23 lipca 2022

NATURE QUEEN W TROSCE O SKÓRĘ CERY - PROPOZYCJA 4 SER, ORAZ KREMU POD OCZY

Witam
 
W pielęgnacji każdej kobiety, zwłaszcza z cerą dojrzałą jak moja nie może zabraknąć serum.
Serum - to silniejszy produkt od kremu. Występujące w nim komponenty mają wyższe stężenia składników aktywnych i lżejszą, wodnistą lub żelową konsystencję. Służą do wzmocnienia codziennej pielęgnacji.
Jeżeli stawiam już na ten kosmetyk to staram się wybrać jak najbardziej naturalny. Bardzo fajne propozycje ostatnio znalazłam u polskiej naturalnej marki Nature Queen 😍

Misją jej jest dzielenie się i rozpowszechnianie skutecznych oraz naturalnych rozwiązań w zakresie pielęgnacji urody. Stworzone przez nich kosmetyki to produkty naturalne, ekologiczne oraz w dużej mierze wegańskie. Nie zawierają w składzie zbędnych chemicznych dodatków, szkodliwych substancji, parabenów czy SLS-ów.

Serami podzieliłam się z najbliższymi bo sama nie jestem w stanie ich poznać. 


 
Jakie proponują sera?

💚Nawilżająco Witaminowe – jakie daje power pod postacią nawilżenia skóry. Produkt zmniejsza widoczność zmarszczek, a skóra staje się gładka i elastyczna, dzięki czemu wygląda zdrowiej i młodziej.
 
Składnikami aktywnymi w nim są: wysokocząsteczkowy hialuronian sodu, niskocząsteczkowy hialuronian sodu, ekstrakt z kopru morskiego, bio polimer o silnym działaniu nawilżającym, olej winogronowy, witamina E, Vitamin D3-like, pochodna witaminy C (tetraizopalmitynian askorbylu), ekstrakt z prawoślazu, ekstrakt z miodunki plamistej, D-pantenol.

To serum testowałam osobiście i okazuje się, że chyba trafiłam idealnie. Przy mojej lubiącej się przesuszać skórze dobrze zareagowało i wspomogło ją dlatego przestałam odczuwać suchość. Sprawdza się jako baza pod makijaż. Specjalnego napięcia jedynie się nie doczekałam, ale to może kwestia czasu.

💛Serum Regulujące - przeznaczone jest dla skóry problematycznej, skłonnej do trądziku i nadprodukcji sebum. Produkt daje efekt złagodzenia skóry podrażnionej, skutecznie wspiera w walce z niedoskonałościami, a jednocześnie pielęgnuje i chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
 
Składnikami aktywnymi w nim są: Inacalm, hydrolat z kwiatów gorzkiej pomarańczy (neroli), ekstrakt z szałwii, ekstrakt z kawioru limonkowego, ekstrakt z chinowca, olej z ogórecznika, ekstrakt z kurkumy, olejowy ekstrakt z rozmarynu, wysokocząsteczkowy hialuronian sodu, naturalny biopolimer o działaniu silnie nawilżającym, mleczan sodu, porowata mikrosfera krzemionkowa.
 
Serum to sprawnie się wchłania w skórę. Dobrze, że nie zostawia lepkiej warstwy. Przyjemnie pachnie - subtelnie i ma odcień beżu? Po dłuższym stosowaniu można zauważyć, że sebum się zmniejsza, przez co pory stają mniej zanieczyszczone i w ten sposób zanikają podrażnienia. Serum dodatkowo sprzyja nawilżeniu.




💚Serum Antyoksydacyjno-Rozświetlające jest w sumie uniwersalne bo można go używać przy każdym rodzaju cery. Zapewnia ono nawilżenie, koi, wygładza, zwalcza wolne rodniki, rozjaśnia i regeneruje.
 
Składnikami aktywnymi w nim są: Ekstrakt z kwiatów białej lilii, Ekstrakt z jagód goji, Ekstrakt z Rozmarynu, Witamina E, Polisacharyd bogaty w fukozę.

Trochę żałuję, że oddałam go siostrze. Ale trudno. Co ona zauważyła? Przy jej mieszanej cerze to serum dobrze nawilża. Stopuje wydzielanie się sebum w strefie T przez co przyjemnie koi i likwiduje drobne zaczerwienienia. Sprzyja na pewno dojrzałej skórze, rozjaśnia ją i dobrze sprawdza się jako baza pod makijaż.

💜Intensywne Serum Liftingujące – służy do szybkiego liftingu oraz uzyskania efektu napiętej skóry przy jednoczesnym wizualnym spłyceniu zmarszczek. Przyspiesza wchłanianie składników odżywczych, ogranicza transepidermalną utratę wody, hamuje procesy starzenia i wzmacnia naskórek.

