20 lutego 2022

GENTLE DAY Z NAMI KOBIETAMI W TRUDNE DNI

Witam

Od kilku dni jestem jednym słowem radosna! Pytacie co jest powodem? Czuję w powietrzu już wiosnę:) Na zewnątrz jest coraz cieplej, nawet pojawia się poranny śpiew ptaków jaki słyszę idąc do pracy. Jedynie wietrzna pogoda przeszkadza, ale mam nadzieję, że szybko minie bo jest uciążliwa.

Podobnie czuję się ostatnio podczas trudnych dni, które są nieuniknione w każdym miesiącu bo korzystam z produktów higienicznymi Gentle Day.



Spośród kilkunastu produktów marki u mnie w ostatnich miesiącach sprawdziły się:

PODPASKI

➢ podpaski ekologiczne z paskiem anionowym

➢ wysoka jakość, chłonność, przepuszczalność powietrza, hipoalergiczność

➢ posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex 100 Nr 2011LK0006

➢ certyfikowane Made for Health i Vegan

➢ bezzapachowe, wykonane z najwyższej jakości składników


TAMPONY

➢ każdy tampon owinięty w papier;

➢ wykonane w 100% z bawełny ekologicznej, certyfikowanej;

➢ są bezzapachowe;

➢ nie powodują dyskomfortu, nie podrażniają skóry;


PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ

➢ zawiera kwas mlekowy i ekstrakty ziół

➢ testowany dermatologicznie

➢ certyfikowany Vegan

➢ NIE zawiera sls, parabenów, mydła, alergenów ługów i jakichkolwiek substancji zapachowych

➢ NIE jest testowany na zwierzętach

CHUSTECZKI 

➢ wykonane z najwyższej jakości delikatnego włókna bambusowego

➢ wzbogacone o ekstrakt z aloesu i witaminy E

➢ posiadają certyfikat ekologiczny Oeko-Tex 100 Nr 2011LK0006 -

➢ certyfikowane Made for Health i Vegan


Artykuły higieniczne Gentle Day pozytywnie mnie zaskoczyły. Pakowane są w mniejsze i większe ilości. Są nieco droższe od innych marek, jednak kieszeni nie zrujnują. Skóra podczas okresu oddycha, nie poci się, nieprzyjemny zapach jest likwidowany.


Używając różnych podpasek tej marki, żadne nie wywołały podrażnień i innych nieprzyjemnych dolegliwości. Muszę przyznać, że marka mnie do siebie przekonała i będę się w nią zaopatrywać.

pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki. Mam swoje ulubione produkty z tej kategorii, ale może przetestuję coś nowego. Fajna szata graficzna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę tą markę, koniecznie musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, jednak dobrze wiedzieć, że istnieją na rynku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję poznać ich produkty, były kiedyś w jakimś boxie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam i nie kojarzę tej marki, ale jak będę w Polsce to poszukam. Obecnie jestem wierna jednej, ale być może ta też okaże się trafiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten płyn do higieny intymnej może wypóbuję.

    OdpowiedzUsuń