21 wrze艣nia 2023

KOKIE - KREMOWY B艁YSZCZYK DO UST 馃拫LIP馃拫 VENEER

 Witam


Pomadki czy b艂yszczyki potrafi膮 zdominowa膰 ka偶dy makija偶, dodaj膮c uroku ustom. Potrafi臋 nimi kilka razy domalowywa膰 usta w trakcie dnia.



Jednak to b艂yszczyk sprawia, 偶e usta staj膮 si臋 powabne, kusz膮ce za sprawk膮 drobinek lub blasku. Natrafiam czasami na b艂yszczki, kt贸re maj膮 przesadzon膮 ilo艣膰 艣wiec膮cych dodatk贸w, wtedy je zwyczajnie odstawiam bo nie s膮 w moim gu艣cie. 


Szereg z nich spe艂nia moje oczekiwania i do ostatniej aplikacji na p臋dzelku s膮 przeze mnie nak艂adane.

Ostatnio w boxie od Pure Beauty znalaz艂am
馃拫馃拫Kokie kremowy b艂yszczyk do ust lip veneer Tease馃拫馃拫


Pojemno艣膰 b艂yszczyka to 6 ml. Aplikator jest 艣redniej wielko艣ci, zako艅czony wygodn膮 g膮beczk膮. B艂yszczyk jest bez zapachowy. 


M贸j odcie艅 wpada w brudny r贸偶. Trwa艂o艣膰 okre艣lam na ca艂kiem dobr膮. Wytrzymuj膮 oko艂o 3-4 godzin, potem warto od艣wie偶y膰 usta ponownie.



Kokie Lip Veneer Cream b艂yszczyk wygodnie si臋 aplikuje, nie wychodzi za obrys ust. Mo偶na nim 艂atwo i sprawnie pomalowa膰 usta, nie martwi膮c si臋, 偶e krzywo si臋 na艂o偶y. Ten b艂yszczyk jest o kremowej konsystencji, dobrze napigmentowany i daje na ustach po艂ysk. Kolor jaki do mnie trafi艂 mi w 100% odpowiada, poniewa偶 lubi臋 takie odcienie, pasuj膮 one do mojej karnacji.

Lubicie malowa膰 usta?

Korzystacie z b艂yszczyk贸w?
 
#wsp贸艂praca barterowa
#wpis sponsorowany

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Dzi臋kuj臋 za polecenie tego b艂yszczyku, mo偶e mi si臋 spodoba膰.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Sporadycznie u偶ywam b艂yszczyki, ale moja przyjaci贸艂ka bardzo je lubi, ch臋tnie podsun臋 jej post o tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ciekawa jestem jakie kolory s膮 jeszcze dost臋pne. :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Uwielbiam b艂yszczyki. Bez pomalowanych ust czuje si臋 naga

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mam ten b艂yszczyk w innym odcieniu i przyznaje, 偶e zrobi艂 na mnie dobre wra偶enie i ch臋tnie go u偶ywam

    Anszpi

    OdpowiedzUsu艅