21 sierpnia 2022

VENOSA, MIEJSCE JAKIE POLECAM DO ZAKUPÓW KAWY, HERBATY I WIELU INNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

Witam

Kawa zaraz obok herbaty to jeden z najczęstszych napoi po jaki sięgamy wczesnym porankiem. Większa ilość z nas stawia na małą czarną, bo pozwala nam się dobudzić i rozpocząć dzień.

Codzienna dawka poranna kofeiny to u prawie każdego Polaka ważny element śniadania. Zanim wyruszymy z domu do pracy, musimy napić się kawy, która postawi nas na nogi. Jedni robią "szatana" czyli dość mocny napój. Ja z kolei przygotowuję średnią kawę bo nie jest to moja jedyna kawa jaką wypijam w trakcie dnia. W godzinach popołudniowych zaraz po porze obiadowej szykuję kolejną filiżankę smacznej, aromatycznej kawy.

Ostatnie moje kawy pochodzą ze sklepu Venosa.


 
Sklep Venosa.pl powstawał z myślą o stworzeniu miejsca, w którym każdy będzie mógł znaleźć swój wymarzony smak kawy, którą będzie mógł dosłodzić wspaniałym miodem znajdującym się w ofercie, bądź zamienić ją w jesienne wieczory na jedną ze wspaniałych i zdrowych herbat, a ponadto cieszyć się zdrowymi łakociami takimi jak: orzechy i owoce suszone.


Zanim wam przedstawie zakupy z tego sklepu to muszę napisać, że przesyłka jaka do mnie dotarła była porządnie zapakowana. Produkty zostały owinięte w firmowy papier, a podczas transportu nic nie uległo rozbiciu. Dlatego, mając na uwadze klienta i dobre swoje imię sklep kontroluje wszystkie pośrednie czynności tak, aby dostarczona przesyłka cieszyła zamawiającego.

 
Nasze podniebienia zostały poczęstowane kilkoma kawami. Pierwsza z nich to Kawa Lavazza Qualita Oro. To oryginalna włoska kawa. Ziarna prażone są w tradycyjny włoski sposób. Cechuje się niezwykłym połączeniem najlepszych słodkich ziaren kawy Arabica z Ameryki Środkowej i Afryki. Kawa zawiera 100% ziaren Arabiki. Qualita Oro to kawa średnio palona, ale nadal zachowująca intensywny, charakterystyczny smak z nutami czekolady, kwiatów i owoców, o wysokim aromacie. Delikatny i pełny smak idealny na każdą porę dnia. Wyczuwalny słodki czekoladowy smak przełamany nutą skórki pomarańczowej.

Kolejna kawa to
Kawa ziarnista Kimbo Espresso Barista 100% Arabica. Jest to również włoska kawa. Cechuje się niezwykłym połączeniem najlepszych słodkich ziaren kawy Arabiki z Ameryki Środkowej i Południowej. Kawa zawiera 100% ziaren Arabiki. Kimbo Espresso Barista to kawa ciemno palona, z pełnym body, charakterystyczny smak z nutami owoców.
 
Kawa mielona Pellini Espresso Superiore Tradizionale n°42 to była dla nas zupełna nowość smakowa. Wcześniej nawet nie znaliśmy tej marki, a teraz stała się naszym faworytem pośród mielonych kaw. Jest to mieszanka zawierająca niewielką ilość kofeiny. Cechuje się niezwykłym połączeniem najlepszych ziaren kawy. Kawa zawiera 60% ziaren Arabiki i 40% ziaren Robusty. Pellini Espresso Superiore Tradizionale to kawa średnio palona, zachowująca intensywny ale zrównoważony smak.

Sklep Venosa jak już wam wspominałam to nie tylko aromatyczne kawy jakie dają się pokochać od pierwszego łyku. W tym miejscu można swój koszyk zakupowy także zapełnić słodyczami, konfiturami lub innymi napojami.

 
Ja zdecydowałam się na kilka pozycji jakie chętnie w sumie zamawiam podczas takiego internetowego shoppingu. 

Postawiłam na ciemną Bio Czekoladę do picia. W deszczowe dni, albo kiedy mam gorszy humor lubię sobie przygotować sporą filiżankę takiej gęstej czekolady.


 
Będąc smakoszem wszelkich domowych konfitur, soków itd. zdecydowałam się na kilka słoiczków jakie mieściły: 

- miód akacjowy naturalny jaki jest bardzo słodki i delikatny i charakteryzuje się słodko kwiatowym zapachem. Jego barwa mieni się od jasno żółtej aż po bezbarwną w formie płynnej. 

- jagody w syropie jakie posiadają wszelkie witaminy jak B1, B2, A, C oraz PP. Są bogatym źródłem błonnika, kwasu foliowego oraz kwasów owocowych takich jak kwas cytrynowy oraz kwas jabłkowy. Ponadto zawierają wiele składników mineralnych takich jak fosfor, cynk, wapń, żelazo i potas.

- syrop z czarnego bzu naturalny jaki ma intensywnie owocowy, aromatyczny i wspaniale słodki smak, a jego barwa jest ciemno-fioletowa. Syrop z czarnego bzu jest wytwarzany ze świeżych owoców, dzięki czemu zachował wszystkie swoje właściwości zdrowotne.

 
I na koniec zakupów nie mogłabym być sobą, gdybym nie dorzuciła herbaty liściastej. Padło na Brodies odmianę czerwoną. To aromatyczna mieszanka. Jest lekka i relaksująca, posiada delikatne właściwości nasenne. Dzięki swoim właściwością prozdrowotnym oraz łagodzącym ta herbata jest idealnym wyborem na wieczór.

Sklep na stanie ma także Karty Podarunkowe o różnych kwotach. Może ona być idealnym prezentem dla rodziny i znajomych lub współpracowników. Karta odpowiednia jest na każdą okazję.

Ja z zakupów jakie do mnie dostarczone jestem zadowolona. Miejsce to jest przyjazne, miła obsługa i wybór różnego rodzaju produktów spożywczych na poziomie. 
 
 pozdrawiam - Magda
 

15 komentarzy:

  1. Kawy prawie nie pijam ale bez herbaty ciężko mi. Ta mieszanka Brodies zainteresowała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same smakołyki, chętnie tam zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem smakoszem kaw, ten sklep muszę koniecznie odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie u prawie każdego Polaka, bo ja kawy nie piję, więc nie śledzę nowości w tymże temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę, sklep proponuje również inne produkty spożywcze.

      Usuń
  5. Lubię dawać w prezencie takie karty podarunkowe, wtedy obdarowany może sobie wybrać według uznania zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak mam okazję to wykupuję taką kartę na prezent.

      Usuń
  6. Kawy nie lubię, ale herbaty mogłabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oferta sklepu jest bardzo szeroka i różnorodna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko pijam kawę, częściej pijam herbatę Brodies mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem bogaty asortyment mają w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy zestaw. Chętnie zerknę co mają u siebie i być może złożymy zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to chętnie tam zaglądnę bo asortyment mnie ciekawi i na pewno coś sobie wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również polecamy ten sklep, ostatnio się u nich zaopatrywaliśmy w różne rzeczy. Realizacja zamówienia i produkty bez żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń