5 marca 2023

PASTYLKI ZIO艁OWE NA DOBRY SEN 馃挆Good Sleep

Witam


Czy zdarza wam si臋 nocne liczenie baran贸w kiedy nie mo偶ecie zasn膮膰? Mi owszem, takie sytuacje si臋 zdarzaj膮 i o poranku wstaj臋 zm臋czona, niewyspana i ch臋tnie bym jeszcze pospa艂a, a obowi膮zki niestety wzywaj膮.

Postanowi艂a w ko艅cu ten problem rozwi膮za膰 i si臋gn臋艂am po naturalny suplement 馃挆Good Sleep od HempKing. S膮 to zio艂owe kapsu艂ki na sen z CBD i s膮 produktem dla ka偶dego, kto zmaga si臋 z problemami z zasypianiem i g艂臋bokim snem oraz wybudzaniem czy innymi problemami.



Kapsu艂ki zawieraj膮 standaryzowane ekstrakty z ro艣lin o udowodnionym dobrym wp艂ywie na jako艣膰 snu, zasypianie i uspokojenie.

Sk艂adniki:

  • ekstrakt z zielonej herbaty
  • ekstrakt z li艣ci melisy standaryzowany
  • ekstrakt z m臋czennicy cielistej
  • ekstrakt z korzenia koz艂ka lekarskiego
  • ekstrakt z kwiat贸w lawendy
  • ekstrakt z pieprzu czarnego
  • melatonina
  • konopie siewne, kt贸re zawieraj膮 CBD i CBN.
  • melisa
  • koz艂ek lekarski



Te kapsu艂ki pomagaj膮 mi obecnie zasn膮膰, a to ju偶 bardzo sporo, poniewa偶 kiedy sobie przypomn臋 to le偶enie i przewracanie si臋 z boku na bok to nic ciekawego. Wpada艂am wtedy jeszcze w wi臋ksze napi臋cie, 偶e zegar wybija p贸艂noc, a ja nadal nie 艣pi臋. 

Teraz jest inaczej, oczy same si臋 zamykaj膮, a ja zasypiam i nie wybudzam si臋 w trakcie snu. Przesypiam oko艂o 7-8 godzin i mog臋 normalnie funkcjonowa膰 w trakcie dnia.

Macie? A mo偶e mieli艣cie problemy ze snem?

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Ja akurat nie mam problem贸w z zasypianiem, ale podoba mi si臋 sk艂ad tych kapsu艂ek. Podpowiem tacie, bo on ma problemy z bezsenno艣ci膮.
    Aneta S.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Raczej nie mam problem贸w z zasypianiem, wi臋c nie kusi mnie wypr贸bowanie tego specyfiku 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  3. Sk艂ad bardzo ciekawy, warto pami臋ta膰 o tym produkcie.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Na szcz臋艣cie aktualnie nie mam problem贸w ze snem, jednak dobrze wiedzie膰.

    OdpowiedzUsu艅
  5. 殴le sypiam, wi臋c wypr贸buj臋.

    OdpowiedzUsu艅