19 sierpnia 2022

LETNIE MANI LAKIEREM OD PIERRE RENE 284 馃尮TENDER ROSE馃拝

Witam

To ju偶 drugi box od Pure Beauty w jakim znajduj臋 zwyk艂y lakier do paznokci. Czemu ten fakt mnie tak cieszy? Poniewa偶 nie nosz臋 hybryd i jak na razie nie mam ich w planach.

Lubi臋 natomiast zmienia膰 latem kolor na paznokciach, dlatego zwyk艂e lakiery tak mnie ciesz膮. Dzisiejszy pudrowy odcie艅 jest dziewcz臋cy, a ja w nim czuj臋 si臋 dobrze i na pewno nikomu nie oddam buteleczki:)


Lakier do paznokci 馃拝馃挆Professional 284 TENDER ROSE pochodzi od Pierre Rene.

Lakiery do paznokci - nowa formu艂a, innowacyjny p臋dzelek, zaskakuj膮ce mo偶liwo艣ci!

Profesjonalna, innowacyjna formu艂a – Expert Gel Technology zawieraj膮ca akryl i poliester.
Efekt 3 D – gwarantuje g艂臋boki i nasycony kolor oraz wysoki po艂ysk.
呕elowa formu艂a zapobiega odpryskiwaniu i 艣cieraniu zapewniaj膮c perfekcyjny wygl膮d paznokci przez wiele dni. 艁atwy w u偶yciu, nowy p臋dzelek „double touch” gwarantuje szybki i estetyczny manicure. Wyj膮tkowa d艂ugotrwa艂o艣膰 manicure – 7 dni, a nawet wi臋cej! Click System zapobiega wysychaniu lakieru w butelce.
Spos贸b aplikacji: aplikuj dwie warstwy lakieru na baz臋 pod lakier lub bezpo艣rednio na p艂ytk臋 paznokcia.

 


Kolor:
284 TENDER ROSE

Zapach: typowy jak na lakier

Opakowanie: szklane, buteleczka w trapez

Pojemno艣ci: 11 ml

P臋dzelek: d艂ugi

Konsystencje: odpowiednia, 偶elowa

Malowanie: p臋dzelek wbrew pozoru nabiera dobr膮 ilo艣膰 lakieru na w艂osie, przy jednym zanurzeniu jestem w stanie pomalowa膰 do 3-4 paznokci

Ilo艣膰 warstw: 3 max, przy dw贸ch jest ju偶 ok

Trwa艂o艣膰: 5 dni

Dodatkowe informacje: lakier nie barwi p艂ytki po zmyciu, samo zmywanie 艂atwe, blaszka nie jest wysuszona

Ceny: 16,00 z艂 za sztuk臋

Lakier doskonale sprawdza si臋 podczas codziennych stylizacji lub wieczorowych.

Sk艂ad nie zawiera toluenu, formaldehydu, ftalan贸w. Uwagi: lakier nie wylewa si臋 na sk贸rki, operowanie p臋dzelkami jest u艂atwione dzi臋ki 偶elowej konsystencji, nad kt贸r膮 mo偶na zapanowa膰.

 
 
Jest to lakier dla tych, kt贸rzy lubi膮 i cz臋sto maluj膮 paznokcie zwyk艂ymi lakierami jak ja. Mo偶na wtedy si臋 bawi膰 kolorami z danej kolekcji. W moim przypadku wszelkie takie pastelowe, pudrowe odcienie zawsze si臋 sprawdzaj膮.
 
pozdrawiam - Magda

  

8 komentarzy:

  1. 3-4 paznokcie przy jednym zanurzeniu, wow馃槷 Czyli bardzo wydajny, to wielka zaleta.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Kolorek mnie ju偶 zachwyci艂:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Podoba mi si臋 ten kolor lakieru.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Musz臋 go koniecznie zakupi膰 bo maluj臋 paznokcie tylko takimi lakierami - do hybryd mi daleko.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Przepi臋kny kolor. Lubi臋 takie delikatne odcienie.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Lubi臋 od czasu do czasu takie delikatne barwy.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Przepi臋kny pastelowy letni kolor! Patrycja

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo 艂adny kolorek taki 艣wie偶y, szkkoda 偶e trzeba nak艂ada膰 kilka warstw, ale dziki temu mo偶na r贸偶ne efekty uzyskiwa膰

    OdpowiedzUsu艅