11 maja 2023

DEZODORANT W KULCE OD APTECZNEJ MARKI PHARMACERIS

Witam

Antyperspirant to zaraz po kremie do twarzy kosmetyk jakiego używam codziennie.

Zazwyczaj stosuję go po wieczornej toalecie i jego działanie ma mi zapewnić ochronę przed poceniem do dnia następnego.

Wyjątek stanowi letnia pora, kiedy pocę się mocniej, wtedy jego stosowanie powielam w ciągu doby.

Formę kulki bardzo lubię pod warunkiem kiedy działa ona sprawnie. Przewagę oczywiście stanowi poprawne działanie samego kosmetyku, ale forma aplikacji jest dla mnie też ważna.



Ostatnio stosowałam Pharmaceris A DEZODORANT MINERAL-BIOTIC DEODORANT

100% nie wysusza skóry
83% nie pozostawia śladów
reguluje mikrobiom skóry
dermatologiczna formuła opracowana dla skóry wrażliwej

Jego wskazania to:

Specjalistyczny, delikatny dezodorant hamujący i maskujący nieprzyjemny zapach potu przeznaczony dla kobiet i mężczyzn.
Polecany do codziennej ochrony przed poceniem dla każdego rodzaju skóry, w tym wrażliwej i alergicznej, również po zabiegach kosmetycznych, także dla dzieci od 12 roku życia. Składnikami aktywnymi w nim są:

👉Inulina, prebiotyk, który sprzyja rozwojowi wszystkich pożytecznych organizmów bytujących na skórze, bez stymulowania wzrostu bakterii szkodliwych.
👉Mieszanina minerałów: magnezu, cynku i miedzi.
mają właściwości przeciwzapalne, regenerujące, antyseptyczne i detoksykujące. Działają na skórę łagodząco, nawilżająco i ochronnie.
👉Sok z aloesu, ma właściwości nawilżające, łagodzi podrażnienia i wspomaga procesy regeneracyjne skóry.
👉D-panthenol, łagodzi podrażnienia i nieprzyjemne objawy wywołane czynnikami alergogennymi.
 
Dezodorant działa bakteriostatycznie, hamując rozwój mikroorganizmów.
Pomaga utrzymać długotrwałe uczucie świeżości i komfortu, nie wysuszając skóry.
Chroni i równoważy mikrobiom skóry, skutecznie kojąc i łagodząc podrażnienia.

Zauważyłam, że produkt nie brudzi ubrań. Brak po nim zacieków.

Zapewnia mi podczas całego dnia prawidłową ochronę. Powstrzymuje pocenie, nieprzyjemny zapach.

Ubrania nie są pokryte przykrymi plamami. Po depilacji mogę śmiało go użyć nie obawiając się pieczenia. Lekkie zatarcia po maszynce są niwelowane.


Macie ulubiony antyperspirant? 
Znacie ten?

#współpraca barterowa

 pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Ja mam swój sprawdzony od lat. Innych nie testuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bo mały - czyli idealny do podróży

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze daje ochronę całodzienną, może sie skuszę jak będzie promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14 maja, 2023

    Mój ulubiony, często do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam też z firmy dr Nona - moim zdaniem najlepsze na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martyna K16 maja, 2023

    Jeszcze nie mam ulubionego, więc chętnie zwrócę uwagę też na ten.

    OdpowiedzUsuń