11 sierpnia 2023

SEN TO ZDROWIE PRZEZ CO DZIEŃ PEŁEN USMIECHU - BAWEŁNIANA PIŻAMKA JAKA UMILA MI NOCNY SEN

 Witam

Nasz rytm życia jest w pewien sposób ułożony. Na dobę mamy czas kiedy funkcjonujemy. I czas kiedy musimy się zregenerować czyli musimy się odciąć od wszystkiego i zaspokoić się snem jaki daje nam możliwość na wypoczynek i nabrania sił na kolejny dzień.

Nie wyobrażam sobie pełnej koncentracji w trakcie dnia, gdybym nie mogła się wyspać. Zdarzyło mi się owszem parę nocek nie przespanych w moim życiu i godziny w jakich powinnam być czynna były dla mnie pewnym koszmarem. Dlatego, staram się systematycznie wysypiać i nie zarywając nocy bo to do niczego dobrego nie doprowadza. 



Czasami mając gorszy czas przez stres lub nieszczęście jakie nas spotkało sami od siebie nie możemy spokojnie spać. Oczywiście możemy sobie w tym pomóc i np: dobrze przewietrzyć sypialnię, zwrócić uwagę czy mamy wygodnym materac jaki również wpływa na nasz układ kostny oraz odzież w jakiej się kładziemy.




Dla mnie zaraz po wygodnym ubraniu w jakim przebywam głównie w domu jest piżama. Nigdy nie przepadałam za nocnymi koszulami jakie się zwijają i utrudniają sen, stawiałam na wygodne piżamy jakie dają mi komfort spania oraz swobodny ruch.




Ostatnio decydując się na zmianę piżamy trafiłam na polską markę Butterfly&Tiger. Takie marki zawsze doceniam i mają one u mnie pierwszeństwo na tle innych zagranicznych.

 allegro.pl/uzytkownik/ButterflyTiger/sklep

Butterfly&Tiger sprzedaje swój asortyment w jakim przeważają piżamy na allegro. Dlatego łatwo jest przeglądnąć co oferują w jakich rozmiarach czy kolorach i fasonach. Naprawdę, wybór mają spory, a same ubrania nocne są wykonane z przewiewnych naturalnych materiałów, głównie z bawełny.


Dlaczego ten sklep tak mi przypadł do gustu?

Ponieważ: stawiam na odzież bawełnianą, dobrze uszytą oraz jestem za wspieraniem naszych polskich firm. A Butterfly&Tiger spełnia te wszystkie moje wymagania :)💚

Piżama PIŻAMA Długa Róż szara

chyba czekała na mój wybór. Jest bawełniana i to jej główny atut. Jest dobrze odszyta, bez wiszących nitek i posiada przyjemny gadżet pod postacią naklejanych metek jakie w łatwy sposób można odkleić bez uszczerbku materiału. Mój wybór piżamy jest dostępny w kilku rozmiarach, stąd zapoznając się z tabelą rozmiarów można do sylwetki dobrać prawidłową wielkość.

Góra to koszulka z długim rękawem w kolorze szarym z aplikacją w kolorze różu – są to dwa serduszka i napis love. Wykończenie pod szyją jest okrągłe, łatwo przechodzi przez głowę.



W komplecie mam również długie spodnie w kolorze szarym. Całość jest mega wygodna. Czuję się komfortowo i przyjemnie, ponieważ bawełniany materiał jest delikatny dla skóry. W tej piżamie śpi się bardzo dobrze, przez co mam "kolorowe sny".


Lubicie wygodne piżamy do spania - bawełniane od naszych polskich producentów?

#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

4 komentarze:

  1. Pewnie, że lubię wygodne piżamy. Sen ma być przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj sen to podstawa warto dbać o jego jakość. Dobre przewietrzenie to pdstawa, piżama też ważna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna i wygoda piżama zawsze ułatwi i umili dobry, regenerujący sen :)

    OdpowiedzUsuń