3 grudnia 2022

KLASYKI GALANTERYJNE DLA NIEJ I DLA NIEGO

 Witam

Świąteczny okres dopiero przed nami, ale już można poczuć tą wyjątkową atmosferę. A jak święta to i prezenty pod choinkę na które czekają zwłaszcza najmłodsi jak i my "duże dzieci" czyli dorośli. Taki upominek zawsze umili nam świąteczny czas z rodziną, sprawi pewną radość i pamięć, że ktoś o nas pamięta.

Ja osobiście lubię sprawiać prezenty praktyczne i potrzebne. Dobieram je umiejętnie, bo chcę, aby służyły obdarowanej osobie przez pewien czas. Dla kobiet dobrym rozwiązaniem jest portfel jaki i tak jest obowiązkowym galanteryjnym dodatkiem. Grono kobiet nie wychodzi bez niego z domu, mając go na stałe w torebce.

Przez długie lata wybierałam portfele najzwyklejsze. Nie zwracałam szczególnej uwagi na ten dodatek. Teraz zauważyłam, że z wiekiem moje gusta się zmieniły. 

Ostatnio wybierałam taki elegantszy marki Betlewski z kolekcji Basic w kolorze czerwonym czyli odbiegłam o klasyków jakie są przeważnie czarne i jakie miałam "od zawsze". Jest to bestsellerowy model i najchętniej kupowany przez kobiety.


Zwróciłam na niego uwagę, ponieważ jest skórzany z logo marki i co najważniejszy jest to model uniwersalny i można go śmiało nosić na co dzień jak i w sytuacjach oficjalnych.

Biorąc go do dłoni pomyślałam, że ten wybór był znakomity tym bardziej, że portfel jest niesamowicie rozbudowany pod względem kieszonek, przegródek. Mam w nim, aż trzy kieszonki na zamek, gdzie mogę schować drobne przedmioty. 2 tylne kieszonki – zamykana na suwak i węższa, otwarta. Nie zawiodłam się odnośnie miejsc na róże karty i miejscem z przegródką z siateczki z miejscem na zdjęcia. 



Na monety także nie zabrakło w nim miejsca. Jest to miejsce w zamykanej na zatrzask pod klapką, cienkiej kieszonce na bilon bez podszewki w głównej części portfela.

Portfel ma tyle zakamarków, że ma wyznaczone miejsce na dokumenty takie jak dowód rejestracyjny czy polisa OC.

Na szczycie portfela w standardowym miejscu jest również klasyczna kieszeń na banknoty i rachunki.

W swoim życiu miałam kilka portfeli. Nie dużo, można policzyć na palcach, ponieważ jest to przedmiot z jakim się zżywam na kilka dobrych lat dopóki coś się nie urwie lub przestanie dobrze zamek działać itd. 




Przy tym modelu w końcu byłam w stanie posegregować karty jakie posiadam. Wszystkie idealnie się pomieściły, teraz mam ład i porządek.
 

Portfel w kolorze czerwonym pasuje mi teraz do wielu stylizacji. Jest elegancki na co inni zwracają uwagę i pojemny.

Myślę, że każda kobieta doceni taki portfel i będzie dumną posiadaczką takiego cacka.

Wracając do prezentów to oryginalnym pomysłem dla "niego" będzie skórzany pasek. Na stronie https://betlewski.com/ znajdziecie kilkanaście modeli takich pasków. Ja dla swojego męża wybrałam pod choinkę Skórzany pasek STANDARD. Jego długość mogłam dobrać z tabelki. Wystarczy znać obwód pasa i sprawa jest prosta na jaki rozmiar postawić.


Pasek wykonany jest z naturalnej skóry licowej najwyższej jakości. Wybrałam kolor czarny bo wiem, że mój mąż jedynie taki kolor preferuje. Ten model pasuje do stylizacji codziennych jak i spodni od garnituru. 



Posiada 7 dziurek rozstawionych co 2,5 cm, które umożliwią regulację i można bez przeszkód dopasować go do obwodu pasa. Kiedy uznamy, że pasek jest za długi możemy sami go skrócić, ponieważ 15 cm daje nam tą możliwość.

 

Jego szerokość: 3,3-3,4 cm, a grubość 0,4 cm. Optycznie wygląda na bardzo porządny i trwały pasek jaki będzie służył przez długie lata do wielu modeli spodni. Na jego końcu mamy wytłoczone logo marki jest to drzewko i to ono podkreślające jego oryginalność.



Mam nadzieję, że chociaż trochę podpowiedziałam wam co można wybrać dla niej i dla niego pod choinkę. Może nie są to odkrywcze propozycje, ale za to praktyczne i z pewnością doceniane przez osoby jakie cenią sobie takie dodatki galanteryjne.

Mam dla was również specjalny kod MAGDALENA20 na zakupy.
Jest on ważny do 18.12
*nie obejmuje produktów przecenionych
 

pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Świetny portfel i pasek, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny portfel, uwielbiam taki intensywny odcień czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki portfel to świetna propozycja prezentowa. Sama bym taki chciała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Galanteria to fajny pomysł na prezent 😊 sama sobie kiedyś sprawiłam porządny portfel i bardzo mnie ucieszył 😁 Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio oglądałam ten portfel, jest na mojej świątecznej liście prezentowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze kupić mojemu partnerowi portfel bo jego to już naprawdę woła o zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się portfel. Sama ostatnio zdecydowałam, że już nie będę kupować czarnych (takie zawsze miałam). Teraz mam pudrowy róż, ale ta czerwień jest kusząca.

    OdpowiedzUsuń