21 lutego 2022

DLACZEGO WARTO KUPIĆ HULAJNOGĘ ELEKTRYCZNĄ

Witam

Hulajnoga elektryczna od kilku lat wiedzie prym zaraz koło rowerów jako miejski środek transportu. Z początku mogłoby się wydawać, że nie wkupi się w łaski społeczeństwa, a tu jak widać po większych miastach hulajnóg jest coraz więcej. Zaczynając od młodego pokolenia, a kończąc na dorosłych osobnikach widać jak ten dwukołowy pojazd sprawdza się na ścieżkach w wielu miejscach.


Dlaczego więc warto rozważyć zakup jest hulajnogi elektrycznej? Główną jej zaletą jest sprawny dojazd do celu. Tyczy się to dzieci, młodzieży, ale także dorosłych. Kiedy mamy do przemierzenia odcinek do szkoły, pracy czy uczelni można śmiało ominąć komunikację miejską jeżeli wiemy, że uda nam się zaoszczędzić czas i mamy dodatkowo ścieżki, chodniki po których będziemy się sprawnie poruszać. 

Teoretycznie hulajnogi przeznaczone są do jazdy po utwardzonych drogach, ale są też takie, którymi można bez problemu przejechać po lesie lub nieutwardzonej drodze. Wtedy można jeździć nawet na wsi, w górach i terenach podmiejskich. Zasięg niektórych konstrukcji wynosi grubo ponad 60 km! 




Na diolut.pl możecie spotkać kilka propozycji hulajnóg, zerknijcie, może uda wam się coś znaleźć pod swoje potrzeby. 

Inną zaletą posiadania hulajnogi elektrycznej jest łatwość jej składania i przenoszenia. Taki pojazd waży zaledwie kilka kilogramów i ma nieco ponad metr długości. Nie przeszkadza to jednak wielu ludziom na zabraniu hulajnogi do autobusu, tramwaju, czy pociągu, gdy akurat zacznie np.: padać. W pracy czy na uczelni także nie sprawi większego problemu (jeżeli jest złożona), można ją wsunąć pod biurko, zostawić w szatni czy biurowej szafie i znaku po niej nie będzie. A współpracownikom nie będzie wadzić podczas dnia. 



A jak wpływa hulajnoga na ekologię? Poruszając się nią w mieście nie wytwarzamy z jej obecnością spalin. Jeżdżąc nie powodujemy powstawania części smogu, za którą odpowiadają auta i motocykle. 

Hulajnoga to nie tylko środek lokomocji jakim łatwo się przemieszczamy. Możemy całą rodziną, kiedy każdy z nas ma swój pojazd świetnie spędzać czas na zabawie. Przy okazji dbamy tez o zdrowie bo podczas jazdy pracują nogi które muszą być lekko ugięte, balansujemy ciałem w celu skrętu, umysł pracuje intensywnie i spala dodatkowe kalorie. 

Co sądzicie o poruszaniu się hulajnogą? 
A może jesteście szczęśliwcami i poruszacie się nią po miejskiej aglomeracji?

pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam hulajnogi, ale swego czasu bardzo chciałam to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam hulajnogi i chyba nigdy nawet nie myślałam o tym, żeby ją kupić. Ale kto wie, może kiedyś się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem chyba za stara na elektryczne hulajnogi, ale pewnie moje dzieciaki będą z nich korzystać za jakiś czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dla mnie, ale jak ktoś lubi, to czemu nie. Tylko niech się nie czuje władcą chodnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nigdy nie jechałam na takiej. Na razie to nie mialabym gdzie nia jeździć

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jeździłam na hulajnodze :)

    OdpowiedzUsuń