29 grudnia 2022

O’RIGHT OLEJEK ZE ZŁOTEJ RÓŻY JAKI PIELEGNUJE OSTATNIO MOJE WŁOSY

Witam

Pielęgnowanie włosów jest moim 'konikiem'. Dbam o niej jak tylko mogę, dogadzam odżywkami, maskami, robię wszystko by były zawsze w dobrej kondycji. Chociaż i tak dopadają mnie czasami gorsze chwile, kiedy np: mam ich wysyp, albo są przesuszone.

Ostatnio w moje ręce trafiła o to ta kruszynka od O’right. Jest to Odżywczy olejek do pielęgnacji włosów farbowanych i zniszczonych. Opracowany na bazie wyselekcjonowanego olejku z róży złotej i rozpuszczalnego w wodzie silikonu, regeneruje łuski włosów, przywracając im sprężystość i połysk. Dzięki innowacyjnej technologii mikronów, łatwo się wchłania, nie pozostawia uczucia przetłuszczenia. Pozostawia włosy aksamitnie gładkie, miękkie i jedwabiste. 


Receptura produktów została opracowana na bazie certyfikowanych składników roślinnych i cukropochodnych środków spieniających.


O’right wciąż pracuje nad ulepszaniem formuł usuwając zbędne dodatki i zwiększając ilość certyfikowanych składników organicznych, w celu uzyskania produktów najłagodniejszych i najzdrowszych dla naszego organizmu. Firma nie używa żadnych składników powodujących zanieczyszczenie środowiska. O’right bardzo promuje ochronę środowiska i nalega, aby traktować je z najwyższą troską i szacunkiem. Dba o neutralny bilans CO2, podejmuje inicjatywy oszczędzające i ratujące środowisko. Produkty O’right są wolne od dodatków chemicznych, takich jak: hormony, ftalany, parabeny, formaldehydy, siarczany, syntetyczne barwniki, EO, DEA. Produkty nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie opakowania są w pełni biodegradowalne.



Naturalne składniki olejku pochodzą ze zrównoważonej i odpowiedzialnej produkcji.

Sposób użycia: Rozprowadzić równomiernie niewielką ilość olejku na osuszone ręcznikiem włosy. Aby uzyskać większy połysk, wysuszyć włosy suszarką.

Składniki : Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, **Squalane, Fragrance, Rosa Damascena Flower Extract,Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Linalool, Citronnellol, Benzyl Salicylate.

**Naturalne Składniki zweryfikowane przez Unijne Organy Certyfikacji Ekologicznej.

 
Olejek przyjemnie pachnie. Przy moich bardzo długich włosach potrzebuję około 10 kropel podczas aplikacji. Po zastosowaniu włosy stają się przede wszystkim miękkie, podatne do układania i zaczynają zadowalająco błyszczeć. Zauważyłam, że jego używanie sprzyja podczas noszenia czapki, ponieważ włosy się nie elektryzują. Dodatkowo nie widzę, by je obciążał czy pozostawiał tłuste przyklapnięte pasma. 


Takie małe cudeńko, a tyle może zdziałać. Ja go polecam:)

pozdrawiam - Magda


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten olejek jest on znakomity ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna Postupalska-Bożek29 grudnia, 2022

    Koniecznie muszę wypróbować. Dzięki za polecenie 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jestem jednocześnie ciekawa jak sprawdzi się on u Ciebie:)

      Usuń
  3. Jakie masz piękne włosy, aż muszę przetestować ten olejek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lata zapuszczania i farbowania na odcienie czerwieni.

      Usuń
  4. Takiego produktu potrzebują moje włos, chętnie go zakupię i zastosuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję, jestem ciekawa tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to mam 2 patenty: maska z aloesu dla nawilżenia i płukanka octowa dla nabłyszczenia - uwielbiam je za prostotę wykonania :) Przy olejkach, odżywkach i innych męczę się. Tu jednak ogromny plus za ekologiczne podejście <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku muszę poświęcić moim włosom zdecydowanie więcej uwagi, więc każda taka kosmetyczna polecajka jest dla mnie na wagę złota.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu widać, że to kosmetyk najwyższej jakości. Zresztą masz wypróbowane różne produkty do włosów, i widać wspaniały efekt dbałości o nie. Gratuluję przepięknych włosów. Super, że trafiłaś na takie cudo olejkowe. Pozdrawiam Madziu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznac, ze mocno zainteresowałaś mnie tym olejkiem. Koniecznie musze go przestestować

    OdpowiedzUsuń
  10. O włosy trzeba dbać i myślę, że warto robić to z głową. Właśnie tak jak Ty.

    OdpowiedzUsuń