11 czerwca 2023

NOWA SZATA GRAFICZNA PRALINEK DELISSIMO OD VOBRO

Witam

Kolejny dzionek, kolejny piękny słoneczny czas, a ja dziś przywitałam go filiżanką kawy z pralinkami od Vobro. Śniadanie dziś odpuściłam i zrobiłam sobie taki wyjątek.


Lubię ogólnie mieć w spiżarni coś słodkiego i kiedy tylko najdzie mnie ochota to skonsumować cukierasa, albo poczęstować niezapowiedzianych gości, kiedy nie jestem gotowa z ciastem:)

Bombonierki Delissimo są na stałe w ofercie marki, ale przyodziały one nowe opakowania i szaty graficzne. Pojawiły się niedawno w sprzedaży, dlatego mam nadzieję, że na stoisku czekolad i bombonierek zauważycie te eleganckie kwadratowe pudełeczka. Grafika jest typowo prezentowa w odcieniu czerni i miedzi ze złotymi akcentami na samym opakowaniu i wstążkach z kokardkami jakie stanowią extra dodatek cieszący oko.



Pralinki Delissimo jak zwykle nie grzeszą szatą graficzną. Trochę minimalistyczną, ale mającą subtelny urok dzięki złotym akcentom w formie kokardek. Dlatego są doskonałym pomysłem jako dodatek do prezentu.


 
W poszczególnych wariantach znajdziemy 195 g pralinek. Są one podane w szufladkowej tacy jak mieści 14 kuleczek. Każda jest zawinięta w sreberko. Mamy tu do wyboru mleczne praliny nadziewane kremem orzechowym i orzechem laskowym oraz praliny z białej czekolady nadziewane kremem o smaku kokosowym i migdałowym.


Moje ślinianki poczuły każdy smak osobno jaki kusi, aby pochłonąć całe opakowanie naraz co rzadko mi się zdarza. Poczułam, że zostałam od tych kulek uzależniona, dlatego czym prędzej kazałam mężowi umieścić je na najwyższej półce w kuchni by mnie tak nie kusiły:)
Produkty nie zawierają barwników i konserwantów.

#współpraca barterowa

 pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. U mnie niestety nie słoneczny, ale też nie deszczowy na szczęście. Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na opakowania słodyczy są b są. Dla mnie liczy się smak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam poprzednią grafikę, ale ta jest bardziej elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka piękne, bardzo eleganckie, a czekoladki wyglądają apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te białe z migdałem kokosowe pyszne są, mniam! Pudełka prezentują sie bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię mieć w domu taki awaryjny zapas słodkości - a te bombonierki są bardzo eleganckie i na pewno sprawdzą się też jako prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na czekoladki tej marki zawsze warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie zmienili wygląd tych pralinek, nie ukrywam że lubiłam ich poprzedni wygląd, ale teraz są ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń