19 stycznia 2023

BALSAM MYJĄCY DO WŁOSÓW OD SYLVECO

 Witam


Dermokosmetyki Sylveco cieszą się coraz większą popularnością, są lubiane i dość często stosowane przeze mnie jak i moją rodzinę.


Co je wyróżnia na tle innych podobnych produktów?

- nie zawierają sztucznych barwników ani substancji zapachowych,

- nie zawierają konserwantów, które są najczęstszymi składnikami uczulającymi i podrażniającymi skórę (parabeny, itp.),

- nie zawierają surowców wytwarzanych z ropy naftowej lub jej pochodnych,

- nie zawierają olejów silikonowych, glikoli,

- są pozbawione zbędnych, obciążających skórę substancji zagęszczających i stabilizujących,

- są wydajne i skuteczne, a przede wszystkim

- są hypoalergiczne i bezpieczne dla skóry


- nie są testowane na zwierzętach

W limitowanej edycji Home&Beauty od Pure Beauty znajdował się Balsam myjący do włosów z betuliną Sylveco i o nim dziś parę słów.

Naturalny, przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju włosów, szczególnie słabych, zniszczonych, pozbawionych blasku, z tendencją do wypadania. Zawiera bardzo łagodne, ale jednocześnie skuteczne środki myjące, które nie podrażniają nawet najbardziej wrażliwej skóry głowy. Unikalne połączenie oleju jojoba i masła karite z naturalnymi składnikami nawilżającymi zapewnia włosom ochronę przed wysuszeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przy regularnym stosowaniu normalizuje stan skóry głowy, a włosom nadaje miękkość, gładkość i lekkość bez efektu puszenia.




Jak działa Balsam Myjący do Włosów z Betuliną i jakie posiada właściwości?


- Przeznaczony do włosów słabych, wypadających.
- Dzięki zawartości czystego masła SHEA silnie nawilża i regeneruje włosy suche i zniszczone.
- Nadaje włosom blask, miękkość.
- Zawiera łagodne substancje myjące.
- Nie podrażnia skóry głowy.
- Olej jojoba reguluje wydzielanie sebum dlatego szampon ten nadaje się do włosów z tendencją do przetłuszczania.
- Chroni włosy przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (słońce, wiatr).
- Miód pszczeli silnie odżywia skórę głowy, wzmacnia włosy.
- Poprawia kondycje włosów suchych, kruchych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi.



W ciemnej buteleczce na zatrzask mamy 300 ml szamponu. Dla mnie przy kilkunastu umyciach okazuje się on być średnio wydajny przez dość lejącą konsystencję i moje bardzo długie włosy jakie potrzebują dobrej dozy. 

Zaskoczył mnie tym, że w przypadku olejowania włosów nieźle radzi sobie z domywaniem. Z dodatkiem wody potrafi się zapienić, a jego kremowa konsystencja uwalnia przyjemny dla nosa ziołowy zapach. 

Podczas stosowania nie zauważyłam by podrażniał, wręcz przeciwnie pozbywał się swędzenia, nawilżał i nie wysuszał. Sama długość włosów stawała się z kolejnym umyciem miękka i zadbana. Jak każdy szampon i ten plątał moje włosy, dlatego musiałam użyć dodatkowo odżywki.

Ogólnie spisał się na tyle dobrze, że z przyjemnością do niego powrócę. 

Znacie go? Sięgacie po nasze naturalne polskie marki?


                                                pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Miałam ten balsam, stosowałam go po zabiegu prostowania keratynowego, ale nie do końca mi odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że wspieranie polskich marek jest bardzo ważne i staram się to robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sięgam po naturalne kosmetyki i tej marki również kilka miałam. Balsamu myjącego do włosów Sylveco nie miałam okazji używać, dlatego że akurat moje włosy nie bardzo lubią się z naturalnymi szamponami.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie naturalne produkty do włosów nie zdają egzaminu, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sylveco ma fajnie kosmetyki choć nie wszystkie się u mnie sprawdzają :( np szampony w ogole mi nie służą

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat tego kosmetyku nie używałam, ale inne produkty od Sylveco świetnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go kiedyś ale niestety nie służył moim włosom tak jakbym tego chciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go kiedyś ale niestety nie służył moim włosom tak jakbym chciała

    OdpowiedzUsuń