19 maja 2023

PRANIE PEŁNE NATURY Z PŁYNEM DO PŁUKANIA ZIELKO /WARIANT EGZOTYCZNY Z EDYCJI LIMITOWANEJ/

Witam

Sprzątnie, pranie, dbanie o siebie o swój dom to nasza codzienność. Bez pewnych czynności człowiek by nie mógł normalnie funkcjonować.

Znacie ZIELKO? Ten kto kojarzy firmę Sylveco zaraz będzie kojarzył tą nową polską serię środków czystości. Polecana jest dla każdego gospodarstwa domowego, gdzie ceniona jest skuteczność sprzątania, nie uderzająca w nasze zdrowie i środowisko. Wszystkie produkty ZIELKO mają kilka istotnych właściwości, które wydają się być podstawą dla nowoczesnych, bezpiecznych środków czystości. 



Zawierają one 99,9% składników pochodzenia naturalnego, a ich biodegradowalne składniki nie mają negatywnego wpływu na środowisko. Wykazują wysoką skuteczność wobec bakterii, drożdży i pleśni. W szybki, łatwy i bezpieczny sposób pozbywają się zanieczyszczeń, walczą z brudem, osadem i tłuszczem. To co je wyróżnia to także piękne, świeże, owocowe zapachy, które wyczuwalne są w powietrzu przez dłuższy czas. 




U mnie zagościł ostatnio płyn do płukania prania z edycji limitowanej o egzotycznym zapachu.

Jest to naturalny płyn do płukania z lanoliną jaki zmiękcza i odświeża pranie, nadając tkaninom przyjemnego zapachu. Sprawia, że świeżość trwa dłużej, zapewniając płukanym materiałom piękny zapach utrzymujący się nawet przez kilka dni.

Płyn ten nie tylko nadaje tkaninom zapachu jest dla nas całkowicie bezpieczny i przyjazny nie tylko dla ubrań, ale również dla skóry, nawet tej delikatnej i wrażliwej. Dlatego osoby borykające się z uczuleniami nie powinny mieć obaw, że wystąpi u nich jakieś podrażnienie. Ten płyn jest całkowicie biodegradowalny.

Dozowanie: woda miękka 35 ml płynu
woda średnio twarda 45 ml
woda twarda 55 ml płynu

Egzotyczny płyn to mój ostatni ulubieniec. Jest naturalny, ubrania przyjemnie po wysuszeniu pachną, dodana lanolina skutecznie wpływa na całokształt.

Po zużyciu płynu opakowanie poddam recyklingowi wrzucając go do odpowiedniego pojemnika do tego przeznaczonego.

Też jesteście eko? 
Stosujecie takie naturalne produkty?

pozdrawiam - Magda

 

5 komentarzy:

  1. Martyna K19 maja, 2023

    Staram się stosować, ale szczerze przyznam, że różnie mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się takie produkty wybierać. W ogóle czasem bardzo żałuję, że dany produkt jest limitowany.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bywa różnie. Czasami faktycznie sięgam po naturalne produkty - natomiast innym razem wybieram po prostu to, co względnie skuteczne i tanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, ale jeszcze nie stosowałam. Jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo markę bardzo lubię i cenię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty marki Zielko. Ten płyn to moje pierwsze spotkanie w produktami do prania tego producenta Ja jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń