28 maja 2023

DBAM O DŁONIE Z KREMEM APTECZNYM OD PHARMACERIS /KREM DERMO-KURACJA/

 Witam

Czy macie podobne zdanie do mojego, że skóra na dłoniach jest codziennie narażana na różne zmiany związane z czynnościami jakie wykonujemy podczas przeróżnych prac?

Dlatego, tak ważna jest u mnie ich ochrona. Dzień bez kremu u mnie praktycznie nie istnieje, a inne zabiegi jak np: peelingowanie przynajmniej raz/dwa razy na miesiąc muszą się odbyć by solidniej zregenerować skórę. 


Kremy dobieram zależnie od panującej pory roku. Zimą potrzebuję konkretniejszych, które są tłuściejsze i nie doprowadzają do przesuszeń związanych z niższą temperaturą. Od wiosny w ruch idą te lżejsze, a latem nawet kremy-lotiony.

Od kilku tygodni mamy wiosnę. To dla mnie wyjątkowy i szczególny czas. Zmieniam wtedy garderobę, zimowe ubrania idą w kąt. Zaczynam stylizować się na bardziej ciepłą kolorystykę nie bacząc na wiek. Chcę jednym słowem poczuć się dobrze, młodziej? a problemy jakie ma każdy z nas odepchnąć na bok.


Wraz z pewnymi wiosennymi modyfikacjami nie ulega wątpliwości, że skóra na dłoniach także spodziewa się zmian. Tłuste kremy czy oleje spokojnie mogę odstawić i zapełnić ich miejsce lżejszymi. Mój ostatni krem pochodzi od Pharmaceris z linii REGENOVUM DERMO-KURACJA
 
SKŁADNIKI 
👉Mocznik, zapewnia efekt intensywnego nawilżenia.
👉Olej awokado i olej canola koi i łagodzi podrażnienia, zmniejsza zaczerwienienia, przywracając komfort przesuszonej skórze.
👉Probiotyk, tworzy na powierzchni skóry tzw. aktywną tarczę neutralizującą bakterie oraz zabezpieczającą przed szkodliwym działaniem substancji drażniących i czynników zewnętrznych.
👉Witamina B12, działa depigmentacyjnie, rozjaśniając skórę.
👉Masło Shea jest naturalnym filtrem UV.
👉Witamina E, odżywia, spowalniając procesy starzenia się skóry.

Krem znajduje się w klasycznej tubce z zamykaniem na klik. Został doskonałością roku 2021 Twojego Stylu. Komponenty jego znakomicie regenerują skórę dłoni. I chociaż ma na tubce zapis /skóra dojrzała/ to uważam, że jestem kremem dla każdego. Pachnie bardzo przyjemnie. Jego woń nie drażni.

Wykazuje się sporą wydajnością. Do jednej aplikacji wystarczy niewielka jego ilość, aby pokryć dłonie i dać im przyjemne odczucie nawilżenia jakiego mi często brakuje. Krem sprawnie się wchłania, zostawiając film ochronny. Nieduże podrażnienia potrafi zlikwidować, a suchość i poczucie szorstkości pod jego wpływem zanikają. Zawarty w kremie olej awokado koi podrażnienia i zaczerwienienia, przywracając skórze uczucie komfortu.

Skuteczność potwierdzona w badaniach*: 88% pozostawia skórę wygładzoną i miękką w dotyku
79% natychmiastowo niweluje suchość i szorstkość
92% koi i łagodzi podrażnioną skórę dłoni
88% przynosi komfort odwodnionej i przesuszonej skórze dłoni
79% intensywnie nawilża skórę dłoni, tworząc na jej powierzchni warstwę ochronną, która zabezpiecza ją przed czynnikami drażniącymi


Dbacie o dłonie? Znacie ten krem?

Macie ulubieńca?

 
#współpraca barterowa 
pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Mam podobne zdanie jak Ty, ale rzadko stosuję kremy, jeśli już to kilka sprawdzonych bez eksperymentowania który lepszy na to czy tamto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Daaawno nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie nie mam żadnych problemów ze skórą dłoni. Zaczną się dopiero, kiedy przyjdą chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję że przypomniałaś mi o dłoniach, warto o nie dbać gdyż są wizytówką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skóra dłoni wymaga stałej i szczególnej pielęgnacji, to właśnie w tym miejscu najwięcej pracuje i styka się z różnorodnymi materiałami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna K30 maja, 2023

    Nie mam swojego ulubieńca w tym zakresie, sięgam po różne kremy.

    OdpowiedzUsuń