13 sierpnia 2023

WEGA艃SKI 馃拝馃挅 LAKIER-KLASYK DO PAZNOKCI NEONAIL PURE SAND

Witam

Malowanie paznokci ostatnio totalnie zaniedba艂am. Nie robi臋 sobie hybryd bo mnie nie przekonuj膮, a klasyki to lakiery jakimi mog臋 malowa膰 cz臋sto i zmienia膰 kolorki paznokci kiedy chc臋. 


Ostatnio przekonuje mnie do siebie wega艅ski Wega艅ski lakier Neonail PLANT-BASED WONDER 7,2 ml - PURE SAND
 
W kolekcji do wyboru mamy kilka propozycji, a ka偶da z nich wzbogacona jest o dodatek wapnia i magnezu, kt贸re zapobiegaj膮 rozdwajaniu si臋 paznokci, delikatnie je piel臋gnuj膮c.

PURE SAND to ch艂odny odcie艅 nude, kt贸ry jest niezwykle elegancki i kobiecy.



Kolory: Czysty Piasek

Zapachy: typowe jak na lakier

Opakowanie: szklane, okr膮g艂e buteleczki, tekst na etykietach to bardzo drobny maczek, trudno doczyta膰 go bez lupy.
Pojemno艣ci: 7,2 ml

P臋dzelek: 艣redni, z typowym w艂osiem

Konsystencja: odpowiednia, 偶elowa


Malowanie: p臋dzelek nabiera sporo lakieru, przy jednym zanurzeniu jestem w stanie pomalowa膰 do 3-4 paznokci

Ilo艣膰 warstw: 2

Trwa艂o艣膰: 4 dni


Dodatkowe informacje: lakiery nie barwi膮 p艂ytki po zmyciu, samo zmywanie 艂atwe, blaszka nie jest wysuszona

Ceny: 18,99 z艂 za sztuk臋


Uwagi: lakiery nie wylewaj膮 na sk贸rki, operowanie p臋dzelkami jest u艂atwione dzi臋ki 偶elowej konsystencji, nad kt贸r膮 mo偶na zapanowa膰.
 

Zawiera on a偶 77% sk艂adnik贸w pochodzenia naturalnego! 

Jestem zauroczona kolorkiem. Zawsze mnie takie odcienie urzeka艂y i cieszy艂y. 

#wpis sponsorowany

 pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Ja za to od jakiego艣 czasu regularnie robi臋 paznokcie. Czasem hybrydy, czasem 偶ele, oczywi艣cie mam przerwy, ale lubi臋 mie膰 zrobione.

    OdpowiedzUsu艅
  2. musz臋 poszukac - wygl膮da zach臋caj膮co

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie wiedzia艂am, 偶e na rynku pojawi艂y si臋 weganskie lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Widz臋, 偶e jest to lakier, na kt贸ry ch臋tnie mog艂abym si臋 skusi膰.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo 艂adny subtelny kolor, idealny na codzie艅

    OdpowiedzUsu艅
  6. Kolorek bardzo 艂adny, fajny na codzie艅:)

    OdpowiedzUsu艅