5 czerwca 2022

POMARA艃CZOWY BOX OD GOODIEBOX - MOJE OSTATNIE PERE艁KI 馃拫馃拕馃挍

Witam

馃А馃А馃АThe Tips, Tricks and Trends Box to najnowsze pude艂eczko @goodiebox.pl   


Tym razem zaskoczy艂o mnie ono tym, 偶e b臋d臋 mog艂a pozna膰 kosmetyki marek mi nieznanych: od naturalnego makija偶u no make-up po elegancki glam look.

馃АIvy Aia Eye-Patches - p艂atki pod oczy

馃АMario Badescu Skin Care Witch Hazel & Rosewater Toner - tonik zawieraj膮cy oczar wirginijski oraz r贸偶臋

馃АMudmasky Citamin-A Booster Blue Clay Mask - maska do twarzy

馃АRituals Ritual Of Sakura recovery hand balm - balsam do r膮k

馃АHair Couture Antonio Axu Sea Salt Spray - mgie艂ka do w艂os贸w

馃АSandstone Intense Care Lipstic - nawil偶aj膮ca pomadka do ustz olejami




Chcesz dokona膰 subskrypcji? Mo偶esz to zrobi膰 za pomoc膮 linku na profilu 馃憠 @goodiebox.pl

pozdrawiam - Magda


17 komentarzy:

  1. Jako艣 nie uda艂o mi sie wykupi膰 subskrypcji i przy tym boxie tego nie 偶a艂uj臋.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Same marki kosmetyk贸w ju偶 mnie ciekawi膮 bo ich nie znam.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mask臋 mog艂abym wypr贸bowa膰 ;) jestem fank膮 zabieg贸w, kt贸re nie wymagaj膮 wysi艂ku :p

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jestem ciekawa p艂atk贸w po oczy, ostatnio sporo firm wypu艣ci艂o takie kosmetyki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie zastosowa艂am, ale te偶 mnie ciekawi膮.

      Usu艅
  5. nie znam tych kosmetyk贸w

    OdpowiedzUsu艅
  6. Moja kole偶anka naby艂a ten box i pomadka j膮 urzek艂a odcieniem.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Fajna zawarto艣膰, przydatne produkty:)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo ciekawa zawarto艣膰, ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a to wszystko :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Bardzo fajna i r贸偶norodna zawarto艣膰 pude艂ka. Ja te偶 nie znam tych marek i ch臋tnie bym je przetestowa艂a.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Fajny kolor pomadki si臋 trafi艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bardzo lubi臋 takie kosmetyczne boxy. Dzi臋ki nim mo偶na pozna膰 prawdziwe pere艂ki kosmetyczne, zapozna膰 si臋 z nowo艣ciami i ciekawymi produktami :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Oj zdecydowanie bardzo spodoba艂a mi si臋 taka zawarto艣膰!

    OdpowiedzUsu艅
  13. Same przydatne rzeczy w tym boxie. Jestem ciekawa szczegilnie p艂atk贸w pod oczy.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Widz臋, 偶e kolejna osoba jest nimi zainteresowana:)

      Usu艅
  14. Zawsze mi艂o jest tak偶e pozna膰 nowo艣ci kosmetyczne od nieznanych marek.

    OdpowiedzUsu艅