8 maja 2022

BEZPIECZNA KOMÓRKA JEDYNIE W ETUI

Witam

Żyjemy w czasach co niemal każdy z nas jest posiadaczem telefonu komórkowego. Jest to przedmiot jaki możemy zabrać zawsze ze sobą i być w kontakcie z rodziną, bliskimi czy pracownikami. 

Telefon bardzo ułatwia nam komunikowanie. Wiele spraw możemy załatwić nie wychodząc z domu. Aby nasz telefon nie uległ rozbiciu czy nie nabrał rys na ekranie warto jest go zabezpieczyć decydując się na etui do naszego modelu. Odpowiednio dobrane pozwala na spersonalizowanie urządzenia i wyróżnienie się z tłumu. 
Etui jest multum, ale spory i ciekawy wybór znajdziecie na Pancernik.eu



Jakie funkcje spełnia etui?

Etui na telefon ma za zadanie chronić przede wszystkim przed przypadkowymi upadkami z niewielkiej wysokości. O tym, jak są przydatne takie osłony wie chyba każdy, któremu udało się kiedyś upuścić swój smartfon. Nie jest to nigdy nic przyjemnego bo nasz telefon może być już do nieodratowania.

Etui na telefon typu cover, czyli narzucamy futerał

Taka obudowa na smartfona charakteryzuje się klapką przykrywającą ekran. Wyróżnikiem takich etui na telefon jest okienko, przez które możemy sprawdzić godzinę i powiadomienia bez konieczności odsłaniania ekranu. Wydaje mi się, że jest to wygodna forma i na pewno funkcjonalna.

Etui na telefon typu case

Ten rodzaj zabezpieczenia smartfonów jest najbardziej popularny i lubiany. Sporo osób korzysta właśnie z takiego zabezpieczenia. Producenci takiego typu obudowy starają się, aby stanowił on idealną osłonę dla całości.

To tylko parę rodzaii osłon. W miejscach, gdzie ogerowane są różne propozycje etuii na pewno znajdzicie dla siebie odpwoiednią.

💚💛💜

Telefon komórkowy stał się nierozłącznym elementem naszego życia. Czy wyobrażacie sobie wyjście z domu bez telefonu? Bo ja nie. Jeszcze kilka lat wstecz telefon był dla nas atrakcyjnym gadżetem. Obecnie to funkcjonalne urządzenie, które ułatwia nam codzienne życie. Ma dużo funkcji jakie mogą nam zapełnić czas przemieszczając się z punktu A do punktu B – czyli trasa dom-praca, dom-szkoła itd. 

Dzięki komórce możemy obejrzeć kolejny odcinek ulubionego serialu, posłuchać muzyki lub uchwycić chwilę w najmniej oczekiwanym momencie. Za pomocą telefonu wiele osób dokonuje już płatności za zakupy lub opłaca bilet w tramwaju lub miejsce w parkomacie na parkingu. Dlatego by nasza komórka mogła nam dobrze i długo służyć zafundujmy jej etui, a tu nie brakuje propozycji.

Czy wasze telefony posiadają etui? Zabezpieczone są przed upadkiem, rysami?

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Oczywiście że mój telefon posiada etui nie wyobrażam sobie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  2. mój telefon ma szkło i porządne eui dlatego jeszcze działa :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój telefon ma szkło i case, tak jest mi na ten moment najwygodniej 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój również posiada etui, ale rzadko z niego korzystam, bo jeśli nie muszę to nie zawsze zabieram ze sobą telefon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy08 maja, 2022

    Posiadam silikonowe etui na iPhone i sprawdza sie znakomicie: chroni przed stłuczeniem i pięknie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez telefonu i etui na niego to jak bez ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie etui i szkło hartowane to must have zakupy po zakupie telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez etui ani rusz! - choć ostatnio nawet telefon z etui zdarzyło mi się rozwalić... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zrobiłam sobie taki detoks i wyjechałam na weekend zostawiając celowo urządzenie w domu. Ciekawe uczucie, mimo to nie robię takich detoksów zbyt często.

    Ważne by chronić telefon, może skuszę sie na jakies ubranko dla mojego urządzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy zabezpiecza telefon. Lepiej wydać 100 na szkło i etui niż 700 za wymianę wyświetlacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja noszę telefon solo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie nie wyobrażam mojego telefonu bez etui i szkła, szczególnie, że często gdzieś ląduje gdzie nie powinien :)

    OdpowiedzUsuń