17 kwietnia 2022

POPCORNOWE SŁODYCZE OD VOBRO

Witam

Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata. Pogoda lubi płatać nam figle i serwuje zmienną pogodę. Trzeba umieć się do niej dopasować i umiejętnie organizować sobie wolny czas.

U nas nie ma nudy.  W dni deszczowe  wymyślamy wciąż nowe zajęcia jak fajnie i przyjemnie spędzić czas razem zwłaszcza w weekend. Ostatnio na czasie są u nas domowe kina z filmami 3D.

Jak kino to i jakaś przekąska by się przydała – prawda?

Znakomitym pomysłem jest odpowiednik popcornu – czyli CUKIERKI POP Z POPCORNEM od naszej polskiej marki Vobro.



Są to chyba według mnie najsmaczniejsze cukierki jakich ostatnio skosztowałam i zupełnie przepadłam w ich smaku. To jedyne cukierki jakie  dotąd jadłam z podobnym, kukurydzianym dodatkiem.

Nie sądziłam, że czekoladowe słodkie wnętrze nadzienia tak fenomenalnie połączy się ze słonymi kawałkami popcornu.

W smaku są bardzo nietypowe, ale naprawdę pyszne.

Wszystko otulone smaczną, deserową czekoladą która równoważy doskonale słodkie i słone smaki. Balans jest wyczuwalny i daje przyjemne doznania podczas chrupania.

Każdy cukierek jest pakowany osobno w papierek z motywem amerykańskim.

Te popcornowe cukierki potrafią uzależnić! Podczas seansu kiedy film wciągnie możemy ich pochłonąć całą masę, dlatego miejmy umiar.



Lepiej je postawić wysoko na szafce, aby nie kusiły, a będą poczęstunkiem dla gości. Na pewno zaspokoją nie jedno podniebienie i zdobędą nowych fanów tego oryginalnego smaku.

pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Z popcornem to jeszcze nie widziałam, ale chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już gdzieś widziałam te słodkości, ale jeszcze nie miałam okazji spróbować. Bardzo ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie pyszności zawsze chętnie się skuszę, dziękuję za ten wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam, ale wyobrażam sobie, ze muszą być pyszne - lubię połączenie czekolady ze słonym 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. No to fajna alternatywa dla łasuchów do kina

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska20 kwietnia, 2022

    Ta propozycja musi być naprawdę pyszna, chętnie zjem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowości czasami są ciekawe, warto wypróbować ...
    krystyna

    OdpowiedzUsuń