10 marca 2022

SZAMPON MICELARNY OD PHARMACERIS - z Boxu od Pure Beauty❤

Witam

W lutowym boxie od Pure Beauty SUPERNOVA znalazłam wiele fascynujących kosmetyków jak i samych marek jakich nie znałam. Wszystkie mam na uwadze przy najbliższym poznawaniu, ale dziś chciałabym wam przedstawić markę apteczną do jakiej często wracam. Najczęściej kiedy zaczynają się u mnie problemy ze skórą czy włosami. 

Zatrzymam się przy jednym z ulubieńców z tej edycji tj. MICELARNYM SZAMPONIE KOJĄCO-NAWILŻAJĄCYM od Pharmaceris do skóry wrażliwej H-SENSITONIN. Nie dawno skończyłam jego większe opakowanie 250 ml. Kiedy poznałam zawartość SUPERNOWEJ edycji ucieszyłam się, że będę mogła nieco przedłużyć kurację tym szamponem.


Szampon oparty na wyjątkowo delikatnej formule micelarnej, skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, zapewniając jej niezbędny poziom nawilżenia. Przywraca jej naturalną fizjologiczną równowagę, minimalizując ryzyko wystąpienia podrażnień.
Wyciąg z lnu, betaina i alantoina zmniejszają nadreaktywność skóry głowy, a w połączeniu z piroktonianem olaminy łagodzą jej podrażnienia, niwelując pieczenie, swędzenie i chroniczne łuszczenie się.
D-pantenol intensyfikuje działanie kojące, a ochronne proteiny pszenicy wnikają w uszkodzone miejsca nawilżając i wyraźnie wzmacniając włosy na całej ich długości.
Szampon wygładza włosy, zabezpiecza przed rozdwajaniem. Ultra-łagodna baza myjąca, o wysokim współczynniku tolerancji i biozgodna z pH skóry.



Szampon micelarny służy do mycia i pielęgnacji wrażliwej skóry głowy nie tolerującej SLS i SLES, skłonnej do podrażnień, przesuszenia, świądu i pieczenia oraz włosów cienkich i delikatnych.

Szampon zadowoli z początku świeżym zapachem i żelową przeźroczystą gęstością. Średnio się pieni, polecam dodać więcej wody w trakcie masowania (potrafi wtedy wytworzyć znacznie więcej piany) co ułatwia ich mycie.

Jego micelarna formuła jest delikatna. Poczujemy się dowartościowani, ponieważ dobrze oczyszcza włosy i skalp. Przy tym nie wysusza i nie podrażnia.

Posiada wyciąg z lnu, betainę i alantoinę. Te substancje zmniejszają nadreaktywność skóry głowy, a w połączeniu z piroktonianem olaminy łagodzą jej podrażnienia, niwelując pieczenie, swędzenie i chroniczne łuszczenie się. D-pantenol intensyfikuje działanie kojące, a ochronne proteiny pszenicy wnikają w uszkodzone miejsca nawilżając.

Przy stałym stosowaniu unikniemy rozdwojonych końcówek.
Skuteczność potwierdzona w badaniach dermatologicznych*:
86% koi
76% łagodzi podrażnienia
79% łagodzi swędzenie skóry głowy
90% skutecznie oczyszcza

Wiadomo, że nie u każdego ten dermokosmetyk sprawdzi się tak samo jak u mnie.
Zróżnicowane dolegliwości hormonalne, zdrowotne lub stres mogą przyczyniać się do problemów z wypadaniem lub przesuszaniem skóry. Dermokosmetyk sprawdzi się w tym przypadku lub zadziała doraźnie.



Stosujecie apteczne marki?
Znacie Pharmaceris?

pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Dla delikatnej skóry głowy się przyda. Póki co, mam sprawdzone szampony i ich się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym szamponie, ale chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy szampon to kwestia indywidualna. Ja sprawdziłem kilkanaście różnych marek i dopiero znalazłem swój idealny.
    https://oldschoolgames.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory z tej marki miałam tylko preparat na rozstępy i miło go wspominam. Myślę, że ten szampon mógłby dobrze się u mnie sprawdzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakiś czas temu stosowałam tylko rzeczy kupione w aptece, dlatego chętnie wypróbowałabym ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę i czytam o tym szamponie w ogóle jeszcze nic nie poznałam z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska11 marca, 2022

    Widzę, że jesteś zadowolona z tego szamponu i warto polecać go dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki delikatny szampon jak najbardziej bym u siebie widziała, moją suchą skóra głowy nie lubi mocnych detergentów

    OdpowiedzUsuń