11 maja 2022

COLON C - ULGĄ DLA JELIT /KAMPANIA STREETCOM/

Witam

Colon C został wprowadzony na rynek w 2003 roku jako pierwszy naturalny produkt w kategorii zdominowanej przez kapsułki i tabletki. Wysokiej jakości 100% naturalny skład oparty na łupinie nasiennej babki jajowatej szybko zdobył popularność i zaczął być dystrybuowany przez apteki i sklepy zielarskie.

Dlaczego postawiłam w ostatnich tygodniach na ten suplement?

Wyróżnia go naturalność pod postacią błonnika pokarmowego i optymalnie dobrany, naturalny skład. Jest on odpowiedni dla wegetarian i wegan.



BEZPIECZEŃSTWO

100% mechaniczne działanie, które nie rozleniwia jelita. Zawartość błonnika w rozpuszczonej formie niepodrażniającej ścianek jelita. Produkt może być stosowany przez kobiety w ciąży i karmiące piersią, ponieważ żaden składnik nie dostaje się do krwi.

Colon C proszek to suplement diety przeznaczony do codziennego stosowania w celu wsparcia prawidłowego funkcjonowania jelit. Przeznaczony dla dorosłych i dzieci od 12. roku życia.

Właściwości:

Colon C proszek swoje korzystne względem jelit działanie zawdzięcza zawartości składników aktywnych. Preparat pomaga regulować rytm wypróżnień, kontrolować wagę ciała oraz korzystnie wpływa na pracę jelit.

Łupina nasienna babki jajowatej, jako bogate źródło błonnika pokarmowego posiada zdolność pęcznienia w przewodzie pokarmowym, co znacznie przyspiesza przesuwanie się mas zawartych w jelitach oraz zapewnia uczucie sytości. Dzięki temu korzystnie wpływa na jelita, regulując ich pracę, ułatwia wypróżnianie, a dodatkowo pomaga kontrolować stężenie cholesterolu we krwi.

Kolejny składnik preparatu Colon C, inulina z cykorii, również wywiera korzystny wpływ na pracę jelit oraz pomaga kontrolować wagę ciała w ramach odpowiedniej diety. 

Zawartość Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium lactis podwójnie powlekanych bakterii kwasu mlekowego, dba o prawidłowe funkcjonowanie flory bakteryjnej organizmu. Technologia podwójnego powlekania LAB2PRO zwiększa przeżywalność bakterii aż 100 krotnie. Colon C proszek może być bezpiecznie stosowany już od 12. roku życia.




Składniki:

Składniki Colon C proszek: łupina nasienna babki jajowatej (Plantago ovata), inulina z cykorii (Cichorium intybus), podwójnie powlekane bakterie z rodzaju Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium lactis.

Zawartość składników w zalecanej porcji dziennej (10 g): łupina nasienna babki jajowatej 6,18 g; inulina z cykorii 3,48 g; suma bakterii kwasu mlekowego: Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium lactis 1x108 JTK*; wartość energetyczna 83 kJ/21 kcal; tłuszcz <0,5 g, w tym nasycone kwasy tłuszczowe <0,1 g; węglowodany <0,5 g, w tym cukry <0,5 g; błonnik 8,3 g; białko <0,5 g; sól 0,1 g.

Proszek stosowałam 2 razy dziennie. Wystarczyło, że zalałam 1 czubatą łyżeczkę wodą (można użyć soku), zamieszałam i wypiłam. Napój jest bez smaku. Efekty przychodzą bardzo szybko bo po 2 dniach moje jelita odczuły już pewną ulge, przez co ja także poczułam się lepiej.

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. O takim proszku to ja nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam raz ten produkt w formie saszetek i muszę kupić większe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam kiedyś o tym produkcie, ale nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O słyszałam kiedyś o tych suplementach. Zdrowie jelit jest ważne!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak sobie myślę, że mi to chyba by się to przydało, ciekawe czy by mi się ostatecznie sprawdziło

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym specyfiku, ale nigdy nie miałam potrzeby z niego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie. Mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że efekty przychodzą tak szybko i działa tak jak powinien :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojedztam12 maja, 2022

    Widzę, że jest się czym zainteresować. Dziękuję za tę opinię.

    OdpowiedzUsuń