17 września 2022

EMOTOPIC W ROLI NAWILŻAJĄCEGO BALSAMU DO CIAŁA

 Witam


Każdy rodzaj skóry potrzebuje opieki. Zaniedbanie różnych dolegliwości może skończyć się wizytą u dermatologa i leczeniem z reguły długotrwałym.

Sama zmagam się ze skórą suchą jaka w nieokreślonych okolicznościach potrafi spłatać mi figla. Uważam, że spory wpływ na jej dolegliwością mają np: woda z wodociągów czy temperatura powietrza. 


JAK DBAĆ O SKÓRĘ SUCHĄ I ATOPOWĄ?
Osobom ze skórą suchą doradza się ograniczenie czasu kąpieli, zwłaszcza w chlorowanej wodzie, stosowanie miękkich ręczników, unikanie wełnianych ubrań (drobne włókienka wełny nieustannie mechaniczne drażnią skórę), a także w razie potrzeby stosowanie nawilżaczy powietrza.



Pomocne są również preparaty natłuszczające i odbudowujące NMF, pozbawione składników drażniących, takich jak kompozycje zapachowe. Emotopic to kompleksowe rozwiązanie dla skóry suchej i atopowej. Wyroby medyczne oparte na naturalnych olejach.
 

💙💙💙

W ostatnich tygodniach stan mojej skóry ewidentnie się pogorszył. Stała się ona bardzo sucha i podrażniona. Ten problem na szczęście nie objął całego ciała jedynie nogi i przedramiona.

Poratowałam się tym razem nowością Pharmaceris Emotopic Nawilżającym balsamem w piance do ciała.

 
WSKAZANIA
Do codziennego stosowania w celu zapobiegania objawom i dolegliwościom wywołanym suchością skóry (tj. zaczerwienienie, podrażnienie, świąd) szczególnie w przebiegu atopowego zapalenia skóry (AZS).
Wyrób przeznaczony dla osób z uszkodzoną barierą naskórkową, ze zwiększoną skłonnością do wystąpienia reakcji alergicznych oraz nadwrażliwością na czynniki zewnętrzne, w tym substancje drażniące.
Wskazany w celu zapobiegania nasilaniu i nawrotom objawów towarzyszących AZS oraz innym dermatozom, którym towarzyszy nadmierna suchość skóry. Polecany do stosowania profilaktycznie w przypadku skóry z tendencją do przesuszania.

DZIAŁANIE
Balsam w formie ultra-delikatnej pianki przywraca odpowiednie nawilżenie skórze, tworzy fizyczną barierę ochronną, przywracając jej prawidłowe funkcje. Wyrób działa profilaktycznie, zmniejszając skłonność do powstawania podrażnień, łagodzi zaczerwienienia oraz zapobiega przesuszeniu skóry.
Wspomaga odbudowę oraz wzmacnia ochronny płaszcz lipidowy, zmniejszając w ten sposób podatność na działanie czynników zewnętrznych. Dzięki zawartości lipidów lamelarnych, strukturalnie podobnych do lipidów naturalnie występujących w skórze, wyrób zmniejsza suchość skóry, łagodzi uczucie świądu oraz zapobiega nawrotom i zaostrzeniu objawów AZS.

💙💙💙


Pianka jest wyrobem medycznym przeznaczonym dla całej rodziny. Nie ma tu rozgraniczeń wiekowych i fajnie bo może swobodnie być umieszczona w domowej apteczce i nie musimy się obawiać kiedy młodsza pociecha po nią sięgnie. 

Skład:
Woda oczyszczona, Emolienty: Olej sojowy, Olej konopny, Olej canola i inne, Inulina, Humektanty z owsa, Substancje pomocnicze, Kompozycja zapachowa.Wyrób zmniejsza łuszczenie, wygładza, pozostawiając skórę miękką w dotyku.

Pianki do ciała mamy 200 ml. Ma ona postać takiej emulsji jaka pod pływem wstrząsów i dozownika typu airless wytwarza piankę. Jej aplikacja jest wygodna. Pianka jest podatna na wmasowanie w skórę. Formuła oparta na naturalnych olejach, przywraca komfort napiętej i szorstkiej skórze. Kompozycja zapachowa nie jest mocna. Ja ją mało co wyczuwam bo dla mnie jest subtelna. Pianka sprawnie się wchłania.

 pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Poszukuje takiego preparatu, dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja mamusia miała suchą cerę, ja nie mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia że mój ulubiony materiał jakim jest wełna przyczynia się do wysuszania skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zmagam się z suchą skórą, jednak tego balsamu jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat nie mam suchej cery, ale myślę, że dla posiadaczek takowej ten wpis może być pomocny 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie nie jestem zainteresowana, ale na pewno wielu osobom pomoże

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami naprawdę warto sięgnąć po bardziej specjalistyczne i nieco droższe kosmetyki, żeby skóra była odpowiednio zaopiekowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balsam na pewno będę polecać dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest sięgnąć po droższe kosmetyki, jeśli się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń