staje się gładkie i przyjemnie pokryte apetycznym zapachem.

Opakowanie mieści 300 ml żelu o krystalicznym czerwonym odcieniu. Buteleczka jest wąska przez co wygodnie się ją trzyma podczas mycia.
 
Zamykanie jest szczelne, a klik działa bez zarzutu pomimo częstego otwierania i zamykania. Żel można dostać w niewygórowanej cenie zarówno stacjonarnie jak i on-line. 

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Teraz jak najbardziej skuszę się na truskawkowy żel, aromat owoców pięknie skontrastuje z zimą za oknem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam truskawkowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam truskawki. Też żel wygląda pięknie, i jeżeli równie pięknie pachnie latem, chętnie dostałabym taki w zimowym prezencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och tak! Wszystko, co truskawkowe biorę w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie sięgam po tego typu owococowe zele pod prysznić są świetne zwłaszcza zimą

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie pamiętam kiedy ostatnio miałam jakieś truskawkowe kosmetyki, a fajnie przywołują w wspomnieniach czas lata.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jak on musi przepięknie pachnieć! Zawsze mam słabość do tego typu produktów! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wielką miłośniczką zapachu truskawek, więc żel pod prysznic bardzo mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach lata, ah. Uwielbiam tak sobie wspominać pod prysznicem to słońce i beztroskie chwile, kiedy wiem, że za oknem biało i mroźnie ;-)

    OdpowiedzUsuń