21 maja 2023

WODA LAMELARNA PROSALON DO KAŻDEGO RODZAJU WŁOSÓW

Witam

O włosy dbam szczególnie, dobieram do nich odpowiednie produkty, przycinam regularnie końcówki, nie za często je farbuje by ich nie za bardzo podniszczyć. Lubię również korzystać z kosmetyków do stylizacji i takich powiedzmy dodatkowych jak Prosalon
 
Eliksir rozświetlający - woda lamelarna - wygładzanie i blask dla wszystkich rodzajów włosów. 
 
Ten kosmetyk znalazłam ostatnio w kwietniowym boxie Fantastycznie od Pure Beauty.



Jakie zadania ma ta woda lamelarna?

💜nadaje włosom spektakularny wygląd bez konieczności stosowania zabiegów fryzjerskich,

💜wypełnia ubytki i uszkodzone obszary włosów ujednolicając ich powierzchnię,
 
💜pozwala uzyskać efekt tafli na włosach bez konieczności stosowania zabiegów fryzjerskich

💜kondycjonuje włosy bez ich obciążenia oraz ekspresowo wygładza, zmiękcza i dodaje blasku,

💜zapobiega elektryzowaniu się włosów i ułatwiając ich rozczesywanie. 

200 ml wodnistej cieczy jest niepozorne i niczym szczególnym się nie wyróżnia. Kosmetyk jest stosunkowo tani, a może zastąpić profesjonalne zabiegi fryzjerskie.
Aplikacja jest prosta. Wystarczy go nałożyć zygzakowatym ruchem na umyte, mokre włosy i wmasować po czym spłukać ciepłą wodą. Po zmyciu można użyć odżywki. U mnie jest ona obowiązkowa. 


Dla mnie jedyną wadą jest pojemność, ponieważ przy bardzo długich włosach niestety ta woda schodzi za szybko. Dlatego przy najbliższych zakupach zaopatrzę się od razu w 2 lub 3 opakowania, chyba, że znajdę większe pojemności.

Z czego jestem najbardziej zadowolona?

Włosy już po pierwszym zastosowaniu zdobywają efekt wygładzenia. Nie jest on jak po zabiegu z salonu, ale przy puszących się włosach jak moje, zmiany były widoczne. Suche włosy jakie ostatnio miałam fajnie są regenerowane, a przy nasadzie cienki włos nie jest obciążony.


 
Znacie tą lub innej marki wodę lamelarną?

pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takiej formie kosmetyków do włosów. Efekt wygładzenia brzmi obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kosmetyk bez prostownicy. Trochę szkoda, że zawartość jest tak mała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za to często farbuję a podcinam tak raz na dwa trzy miesiące. Końcówki trochę częściej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za polecenie, bo właśnie szukałam coś podobnego do swoich włosów. Jednak lata farbowania robi swoje, więc trzeba włoskom trochę pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojedztam22 maja, 2023

    Nie słyszałam wcześniej o tej wodzie. Na pewno będę chciała to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak efekt wygładzenia jest konkretny, to można płacić za kilka buteleczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam jej, ale ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń