28 marca 2022

DOMOWE ZABIEGI NA ZDROWĄ CERĘ - LINIA TRUFLE PEPTYDY

Witam

Nie codziennie udaje mi się stosować pielęgnację do użytku profesjonalnego. Dlatego, tym bardziej jestem zadowolona, że mogłam niedawno zapoznać się z dwoma takimi produktami od Jadwigi.
JADWIGA Instytut Kosmetyczno-Medyczny laboratorium bioodnowy powstał w 1967 roku, założony przez panią mgr Jadwigę Użyczyn Marszewską. Instytut przechodził w swoim rozwoju rożne okresy; od jednoosobowej firmy do spółki rodzinnej.



Cała linia składa się z kilku produktów tj: Serum trufle i peptydy, Maseczki trufle i peptydy, Kremu musu trufle i peptydy, Kremu pod oczy trufle i peptydy i Peelingu.

Opakowania nie są szczególnie wyszukane, występują w białej estetycznej bieli z dodatkami w kolorze fioletu charakterystycznego dla tej serii.

Na dniach minie kolejny tydzień odkąd Peeling i Krem mus wpisały się w codzienną rutynę pielęgnacyjną. Cieszę się, że są one obecne teraz na co dzień, ponieważ łatwiej jest mi przygotować cerę na porę wiosenną.

Jakie mam o nich zdanie?

Ogólnie dobre i zacznę może od peelingu. 200 ml mieści tubka na klik. Peeling jest wydajny. Stosuję go 1-2 razy w tygodniu według zaleceń. Jak przystało na peeling ten znakomicie usuwa martwy naskórek, a co za tym idzie przyspiesza syntezę komórek w głębszych warstwach skóry. Dlatego po zabiegu zawsze czuję wyraźną różnicę pod postacią gładkiej skóry - uwielbiam ten moment:) Samo zastosowanie nie jest trudne, wystarczy peeling nałożyć na cerę, szyję i kolistymi ruchami przeprowadzić masaż. Ciekawi składników aktywnych?
  • ekstrakt z białych trufli działa odżywczo i wyrównuje koloryt skóry.
  • Matrixyl® Morphomics™ jest zwany peptydem długowieczności,
  • alantoina nietoksyczny i niealergogenny związek, składnik aktywny kosmetyków wykazujący działanie nawilżające, łagodzące, wygładzające, zmiękczające i regenerujące. Łagodzi podrażnienia i przyspiesza odnowę zniszczonego naskórka niwelując jego pęknięcia. Substancja aktywna stosowana głównie w kosmetykach przeznaczonych do cery trądzikowej.
  • witamina E. W nomenklaturze INCI Tocopherol (taka nazwa powinna widnieć w składzie kosmetyku), witamina E w kosmetykach wykazuje działanie antyoksydacyjne (przeciwutleniające), przeciwstarzeniowe, wzmacnia barierę lipidową skóry zapobiegając podrażnieniom, powstawaniu stanów zapalnych skóry i wnikaniu w skórę obcych substancji, zapobiega transepidermalnej utracie wody co ma istotny wpływ na właściwe nawilżenie skóry, wzmacnia ściany naczynek i poprawia ukrwienie skóry.


Po wykonaniu peelingu czas przychodzi na krem Mus Trufle i Peptydy. Stosuję go rano i wieczorem. Krem ma konsystencję musu i nadaje się do zabiegów dla cer dojrzałych, ze zmarszczkami i bruzdami, z utratą elastyczności, zwiotczałych. Aktywnymi składnikami w nim są:
  • Matrixyl® Morphomics™ jest zwany peptydem długowieczności,
  • olej makadamia - to niezwykle bogaty w witaminy olej - zawiera wit. A, B, E oraz składniki mineralne. Do zalet oleju makadamia oraz jego popularności w kosmetykach, także w kosmetykach naturalnych, należy to, że szybko się wchłania, intensywnie regeneruje i odżywia skórę oraz włosy, w efekcie czego widocznie poprawia jej wygląd oraz kondycję.
  • olej jojoba - idealnie uzupełnia niedobory składników naturalnego czynnika nawilżającego
  • ekstrakt z białych trufli
  • ekstrakt z miłorzębu japońskiego
Z kremem bardzo dobrze mi się współpracuje. Jest delikatny, łatwo można nim pokryć skórę twarzy, szyi i dekoltu. Z wchłanianiem nie ma problemów. Ja osobiście wklepuję go opuszkami. Na pewno nadaje skórze elastyczności i nawilża ją na wysokim dość poziomie. Jak wpłynął na same zmarszczki jest mi trudno ocenić bo gołym okiem nie widzę różnicy, więc wam się będę mydlić oczu.


Seria Anty Age Prestige Trufle i Peptydy jest przeznaczona dla cery dojrzałej, z oznakami starzenia. Sprawia, że skóra nabiera gładkości, blasku, młodego wyglądu. Działanie zawdzięcza wyjątkowo dobranym składnikom aktywnym.

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Ta marka i produkty to dla mnie zupełna nowość. Świetnie, że się u Ciebie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta marka jest mi całkowicie nie znana. To nowośc, która chętnie bym poznala

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ta seria, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale jestem gotowa spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji skorzystać z dobrodziejstw tych kosmetyków, ale peeling będę miała na uwadze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę marki całkowicie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę tę markę, jednak o tych konkretnych kosmetykach słyszę po raz pierwszy. Brzmi ciekawi. Moja cera co prawda nie jest jeszcze dojrzała, ale myślę, że moja mama byłaby zadowolona z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie miałam okazji poznać, ale słyszałam o ich produktach. Peeling chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące produkty, chyba się na nie skuszę. Najlepiej na całą linię, dla kompleksowej pielęgnacji i optymalnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno temu miałam papkę do cery trądzikowej tej marki i był to mój hit w dziedzinie leczenia wszelkich skórnych niespodzianek. Te kosmetyki też zapowiadają się świetnie, wiec na pewno będę je mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że krem jest delikatny i nie ma problemu z jego wchłanianiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi mnie ta seria, chętnie przetestję.

    OdpowiedzUsuń