1 października 2022

KOT W DOMU INSTRUKCJA OBSŁUGI - WYDANIE 2 /BARBARA SIERADZAN ---WYDAWNICTWO RM---

Witam

Poradniki o kotach mogę napisać, że kolekcjonuję. Te zwierzęta są u mnie na pierwszym miejscu bo od zawsze byłam kociarą i lubię dowiadywać się o nich czegoś nowego bo jak dochodzę do wniosku to są to bardzo ciekawe zwierzęta jakie są z nami ludźmi od dziejów.

 
KOT W DOMU INSTRUKCJA OBSŁUGI - WYDANIE 2 /BARBARA SIERADZAN to nieobszerna lektura na jeden wieczór. Z początku sądziłam, że znajdę w niej nieco więcej humoru, ale i tak czytanie jej sprawiło mi dużo radości.

Ta propozycja jest idealna dla tych którzy już mają kota/koty lub planują jego adopcję.

Książka rozwiązuje pewne problemy jak np: obchodzić się z kotem w różnych sytuacjach. Mamy w niej umiejętnie opisane sytuacje z kotem w roli głównej. Książka pokazuje nam w jaki sposób widzi świat kot i jak możemy polepszyć z nim kontakt.
 
Barbara Sieradzan, dziennikarka i autorka związana z miesięcznikiem „Kocie Sprawy”, dzieliła życie z niejednym kotem. W swojej książce – niezwykle osobistej i ciepłej, a zarazem uniwersalnej pod względem problematyki – przekazuje wiedzę i doświadczenie na temat kocich charakterów i spraw. Podsuwa propozycje rozwiązań problemów, z którymi spotyka się większość kocich opiekunów.
Przez książkę przewijają się dość śmieszne rysunki wykonane prostą kreską
Magdaleny Gałęzi. Taki dodatek sprawia, że mamy dodatkową atrakcję jaka na pewno lepiej wpływa na odbiór tej propozycji.
 
"Kot w domu" to nie jest zwykły poradnik. To pouczająca opowieść o życiu z kotami, przy której będziecie się śmiać i płakać, i z całą pewnością wyciągniecie z niej dużo kociej mądrości.

Uważam, że jest to idealna książka dla właścicieli kotów i nie tylko. Zawarta w niej dawka cennych porad na pewno ułatwi nam kontakt z kocim światem. Właściciele kotów powinni wykazywać się zrozumieniem wobec swoich czworonogów by móc pogłębiać z nimi więź.


pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Jestem przekonana, że to jedno z tych wydań, które bardzo mi się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo o tej książce. Nie miałam jednak jeszcze okazji jej przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością będę polecać je wszystkim miłośnikom oraz właścicielom kotów.

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo! A my kotka mamy w pracy i koło bloku

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam kota, ale wiem, komu ta ksiazka na pewno sie spodoba : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako posiadaczka 3 kotów z radością poczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę, że jest to doskonała okazja do zapoznania się z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty nie są dla mnie/dla nas. Mamy w domu świnki morskie, więc raczej nie żyłyby z nimi w zgodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To może być ciekawa rzecz! Chętnie sprawdzę i poznam bliżej ten tytuł 🤭

    OdpowiedzUsuń