19 lipca 2023

POLSKA MARKA PURITE JAKĄ ZNALAZŁAM NA TOPESTETIC

 Witam


Moja codzienność to dwa różne światy. W jednym i w drugim znakomicie potrafię się odnaleźć i czerpać to co najlepsze dla mnie. Pierwszy mój świat może się zdziwicie to praca w dziedzinie budownictwa, a konkretnie geologia/geotechnika czyli wszelkie badania gruntu, praca w terenie, dokumentacje itd. Pomyślicie, że to brudna praca, w trudnych momentami warunkach atmosferycznych, bo ze względu na pogodę trzeba ubrać ubranie robocze i wyruszyć na budowę, lub dziewiczy teren na którym w przyszłości powstanie obiekt. Ja nie narzekam, ja to lubię robić, a nie ma jak praca, która cieszy i daje satysfakcję. Zgodzicie się?

Drugi mój świat beauty, daje mi mi to wszystko czego nie mogę doświadczyć w pracy z której wracam zmęczona, brudna, utyrana po pachy. Wtedy wpadam w wir upiększania i dbania o siebie. Wiem jaki krem zastosować, czym się umyć, jak dobrać odpowiedni do swoich potrzeb skórnych czy włosowych kosmetyk. Czuję się wtedy jak ryba w wodzie.

Topestetic to mój ukochany sklep internetowy, dzięki któremu odkryłam już nie jedną perełkę kosmetyczną. Dziś przedstawię wam dwa produkty jakich używam od paru tygodni w pielęgnacji cery. Jest to krem na noc i krem pod oczy marki Purite.


 

Marka Purite powstała w marcu 2014 roku. Duża skuteczność i terapeutyczne działanie Purite to wynik połączenia dobroczynnych właściwości naturalnych surowców, wiedzy medycznej współpracujących z manufakturą lekarzy oraz czystych technologii produkcji. Zespół pracuje w nowoczesnym laboratorium w Komorowicach pod Wrocławiem. Wszystkie składniki nabywane są zgodnie z zasadami uczciwego handlu; rośliny, z których powstają maceraty, ekstrakty i hydrolaty uprawiane są bez pestycydów i sztucznych nawozów oraz pozyskiwane zgodnie z ich rytmem biologicznym; oleje pochodzą z certyfikowanych upraw. Firma zaczęła swoją działalność od wytwarzania mydeł i maseł do ciała odpowiadających na indywidualne potrzeby naszych bliskich i przyjaciół. Sukces tych pierwszych produktów spowodował, że powstała marka Purite.




Do mnie za pośrednictwem Topestetic trafiły dwa niedużych rozmiarów kosmetyki jakie mają moc i perfekcyjnie działają na moją dojrzałą skórę cery. 


Purite Selected Night Restore Gold Cream - n
adaje się do skóry suchej, normalnej, mieszanej, wrażliwej, z pierwszymi zmarszczkami dojrzałej.

100% naturalnych składników, ekstrakty roślinne, witaminy i 24 K złoto.


SKŁAD: ekologiczny hydrolat z róży damasceńskiej, ekologiczny hydrolat z kadzidłowca, roślinny emulgator, masło jojoba, masło kakaowe, masło shea, olej z opuncji figowej, olej arganowy, olej makadamia, olej awokado, olej z baobabu, wyciąg z marchwii - prowitamina A, olej jojoba, olej śliwowy, wosk pszczeli, czystek szary, bluszcz, aloes barbadoski, nasiona ostropestu, miłorząb japoński, żeń-szeń, sok z młodego jęczmienia, wierzba biała, lukrecja gładka, eco konserwant, olejek elemi, olejek ziarna marchewki, 24K złoto weneckie w proszku.

Purite Selected to krem na noc jaki znajduje się w przyciemnionym, szklanym słoiczku. Jest wydajny, treściwy i przyjemnie się go aplikuje. W dotyku jest mega przyjemny. Jego konsystencja jest aksamitna. Krem polecam dla pań dojrzałych, ponieważ dobrze on wspiera cerę ze zmarszczkami. Tych głębokich u mnie co prawda nie ruszył, ale cieniutkie świeże linie jakby zostały "wyprasowane". Ogólnie krem nawilża, sprawia, że cera staje się elastyczna, wspiera proces regeneracji po kontakcie z zanieczyszczeniami środowiska zewnętrznego.



Purite Selected Eye LX Anti Age Gold Cream Krem pod oczy
- znakomicie działa na cieniutką skórę wokół oczu.
Krem zawiera liczne naturalne komponenty: SKŁAD: ekologiczny hydrolat z kocanki włoskiej (nieśmiertelnika), olej z opuncji figowej, olej z dzikiej róży, olej z kiełków pszenicy, emulgator roślinny, wyciąg z: herbaty matcha, koszyczków rumianku, kwiatów bławatka, liści damiana, skrzypu polnego, ekstrakt z: wąkroty azjatyckiej, czystka szarego, bluszczu pospolitego, aloesu barbadoskiego, nasion ostropestu plamistego, miłorzębu japońskiego, żeń-szenia, soku z młodego jęczmienia, wierzby białej, lukrecji gładkiej, eco konserwant, olejek eteryczny z kocanki włoskiej, 24K złoto weneckie w proszku
 

Krem umieszczono w mini buteleczce z aplikatorem. Jest ona przyciemniona dla dobra naturalnych składników. Mamy go tylko/aż 10 ml - wykazuje się wydajnością. Krem jest lekki, rozświetla skórę, ale również dogłębnie ją nawilża i odżywia oraz wygładza drobne zmarszczki. U mnie nie szczególnie zajął się głębokimi, ale te minimalne zostały przyjemnie wygładzone. Kremu używam codziennie na umytą skórę, rano i wieczorem.


Purite to dla mnie nowa, nie poznana dotąd marka jaka wykorzystuje 100% składników roślinnych i mineralnych. Są to wyłącznie oleje, masła i woski roślinne, zioła, kwiaty, olejki eteryczne, wosk pszczeli, miód, mleko kozie oraz glinki lecznicze i sól z Morza Martwego. Zapachy kosmetyków pochodzą wyłącznie ze składników zawartych w olejkach eterycznych i masłach roślinnych.

Purite idzie z duchem czasu i stawia na biodegradowalne opakowani. Przykładem są np: szklane opakowania jakie będę mogła wrzucić do kubła na szkło przez co materiał zostanie powtórnie wykorzystany. 

Marka nie stosują pestycydów, sztucznych nawozów ani barwników. Używane przez nich rośliny i oleje pochodzą z własnych lub certyfikowanych upraw. Głównym założeniem istnienia kosmetyków Purite jest działanie terapeutyczne, których celem jest przywrócenie skórze równowagi oraz pomoc w leczeniu jej powszechnych problemów takich jak suchość, pękające naczynka lub trądzik.

Stawiacie w swojej pielęgnacji na polskie marki jakie biorą pod uwagę szereg czynności, przy powstawaniu nieskazitelnego produktu?

 #współpraca barterowa

 pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Totalnie nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowość dla mnie ale fajnie, że można poznać tam takie marki 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, jestem ciekawa jak kosmetyki sprawdziły by się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię sięgać po polskie produkty, tej marki jednak jeszcze nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się opakowania tych kosmetyków, ja jeszcze nie stosowałam jej produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zwróciłam wcześniej uwagi na tę markę. Dziękuję za wspomnienie o niej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż jeszcze marek czeka na zapoznanie. Lubię testować polskie kosmetyki bo w tej branży naprawdę nie mamy czego się wstydzić.

    OdpowiedzUsuń