17 sierpnia 2023

CZEKOLADA Z WANILIĄ UKRYTA W POMADCE OCHRONNEJ DO UST

Witam


W ciągu całego roku ochraniam usta, stosując różne pomadki ochronne. Po kieszeniach czy torebkach lub plecakach mam poukrywane te mazidełka by użyć ich w razie konieczności z racji, że mam kapryśne usta, które wysuszają się kiedy chcą. Jest to ich główny problem "od zawsze". Dlatego jestem zawsze przygotowana by od razu zareagować.

Wybierając prawidłową ochronę z wartościowymi składami często unikam suchych skórek lub pęknięć ust. To sprawdzona metoda i trzymam jej się od dawna.

Ostatnio urzekła mnie Naturalna pomadka odżywcza do ust WANILIA CZEKOLADA od Arganove.



Na początku to zauroczył mnie jej posmak. Idealnie sprawdzi się zimą bo te nuty zapachowe pasują na ta porę roku. Ja jednak jestem wielką fanką zarówno wanilii jak i czekolady, dlatego musiałam już teraz tą pomadkę poznać. 
 
Znajduje się ona w klasycznym opakowaniu wysuwanym jak wiele szminek. 
Waży 4,4 g.
 
Środek jej składa się z dwóch części. Wygląda jak rolada z nadzieniem. 
Pomadka ta intensywnie pielęgnuje i doskonale nawilża usta. Wygładza i sprawia, że stają się miękkie. Chroni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Naturalna pomadka do ust odżywia i natłuszcza usta przywracając im zdrowy wygląd. Posiada oleje tłoczone na zimno oraz składniki pochodzenia naturalnego.
 


olej arganowy masło kakaowe olej z wanilii

Apetyczny zapach wanilii i czekolady sprawia, że pielęgnacja ust staje się przyjemnością.

Składniki


🌱 składniki pochodzenia naturalnego

🐇 nietestowane na zwierzętach

🌱 oleje tłoczone na zimno

Lubicie takie ochronne pomadki?
#wpis sponsorowany
 
pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. czekolada i wanilia... brzmi tak błogo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie połączenia smakowo- zapachowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pomadki ochronne. W zasadzie tylko takich używam :)

    OdpowiedzUsuń