23 kwietnia 2022

BE NATURAL - LOTION Z SERII WZMACNIAJĄCEJ

Witam

Wiosenna edycja pudełka od Pure Beauty przyniosła ogrom nowinek do ciała, włosów czy cery. Zostałam naprawdę mile zaskoczona taką zawartością dlatego polecam Wam subskrypcję jaka opłaca się bardziej niż pojedyncze zamówienie.

Od razu nie mogłam poznać wszystkich kosmetyków, ale jeden z kategorii pielęgnacji włosów zwrócił moją uwagę i chciałam dziś o nim napisać. Jest to wzmacniający lotion do wszystkich rodzajów włosów.



Be Natural – Seria naturalnych kosmetyków dla każdej z nas!

Be Natural to marka, która łączy naturalność i skuteczność pielęgnacji z pozytywnym nastawieniem do siebie i dbałością o środowisko naturalne.

150 ml płynnego lotionu mamy zamknięte w plastikowej buteleczce jaki aplikuje się dzięki atomizerowi. Ciecz należy nakładać na oczyszczoną skórę głowy - najlepiej codziennie. Aby lepiej zaczął działać zalecany jest masaż skalpu - ja nie zawsze go wykonuję, ale dość często.

A jak z zapachem? Tu możemy się zachwycać wonią kokosową jaka roztacza się wokół nas podczas aplikacji. Jeżeli jesteście jej fanami to będziecie zadowoleni.

Sądziłam, że 150 ml skończy się zanim zacznę na dobre poznawać ten produkt. Myliłam się, bo ta propozycja jest wydajna, a na jednorazową dozę potrzebuję max. 5 pompek.

Na początku miałam jedyną obawę, czy moje przetłuszczające się włosy przy nasadzie będą przyklapane i stracą tą minimalną objętość o którą walczę za każdym razem po umyciu włosów. Na szczęście nic takiego nie udało mi się osiągnąć i dobrze, ponieważ musiałbym z niego zrezygnować.

Formuła zawiera kofeinę, olej kokosowy i arganowy.



Po czasie mogłam zaobserwować pewne wzmocnienie, a w okolicach skroni baby hair.

Jego główne zalety to:
💙zapach tropikalnego kokosa (jeżeli oczywiście ktoś lubi) jaki pozostaje na włosach
💚wydajność i to spora
💜działanie poprzez wzmocnienie
💛widoczny meszek zwiastujący nowe włosy
❤brak podrażnień, SLS, silikonów i parabenów
💚produkt dla wegan, buteleczka z recykatu

Skusicie się na ten lotion?

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Możliwe, że się na niego skuszę, gdy już swoje zapasy zużyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt zapowiada się bardzo obiecująco więc będę miała na uwadze

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuję. Baby hair mile widziane.Wszystkiego dobrego!^^

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu:
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/czarne-cienie-biaych-drzew.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam niczego podobnego, więc tym bardziej jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie na sobię go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina Kwiatkowska23 kwietnia, 2022

    Widzę, że jest to produkt, którym warto się zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawia mnie ta moda na kosmetyki naturalne w niemal 100%. Zastanawia mnie zawsze czy to długo potrwa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli powoduje baby hair to chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń