25 lipca 2022

DOMOWA BIBLIOTECZKA - W POLSKĘ NA WEEKEND Anny i Marcina Nowaków

Witam
 
W obecnym czasie związanym z inflacją wielu z nas musi sobie odmówić wakacji z prawdziwego zdarzenia. Ale czy nie zasługujemy nawet na krótki odpoczynek?

Owszem – każdemu z nas się on należy, bo w końcu mamy lato i możemy korzystać z jego uroków, zwłaszcza z ciepłych i słonecznych dni. Czasami nawet kilkudniowy wypad w najbliższą nieodkrytą okolicę potrafi zresetować i spowodować, że zostaną z nami wspaniałe wspomnienia.

A nasz kraj jest pełen ciekawych miejsc i sama sobie z tego nie zdawałam sprawy dopóki nie odkryłam przewodnika W Polskę na weekend. 70 pomysłów na niezapomniany wyjazd autorstwa Anny i Marcina Nowaków @wedrownemotyle

 

 

Anna i Marcin Nowakowie - popularni i nagradzani podróżnicy i blogerzy wychowani na geografii i marketingu turystycznym. Odwiedzili ponad 50 miejsc na świecie, od Gwatemali po Japonię, spełniając większość swoich podróżniczych marzeń. Od wielu lat z podobną pasją opisują, fotografują i filmują znaną i mniej znaną Polskę. Swoimi odkryciami i fascynacjami dzielą się na blogu GdzieWyjechać.pl i w magazynach podróżniczych, ich relacje można także oglądać na kanale YouTube Wędrowne Motyle i w telewizji TVS. Mieszkają na Górnym Śląsku.

Tej propozycji nie trzeba czytać od deski do deski no chyba, że ktoś ma taki kaprys. Wystarczy wybrać dogodny region i zapoznać się jego atrakcjami. Każde miejsce jest skrupulatnie opisane, dołożone są przepiękne zdjęcia jakie dodatkowo zachęcają do podróży w to, a nie inne miejsce.

Książka została podzielona na 7 kategorii

🍀 Romantyczne i kameralne miasteczka 🍀 Blisko dzikiej natury 🍀Ikony architektury 🍀Współczesne arkadie 🍀 Cuda inżynierii i techniki 🍀 Z tradycją za pan brat 🍀 Widoki i krajobrazy.

Dodatkowo przy każdej atrakcji znajduje się podpowiedź odnośnie bazy noclegowej, jak wygląda dojazd, czy miejsce nadaje się dla rodzin z dziećmi, a nawet czy można zabrać ze sobą pupila.  

Nie ma znaczenia w którym zakątku Polski mieszkacie. Omawiane miejsca są rozsiane po całym kraju, tak, aby każdy mógł dokonać wyboru, czy chce spędzić weekend blisko domu czy też trochę dalej.

 

 

Wersja papierowa tego przewodnika jest dla mnie lepszym rozwiązaniem niż ebook nawet ze względu na zamieszczone miejsca. Lepiej mi się z niej korzysta, mam pewne wyobrażenie o danym miejscu, a przecudne zdjęcia jedynie mnie zachęcają do zobaczenia tylu wspaniałych ciekawostek o jakich nie wiedziałam np.: w okolicach Krakowa bo stąd pochodzę.

Dziękuję autorom tej książki za pomysły na wyjazdy oraz autografy:)

 Jak u was w tym roku wyglądają wyjazdy wakacyjne? Przed wami daleka podróż czy może stawiacie na atrakcyjne zakątki naszego kraju?


pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Uwielbiamy oglądać filmiki i czytać książki Ani i Marcina.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam autorki ani książki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj słyszałam bardzo duzo dobrego o ich ksiazkach, muszę w koncu sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej pozycji właśnie szukam - dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa książka, jako osoba kóra skończyła studia turystyczne zawsze taka tematyka mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam wcześniej tej książki, ale nic dziwnego, bo osobiście rzadko sięgam po takie publikacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję czytać tę i poprzednie książki Motyli. Są świetnie skonstruowane, że od razu ma się ochotę wyruszyć w Polskę. Ja w tym roku zdecydowanie stawiam na krajowe wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chętnie z takiego przewodnika korzystała. Lubię podróże, a przede mną jeszcze masę nie odwiedzonych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie książki. Zawsze odkrywam dzięki nim miejsca, o których istnieniu nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym dotrzeć do tej publikacji, szalenie by mi się przydała, nie tylko w te wakacyjne dni, ale w całym roku. :)

    OdpowiedzUsuń