9 marca 2022

BOX Z NOWINKAMI OD REVERS COSMETICS

Witam

W nowościach Revers Cosmetics pojawiło się kilka nowinek o których dziś chcę wspomnieć. Tym razem marka mnie pozytywnie zaskoczyła - zresztą jak zawsze:) Nie znalazła się tu pielęgnacja, a kolorówka o jakiej już piszę:)






W tuszach istotna jest dla mnie szczoteczka, ponieważ nie każdą potrafię umalować sobie rzęsy tak, aby być zadowoloną. W tym tuszu dostałam szczoteczkę silikonową w kształcie trójkąta. Dlatego nie mam najmniejszego problemu, aby sprawnie pociągnąć rzęsy tą czarną maskarą. Wracając do szczoteczki to jest ona za każdym razem mokra kiedy wysuwam ją z pojemnika.

Tusz się na niej fajnie osadza, a ja mogę w paru ruchach pokryć rzęsy. Na moich krótkich rzęsach różnicę widać szybko, bo tusz ładnie je wydłuża, ja z natury nie przesadzam z warstwami bo nie lubię mieć za dużo tuszu. Wystarczy, że rzęsy są nim zaakcentowane. 

Opakowanie występuje w ciekawej pastelowej zieleni. W składzie tuszu znajdziemy naturalny olej konopny pozyskiwany z nasion konopi siewnych (Cannabis sativa) wykazuje silne właściwości pielęgnacyjne, regeneracyjne i ochronne. Niemal 80 procent składników zawartych w oleju konopnym to niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Głównie są to kwasy omega – 3 i omega – 6 w stosunku 1:3. Olej z nasion konopi siewnych to również cenne źródło witamin rozpuszczalnych w tłuszczach (A, E, D, K), a także kwasów, aminokwasów i minerałów.




Cała seria liczy sporo kolorów. Dzielą się one na lakiery do paznokci i do tipsów. Nie zawierające składników pochodzenia zwierzęcego. Do całkowitego pokrycia potrzebowałam trzy warstwy - liczyłam na dwie. Mój odcień to 116 - głęboka czerwień wpadająca w bordo. Buteleczka mieści 10 ml lakieru. Pędzelek jest wygodny, dobrze się nim pokrywa płytkę, nie robi on smug. Po wyschnięciu lakier staje się błyszczący.

Zalety tej serii?

- w 100% są to wegańskie produkty, nie zawierają komponentów zwierzęcych jak np. keratyny, elastyny, kolagenu, lanoliny lub witamin pozyskiwanych z ryb itp. 

- lakiery nie zawierają np. akrylanów, szkodliwego, rakotwórczego formaldehydu i toluenu.

- trwałość prawidłowo naniesionego lakieru osiąga od 4 do 7 dni w zależności od płytki i grubości nakładanych warstw.




To dla mnie zupełna nowość, nawet nie słyszałam wcześniej o takiej kolorówce.
Mydełko bardzo ładnie pachnie jest krystaliczne i dobrze się nakłada. U mnie do tego celu wykorzystywałam pędzelek z małym włosiem. 

Nie mam specjalnych problemów z brwiami. Użyłam go kilka razy, ale dochodzę do wniosku, że nie jest ono u mnie koniecznością. Dobrze zastyga (ale długo) nie tworzy się na nim żaden nalot - jest w sumie ok. Podobno sprawdza się przy nakładaniu kosmetyków koloryzujących tj. cieni, pomady, kredki bądź żelu do brwi.




Puder fajnie wykańcza makijaż. U mnie dosłownie nie trzeba go wiele bo nie mam cery przetłuszczającej się. Specjalnie nie wpływa na podkład, a jedynie go utrwala do całkowitego matu. Po kilkunastu godzinach nie wysusza cery jedynie działa pielęgnacyjne, energetyzująco, ochronnie i przeciwdziała efektom starzenia się skóry.

💙💚💛💜

Jak się okazuje nowinki kolorówki od Revers są całkiem przyjemne w użytku i dobrze się sprawdzają. Są wydajne i nie drogie. U mnie jedynie mydełko do brwi nie zdobyło sympatii, ale to nie znaczy, że u was nie stanie się może ulubieńcem w kolorówce?

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Produkt do brwi zainteresował mnie najbardziej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej zaciekawił mnie puder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za kosmetykami tej marki, więc po nie nie sięgam. Słyszałam, że te nowości są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję wypróbować kosmetyki tej firmy, ale niestety niektóre kosmetyki były słabe. Zdarzyły się tylko pojedyncze perełki, których nadal używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skuszę się na ten tusz do rzęs, zaintrygował mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne produkty - a ja najchętniej wypróbowałabym ten puder, bo często potrzebuję dodatkowego zmatowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy, więc mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina Kwiatkowska10 marca, 2022

    Może kiedyś nadarzy się okazja wypróbować produkty z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo okazały ten box! Fajnie jest tak sobie potestować różne różności :)

    OdpowiedzUsuń