23 października 2022

Coś na ząb czyli Praliny Marzipan Passion - od Vobro

 Witam

W ciągu roku zajadam się czekoladkami, galaretkami i różnymi słodyczami. Tak, nie odmawiam sobie słodyczy, ale też nie opycham się nimi na maxa. Znam pewien umiar i jego się trzymam. Bo dlaczego niby mam sobie odmówić czegoś pysznego do kawy?

Vobro po raz kolejny poczęstowało mnie czymś słodkim i wyjątkowym bo marcepanowymi pralinami Marzipan Passion.




A może nie kojarzycie marki? 

W skrócie podpowiem wam co oferuje. 

Firma VOBRO słynie przede wszystkim z produkcji słodyczy czekoladowych – w tym czekoladowych pralin. Marka FRUTTI DI MARE (praliny w kształcie owoców morza) oraz marki CHERRY PASSION i LOVE&CHERRY (praliny wiśnie w czekoladzie) to produkty znane konsumentom pralin czekoladowych na rynkach całego świata. Dużą część produktów firmy stanowią cukierki czekoladowe oraz batony czekoladowe – w tym bardzo popularne marki TRUFLA i JAMAJKA. Od kilku lat firma inwestuje również w inne rodzaje słodyczy: galaretki – w tym nadziewane FRUTINI i CHOCOLATE JELLIES oraz produkty prozdrowotne – marka VITALIO. Nowością w ofercie firmy w roku 2019 są cukierki toffi – marka TOFFEES oraz twarde karmelki owocowe – marka SUMMER FRESH i mleczne – marka CREAMY CANDY.

 

 

Pralinki jakimi się zajadam mają kształt kuferka i oblane są deserową czekoladą. W środku mieszczą masę marcepanową.

Zapakowane zostały w znane mi z wyglądu z innych pralin pudełka o gramaturze 180 g. Z tego co się orientuję, to będzie je można także kupić na wagę. Opakowania w nich są czerwone i powoli nawiązują do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.  

Pralinki klasycznie mają zawijki. Każda jest osobno zawinięta i mogę zawsze kilka sztuk wrzucić do torebki przed wyjściem z domu, aby mieć przy sobie coś słodkiego.

Ta wersja marcepanowa zdecydowanie przypadła mi do gustu, a moje kubki smakowe oszalały bo zawsze byłam fanką marcepanu jaki składa się głównie z migdałów.  

Czekoladki marcepanowe nie zawierają sztucznych barwników, tłuszczy utwardzonych i konserwantów.
 

Uważam, że Vobro po raz kolejny mnie „kupiło” smakiem pralin. Są one jak zwykle nie za słodkie, w smaku wyrafinowane i bardzo smaczne. Zawsze wybierając się w gości gospodyni mogę podarować przeuroczo zaprojektowane pudełeczko wyśmienitych czekoladek i jestem pewna, że skonsumuje je ze smakiem.

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za marką opisywaną w artykule, jednak Twoje recenzje zawsze miło się czyta:) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam marcepan, muszę ich skosztować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam i naprawdę mogę polecić :) Są mega dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu pozwalam sobie na takie słodkości

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcepan to jeden z moich ukochanych smaków, więc pewnie te cukierki przypadłyby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. A nie znam, chociaż marcepan bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszą być pyszne, uwielbiam marcepan! :)

    OdpowiedzUsuń