2 lipca 2023

PEH BALANCE CZYLI SERA JAKIE SĄ ZE MNĄ OD KILKU TYGODNI W PIELĘGNACJI CERY DOJRZAŁEJ

Witam

Od dobrych kilkunastu lat staram się dbać o cerę najlepiej jak mogę. Dobieram do jej potrzeb odpowiednie produkty, dopieszczam ją na każdym kroku. Nieodzownym produktem jaki na stałe już znajduje się w mojej kosmetyczce jest serum jakie dostarcza mi wartościowych i skoncentrowanych składników i tym sposobem wzmaga działanie kremu.

Od kilku tygodni są ze mną dwa sera od 💗Lirene: PEH BALANCE Multiaktywne serum ujędrniające na noc VITAMIN THERAPY, oraz PEH BALANCE Złuszczające serum wygładzające na noc EXFOLIATING THERAPY. 


PEH BALANCE to seria kosmetyków jaka pozwala odzyskać balans. Kosmetyki w niej zawarte działają wzmacniająco na barierę hydrolipidową oraz przywracają równowagę mikrobiomu.

Kremy oraz sera do twarzy z linii Lirene PEH BALANCE dostarczają skórze protein, emolientów oraz humektantów, które są niezbędne do zachowania zdrowego, pięknego wyglądu. Substancje te spełniają bardzo ważne role, istotna jest nie tylko ich obecność, ale również odpowiednie proporcje. Proteiny biorą udział w procesach odbudowy i regeneracji, emolienty chronią skórę przed utratą wilgoci, natomiast humektanty wykazują silne właściwości higroskopijne, dzięki temu silnie nawilżają skórę.




💛Serum do twarzy na noc Lirene PEH+ BALANCE EXFOLIATING THERAPY złuszcza martwy naskórek oraz wygładza skórę. Oprócz tego redukuje przebarwienia oraz zwęża rozszerzone pory.

Receptura złuszczającego serum wygładzającego zawiera kompleks kwasów: glikolowy, migdałowy, fitowy. Składniki te nadają skórze jędrność, elastyczność, stymulują wytwarzanie białek podporowych, a także wyrównują koloryt.

💜Serum do twarzy na noc Lirene PEH+ BALANCE VITAMIN THERAPY to kosmetyk o szerokim spectrum działania, który ujędrnia oraz wygładza skórę. Oprócz tego redukuje zmarszczki oraz pobudza wytwarzanie kolagenu i elastyny.
Receptura multiaktywnego serum ujędrniającego zawiera: retinol w stężeniu 0,3%, niacymid oraz witaminę E. Składniki te nadają skórze jędrność, elastyczność, stymulują wytwarzanie białek podporowych, a także wyrównują koloryt.


Oba sera znajdują się w szklanych buteleczkach, przyciemnianych, dlatego warto jest je trzymać w zaciemnionym miejscu ze względu na aktywne składniki jakie "nie lubią" promieni słonecznych. Pipetki do nich dołączone działają bez zarzutów, a dodatkowe kartoniki zawierają informacje z jakimi powinniśmy się zapoznać przed rozpoczęciem kuracji.



Serum o stężeniu 0,3% fantastycznie napina skórę, poprawia jej ogólną kondycję, daje odżywienie, aczkolwiek na same zmarszczki u mnie nieszczególnie zadziałało.


Serum o stężeniu 7% pozbywa się przebarwień, odżywia skórę oraz dobrze ją napina. Podczas stosowania serum to wygładza, ponieważ złuszcza martwy naskórek.

Sera są produktem polskim, wegańskim , nie były testowane na zwierzętach. Należy je zużyć w przeciągu 6 miesięcy od otwarcia buteleczek. Należy pamiętać, aby je stosować na noc, a w dzień zabezpieczać wysokim filtrem UV, ponieważ posiadają retinol lub kwasy.

#współpraca barterowa

Czy używacie ser w pielęgnacji cery?

Czy znacie te od Lirene?


pozdrawiam - Magda

6 komentarzy:

  1. Używam tego typu kosmetyków, choć tych akurat nie stosowałam. Ale przykulas moją uwagę, może się na któreś skuszę 😊 😊 Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie dawno nie używałam kosmetyków tej marki. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich produktów. Może to już najwyższy czas? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Liirene znam, ale kosmetyków nie używałam - ja zazwyczaj wierna jestem jednemu produktowi

    OdpowiedzUsuń
  5. Te sera widzę po raz pierwszy. Ja używam serum z witaminą E ale też miałam z Witaminą C.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam, ciekawe produkty. :)

    OdpowiedzUsuń