Składnikami aktywnymi w nim są: Ekstrakt z maku polnego, Inst’Tight, Detoskin, Biopolimer o silnym działaniu nawilżającym, Witamina E, Olej z rzeżuchy łąkowej.

To serum ma przyjemny zapach jaki umila stosowanie. Płytkie zmarszczki potrafi podrasować, że tak napiszę. Z głębszymi jednak nie daje sobie rady, ale za to przynosi głębokie nawilżenie jakie sprzyja i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się. Sprawnie się wchłania bez filmu.
 
Sera znajdują się w kartonikach, a każde z nich w szklanej 30 ml buteleczce opatrzone pipetą jaka służy za aplikator. Wrócę jeszcze do samych kartoników i szaty graficznej jaka jest elegancka i przyjaźnie się ja odbiera. Uwagę zwracają naszkicowane rośliny na opakowaniach. Sera odróżnia kolorystyka bo praktycznie same buteleczki jak i kartoniki są takie same.


 
Polecę wam jeszcze Odżywczy Krem pod Oczy.

Produkt zawiera:
 
👉hydromanil - dostarcza skórze odpowiedniego nawilżenia, sprawia, że jest gładka i bardziej elastyczna,
👉olej makadamia, masło kakaowe, wosk kandelila - tworzą film na skórze, chroniąc ją przed przesuszeniem, wygładzają, uelastyczniają i zmiękczają skórę,
ekstrakty z owsa, nagietka, oczaru, rumianku, lipy - wykazują właściwości przeciwzapalne, łagodzą podrażnienia,
👉ekstrakt z kasztanowca - wzmacnia naczynia krwionośne, dzięki czemu cienie są mniej widoczne,
👉ekstrakt z krwawnika - działa antyoksydacyjnie, wzmacniająco i łagodząco,
👉ekstrakt z dziurawca - ma działanie przeciwzapalne, wzmacnia naczynia włosowate, tonizuje,
👉kofeinę - poprawia mikrokrążenie skóry, co pomaga niwelować cienie i opuchnięcia.

Naturalny skład: 99%

Krem jak widzicie ma bardzo dobry skład jednak muszę napisać, że po trzech tygodniach jego używania u mnie sprawdza się póki co średnio. Cienie jakie miałam przed jego zastosowaniem były mało wyraźne i takie mam do tej pory. Zmarszczek raczej też się nie pozbył. Jedynie idealnie zmiękczył skórę pod oczami i z lekka ją napiął. Jak na razie jestem w trakcie jego dalszego stosowania - może jeszcze przyniesie pewne efekty /nie trzeba się poddawać/.

💙💚💛💜

Sądzę, że znajdziecie dla siebie odpowiednie serum jakie jest warto włączyć do codziennej pielęgnacji. Na krem pod oczy także was namawiam i radzę, nie sugerować się moją opinią. Bo to co słabiej sprawdza się u mnie nie znaczy, że u was wypadnie podobnie. A może znacznie lepiej?
 
pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. ja miałam próbkę z Mary kay. Moja koleżanka tam pracuje.. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czego próbkę, serum? kremu pod oczy?

      Usuń
  2. Bardzo lubię to serum pod oczy, świetnie się u mnie sprawdziło. Z serum do twarzy to witaminowe jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem pod oczy znajduje się w sferze moich zainteresowań, ostatnio muszę nieco więcej dopieścić moją skórę, poprawić jej kondycję w najbardziej wrażliwych miejscach na twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra pod oczami jest faktycznie trudna w pielęgnacji i często wrażliwa, dlatego i ja staram się o nią dbać szczególnie.

      Usuń
    2. Generalnie lubię sięgać po serum, zwłaszcza nawilżające, i tak mam suchą skórę, a jeszcze dodatkowo wiek i siatka zmarszczek intensyfikują potrzebę.

      Usuń
  4. To fakt, kosmetyk nie u wszystkich działa jednakowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków jeszcze, markę też coś slabo kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wątpienia jest się czym zainteresować. Kosmetyki nie działają tak samo w każdym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  7. To serum regulujące by mnie interesowało, chętnie wprowadzę go do pielegnacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, bogata oferta Mnie wpadł w oko krem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że w przypadku tych kosmetyków u każdego sprawdzi się coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poznałam tą serię i jestem nią zachwycona, świetnie się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! Bardzo ładnie prezentujesz te kosmetyki. Nie znam tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. To serum witaminowe jakoś najbardziej do mnie przemawia, choć jeśli miałabym okazję, sprawdziłabym też pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję nazwę firmy, bo chętnie wypróbuję te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna propozycja. Dobrze, że rynek kosmetyczny ma w swojej ofercie tak szeroki wachlarz propozycji . Każdy może znaleźć coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki z naturalnym składem, więc chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazwyczaj używam jednego kremu na całą twarz, ale myślę, że warto zastanowić się nad stosowaniem pod oczy kremu do tego przeznaczonego :D

    OdpowiedzUsuń