17 lipca 2022

PIANKOWA ROZKOSZ PODCZAS MYCIA TWARZY OD TOŁPY

Witam

Niezależnie od rodzaju, nasza skóra potrzebuje jednego – skutecznego, a zarazem dopasowanego do jej wymagań oczyszczania. Nawet najlepszy krem nie ma szans zadziałać, jeśli przed jego aplikacją skóra nie zostanie odpowiednio przygotowana. 
 
W formułach kosmetyków oczyszczających warto szukać składników pochodzenia naturalnego, które nie tylko doskonale pomogą złuszczyć skórę, zmyć makijaż oraz zabrudzenia zgromadzone na naszej twarzy w ciągu dnia, ale także odpowiednio zadbają o jej nawilżenie i odżywienie, jeszcze zanim nałożymy na nią pielęgnujący krem.

Jednym z oczyszczaczy jakich ostatnio używam jest
Tołpa pure trends
healthy look pianka do mycia twarzy z kwasem fitowym
Jest ona moim ulubieńcem z boxu czerwcowego od Pure Beauty.


Opakowanie jest przyjemne dla oka. Przeźroczyste, łatwo jest kontrolować dzięki temu ubytek. Pomyślano także o aplikacji i produkt dozuje się bezproblemowo przez odpowiednio dobraną pompkę jaka przechodząc przez górny jej element z cieczy przeistacza się w puszystą piankową formę.

Butelka pochodzi 100% z recykling, etykieta 100% odnawialnego surowca.

Aktywnymi składnikami są: 

💚torf tołpa.® – reguluje procesy metaboliczne, wspomaga proces regeneracji naskórka, zapobiega utracie wilgoci, zwalcza wolne rodniki zawiera wiele substancji czynnych takich jak: fulwokwasy, bituminy, aminokwasy, makro i mikroelementy
💚fermentowany ekstrakt z owoców maliny z Prowansji - działa łagodząco i odświeżająco na skórę. Zawiera na przykład kwas salicylowy pomagający regulować produkcję sebum. Poza tym jest źródłem antyoksydantów, beta-karotenu, co sprawia, że chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, w tym przed promieniowaniem UV. Ten składnik jest bogaty w kwas elagowy - przeciwutleniacz, który zapobiega degradacji kolagenu i stymuluje regenerację skóry.
💚kwiaty dzikiej róży delikatne złuszczają, dzięki czemu pomagają chronić naturalny blask skóry. Ten składnik ma też działanie kojące, przeciwzapalne i łagodzące istniejące podrażnienia. Idealnie nadaje się do pielęgnacji skóry wrażliwej i naczynkowej. Kwiaty dzikiej róży są bogatym źródłem witamin C, A, E oraz niacyny. Skóra dzięki nim staje się miękka, gładka i świetlista.
💚kwas fitowy delikatnie złuszcza, poprawia teksturę naskórka przywracając naturalną promienność
💚betaina koi i łagodzi podrażnienia, działa antyoksydacyjnie, nawilża i wygładza,
chroni przed czynnikami zewnętrznymi
💚gliceryna działa nawilżająco, w kosmetykach pełni także funkcję promotora przenikania, czyli ułatwia transport innych substancji w głąb skóry.

 
Pianki używam rano i wieczorem. Przy cerze dojrzałej i wrażliwej sprawdza się wzorowo. Pozbywa się dokładnie zanieczyszczeń, domywa resztki makijażu i przyjemnie koi. Sama pianka nie jest zbytnio zwarta, ale nie spływa z dłoni i można ją spokojnie nałożyć na buzię i zacząć zmywanie. Atutem jej jest to, że nie szczypie w oczy. Po zmyciu wodą otrzymuję przyjemną w dotyku skórę. Po tygodniowym stosowaniu namacalne jest wygładzenie, a pory doskonale oczyszczone.
 
Lubicie piankowe oczyszczacze? Znacie tą propozycję?

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Super, że jesteś zadowolona z tej pianki. Też mam swoje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała, brzmi fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki w piance, więc ta pewnie przypadnie mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie miałam jeszcze tego kosmetyku. Mam co nadrabiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja skóra lubi dopieszczanie oferowane przez tę firmę, zatem chętnie zdecyduję się na wypróbowanie i tego kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię piankowe wersje oczyszczające.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię pianki, ja mam cerę naczynkową czyli z tego co piszesz ten produkt powinien być super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pianki do mycia twarzy - rewelacyjnie sprawdzają się przy mojej suchej, delikatnej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam coś podobnego w formie pianki, ale z Bielendy . Tego produktu jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam coś podobnego w formie pianki, ale z Bielendy, tego produktu jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pianki do oczyszczania skóry są naprawdę skuteczne. Zwłaszcza naturalne. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy. Czas nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam piankowe płyny do mycia , ten mam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej propozycji piankowej jeszcze nie znam, ale doceniam do ekologii firmy i składu.

    OdpowiedzUsuń