17 stycznia 2023

TONIK FEEDSKIN HYDRATED ORIGIN JAKI CODZIENNIE PIELEGNUJE MOJA CERĘ

Witam
 
Po naturalne marki sięgam z coraz większym zapałem, ale tych drogeryjnych nadal nie omijam, ponieważ zauważyłam, że chcą one się wkupić klientek proponując swoje nowości o dużo lepszych składach. Dlatego nie odcinam się od nich, ale widząc kolejną naturalną markę ma ona oczywiście pierwszeństwo by zasilić moją kosmetyczkę zwłaszcza o produkty do twarzy. Jest to mój słaby punkt (twarz) dlatego tutaj nie ma zlituj się i w 90% kosmetykami jakimi ją pielęgnuję to marki naturalne.  
FEEDSKIN Hydrated Origin to tonik nawilżający jaki jest stałym punktem w mojej codziennej pielęgnacji. Znajdował się on w limitowanej edycji Home&Beauty od Pure Beauty.



Czy można zachwycać się na nowo tonikiem do twarzy? Owszem, można.
 
Poznałam wiele toników jakich używam po umyciu twarzy tuż przed kremowaniem i muszę przyznać, że ten jest wyjątkowy. Jak na tonik ma wiele zalet stąd jest moim ulubieńcem ostatnich tygodni.
 
Tonik Sylveco w formie lekkiego żelu. Silnie nawilża i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia cery. Przywraca elastyczność, niweluje szorstkość, poprawia wygląd i strukturę skóry. Reguluje barierę hydrolipidową, przyspiesza regenerację i zwiększa wchłanianie składników aktywnych z innych kosmetyków.


Tonik umieszczono w szklanej buteleczce imitującą mrożone szkło. Do aplikacji dołączono pompkę jaka pompuje raczej wodnistą ciecz, a nie lekki żel jak na samym początku przeczytałam w informacjach od producenta.

Tonik przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu skóry, również wrażliwej.
 
Wyróżnia go naturalny skład. Jest bezzapachowy i krystaliczny. Jest produktem wegańskim. Od otwarcia należy go zużyć w przeciągu 6 miesięcy. U mnie na pewno nie zmarnuje się jego ani jedna kropelka, ponieważ tonizuje twarz 2 razy dziennie na oczyszczoną skórę twarzy. Na tonik często nakładam serum, krem lub olej. W zależności co obecnie włączam do pielęgnacji.


Najważniejsze jego cechy:

  • nawilża
  • wzmacnia barierę hydrolipidową
  • wspomaga proces regeneracji
  • zmiękcza
  • zwiększa wchłanialność składników aktywnych
  • Jakim wykazuje się działaniem?
  • dzięki zawartości trehalozy silnie nawilża i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia cery
  • zawiera cenne komponenty jak inulinę, kwas hialuronowy i aminokwasy jakie przekładają się na elastyczność i jędrność skóry
  • niweluje szorstkość i uczucie ściągnięcia
  • poprawia ogólny wygląd i kondycję skóry
  • reguluje barierę hydrolipidową
  • przyspiesza regenerację
  • zwiększa wchłanianie składników aktywnych z innych kosmetyków

Znacie? A może także jest waszym ulubieńcem?

Pozdrawiam - Magda



6 komentarzy:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale Twoja recenzja bardzo mnie zachęciła do jego wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznawanie takich pozytywnych opinii skutecznie zawęża obszar zakupowy, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że na rynku pojawiła się konkurencja, która zmusiła drogeryjne marki do polepszenia składów. Ten produkt będę miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam go i mi się podoba. Zużyłam już całą butelkę i jeśli będę miała okazję, to z pewnością sięgnę po kolejną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego toniku, ale nawilżanie przemawia za tym bym go przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tego produktu nie znam, ale zapisze sobie, by poznać. :)

    OdpowiedzUsuń