25 października 2022

KONCENTRAT DO CERY WRAŻLIWEJ OD REDBLOCKER

Witam

Na moją kapryśną cerę fajnie ostatnio zadziałał RedBlocker Koncentrat Naprawczy jaki znalazłam we wrześniowej edycji Pure Beauty.

Koncentrat naprawczy do skóry wrażliwej i naczynkowej – składa się z dwufazowej formuły, która po wstrząśnięciu łączy się w jednolitą, lekką i jedwabistą konsystencję. Faza wodna zawiera składniki aktywne, które szybko i skutecznie niwelują zaczerwienienia, dodatkowo uszczelniają, wzmacniają i chronią naczynia krwionośne, działają również nawilżająco, regenerująco i odżywczo. Faza olejowa wspomaga działanie składników znajdujących się w fazie wodnej, a także zmniejszają przeznaskórkową utratę wody z naskórka, tym samym utrzymują nawilżenie skóry.



Właściwości
  • Wzmacnia naczynka krwionośne.
  • Niweluje widoczne zaczerwienienia.
  • Wspomaga proces odnowy naskórka.
  • Działa łagodząco na podrażnienia.
  • Koi skórę.
  • W efekcie po zastosowaniu koncentratu skóra jest nawilżona, uelastyczniona, zregenerowana, ukojona, gładka w dotyku i pełna blasku.
  • Kosmetyk tworzy na powierzchni skóry warstwę ochronną. 


Składniki aktywne:

Trokserutyna – uszczelnia naczynia krwionośne, łagodzi zarówno podrażnienia, jak i zaczerwienienia. Dodatkowo wzmacnia system obronny skóry, zmniejsza wrażliwość skóry na działanie czynników zewnętrznych.

Ekstrakt z aceroli – to bogate źródło witaminy C, która uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne. Ponad to neutralizuje wolne rodniki oraz stymuluje syntezę kolagenu w skórze.

Kwas hialuronowy – wiążę wodę w naskórku, skutecznie nawilża i rewitalizuje skórę. Dodatkowo działa łagodząco na podrażnienia i zaczerwienienia, a także przeciwdziała im.

Ekstrakt z białej lilii – tworzy na powierzchni skóry warstwę zabezpieczającą, która zatrzymuje wodę w naskórku, gwarantując optymalny poziom nawilżenia i uelastycznienia. Ekstrakt wygładza skórę, w efekcie staje się ona jedwabiście miękka.

Olej z pestek winogron – zawiera niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe. Olej jest bardzo dobrym antyoksydantem, bogatym w witaminę E. Zawiera również flawonoidy, lecytynę oraz resweratrol, który działa ochronnie. Olej z pestek winogron nawilża, zmiękcza, wygładza skórę, a także łagodzi podrażnienia.


 
Szklana buteleczka mieści 30 ml cieczy z widocznymi dwoma warstwami jakie przed użyciem mieszam, wstrząsając buteleczką. Aplikacja następuje przez pipetkę jaka dozuje olejkową ciecz. Ma ona słomkowy odcień. Kosmetyk dobrze się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy na powierzchni skóry, chyba, że przedobrzymy z ilością to wtedy zostawia tłustawą powłokę. 
 
Ja go stosuję jedynie na noc w większej ilości. Po czasie mogę napisać, że ten koncentrat łagodzi drobne podrażnienia i potrafi ukoić skórę. Wzmaga nawilżenie po czasie, samych pajączków nie usunie bo do tego trzeba pewnie kilku sesji z laserem. 
Moje naczynka z upływem lat nie są jakoś mega widoczne, ponieważ staram się używać podobnych olejków/kremów jakie mają na nie wpływ. 30 ml jest bardzo wydajne, starczy mi pewnie na całą zimę z czego się cieszę, ponieważ nie zauważyłam podrażnień, a to plus. Wiem tym sposobem, że moja skóra z nim współgra i mogę co parę dni sięgać po niego bez obaw.
 
pozdrawiam - Magda
 

16 komentarzy:

  1. Lubię tą markę, bardzo sobie cenię z niej krem do rąk, który spisuje się u mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam, nie mam takiej skóry

    OdpowiedzUsuń
  3. Red Blocker ma świetne produkty. Akurat tego serum nie znam i nie skusze się, bo oleje mi się służą. Ale miałam okazję wypróbować chociażby Łagodzący balsam do ciała i był super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale kto wie czy nie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo dobrze, że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam naczynkowej skóry, ale moja siostra na pewno skorzysta z tego polecenia. Właśnie ostatnio szukała czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to produkt do mojego typu skóry. Fajnie, że widzisz po nim efekty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że produkt szybko sie wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niekoniecznie dla mojego typu cery - ale polecę osobom, u których mogłoby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe informacje, póki co oprócz zwykłego kremu nawilżającego na szczęście nie potrzebuje innych specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  11. Póki co oprócz zwykłego nawilżającego nic więcej nie potrzebuje na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam wrażliwej cery, więc to akurat propozycja kompletnie nie dla mnie.

    @thrillerly

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem czy ten produkt sprawdziłby się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele dobrego słyszałam o tych produktach, ale sama nie używałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  15. tego serum nie znam i może się skusze

    OdpowiedzUsuń