17 lipca 2023

WAKACYJNA PIELĘGNACJA CERY Z KOSMETYKI MIXA

Witam


Skóra sucha i bardzo sucha jaka u mnie dominuje jest przeze mnie stale solidnie nawilżana. Dobieram do pielęgnacji kosmetyki jakie mają na celu nawilżać i ogólnie o nią dbać. Kilka tygodni temu za pośrednictwem wizaż dostałam się do testów 4 produktów Mixa.


❤️Płyn do demakijażu dla skóry zmęczonej i matowej. Formuła z pH 7 neutralnym dla oczu została wzbogacona niacynamidem i witaminą C, znanymi ze swoich właściwości rozświetlających i nadających skórze zdrowo wyglądającego blasku. Jego wyjątkowa formuła z micelami usuwa ze skóry makijaż i zanieczyszczenia, ograniczając do minimum konieczność pocierania.

Po jego użyciu odczułam przyjemny efekt na cerze. Spełnił on moje oczekiwania bo sprawnie usuwa on makijaż zwłaszcza z powiek. Płyn nie uczula, nie mam obaw, że zaraz pojawią się u mnie czerwone spojówki. Cera jest przyjemna w dotyku, ale nie zwalnia mnie to z dalszych kroków w jej pielęgnacji.

❤️MIXA Niacinamide Glow - krem do twarzy, rozświetlający, nawilżający nada się przede wszystkim do skóry matowej i zmęczonej.

Cieszy mnie w nim to, że daje rady z nawilżeniem jakiego moja cera stale potrzebuje. Niweluje on także różne odcienie cery. Przyjemnie ją rozświetla, ma cytrusowy zapach – subtelny i sprawnie się wchłania. Krem nie jest tłusty, bardzo fajnie się go nakłada.

6% formuła z aktywnymi składnikami: skwalan + niacynamid + witamina C

 

 

🩵serum Hyalurogel nawilżające od Mixa przeznaczone jest dla skóry wrażliwej, normalnej i suchej. Produkt zawiera wysokie stężenie składników aktywnych: 5% Nicynamid (witamina B3) + Pantenol (Prowitamina B5) + Kwas Hialuronowy.

Serum otrzymujemy w szklanej buteleczce z pompką. Jest wydajne i higieniczne w użytku. Gęstość jest idealna przez co łatwo się daje rozsmarować na cerze. Sprawnie się wchłania, bez filmu. Od pierwszego użycia przynosi ulgę, łagodzi podrażnienia, a po czasie sprzyja nawilżeniu. Stosowane z kremem na pewno sprzyja dalszej pielęgnacji.

🩵Krem Mixa HYALUROGEL wzbogacony jest w czysty kwas hialuronowy, naturalny składnik budulcowy skóry, zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Natychmiast dostarcza ciągłego nawilżenia skóry przez 24 h, oraz glicerynę.

Ma on kremową konsystencję, rewelacyjnie się wchłania i daje ukojenie.

Serum wraz kremem nawzajem się uzupełniają przez co ich działanie staje się silniejsze. Nawilżenie jakie się pojawia, nie zanika, utrzymuje się przez cały dzień, a przy okazji kosmetyki odżywiają skórę przez co każda kobieta powinna być zadowolona z ich stosowania.


Lubicie lekkie rozświetlenie na cerze? 

Wyrównanie kolorytu? 

Nawilżenie?

Pokusicie się na te produkty?


#współpraca barterowa

pozdrawiam - Magda


3 komentarze:

  1. Ależ mnie ciekawią te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Mixa znam i lubię bardzo linie z kwasem hialuronowym, dla mojej suchej cery jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszałam o tych produktach ale jeszcze nie miałam okazji testować

    OdpowiedzUsuń