27 czerwca 2023

WAKACYJNIE Z BATONAMI JAMAJKA I BROWNIE CZYLI 2 KĘSY DLA KUBKÓW SMAKOWYCH

 Witam

Lubicie batony na przysłowiowe 2 kęsy? 

Batony od Vobro 🥥Jamajka i 🍫Brownie powstały na bazie cukierków Jamajka i Brownie. Każdy batonik składa się z dwóch części z jakich można sobie zrobić szybką przekąskę.


 

Jamajka to kokosowe nadzienie, oblane wyśmienitą, rozpływającą się w ustach czekoladą deserową przywołuje wspomnienie wakacji. Idealne połączenie składników, bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników to idealny sposób na egzotyczną przekąskę. W świat karaibskich doznań smakowych przeniosą każdego hermetycznie zapakowane cukierki. 


Brownie to podwójnie nadziewany batonik o smaku brownie, pokryty otoczką z czekolady deserowej.

Batony Vobro

Brakowało mi takiej wersji batonów tej marki, ponieważ cukierki jakie już znałam pochłaniałam w za dużej ilości, a taki baton jest idealną porcją na raz. W dodatku można go zabrać ze sobą na spacer, rower czy do pracy i mieć znakomitą przekąskę. Producent zwraca uwagę także na skład i nie zamieszcza w batonach barwników, konserwantów, syropu glukozowo - fruktozowego, oleju palmowego.

#współpraca barterowa

 Lubicie takie batoniki zjeść raz na jakiś czas?

 pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Jamajka kojarzay mi się z dzieciństwem😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Brownie uwielbiam więc to coś zdecydowanie dla mnie :) Fajnie że mają dobry skład

    OdpowiedzUsuń
  3. Wędrowki po kuchni27 czerwca, 2023

    Kokos i brownie? - zdecydowanie jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokosową wersję uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłabym taki kokosowy batonik. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Jamajka to był mój numer jeden, jednak nie baton a te cukierki. Nawet nie wiedziałam, ze są batoniki.

    OdpowiedzUsuń