19 września 2023

MERZ SPEZIAL DRAGEES NA WŁOSY, SKÓRĘ I PAZNOKCIE

 Witam


Przez wiele lat zapuszczałam włosy. Chciałam dużo wcześniej, ale ciągle je podcinałam, aż się zawzięłam i kiedy zaczęły mi sięgać mocno za łopatki to pomyślała - dam radę! I tak oto dziś, mam je za kość ogonową i sporadycznie podcinam jedynie końcówki. Miewam jednak słabsze okresy czasowe, kiedy włosy zaczynają wypadać w większych ilościach niż naturalnie i wtedy zaczynam się wspomagać suplementami przeznaczonymi między innymi na włosy. W lipcu rozpoczęłam suplementację drażetkami MERZ SPEZIAL DRAGEES jakie wspomagają również skórę i paznokcie.

Drażetki Merz Spezial to suplement diety, który został stworzony specjalnie po to, aby cieszyć się świeżą, zdrową skórą, mocnymi, lśniącymi włosami i pięknymi, wytrzymałymi paznokciami. Zawiera unikalne połączenie starannie dobranych składników, które:dostarczają organizmowi substancji potrzebnych dla utrzymania zdrowego wyglądu skóry, włosów i paznokci, zapewniają dobre samopoczucie. Składniki zawarte w drażetkach Merz Spezial zostały dobrane tak, aby dostarczyć organizmowi odpowiednich składników odżywczych. Produkt jest dostępny na polskim rynku od ponad 25 lat.

 

Kiedy powinniśmy sięgnąć po te drażetki i komu się je zaleca?

"Piękno od wnętrza" bo tak można nazwać ten suplement zaleca się osobom mającym cienkie, rozdwajające się i nadmiernie wypadające włosy, łamliwe paznokcie oraz suchą i wrażliwą skórę. Takie objawy mogą wynikać z niewłaściwej diety, ubogiej w istotne dla zdrowia składniki mineralne i odżywcze. Nie sądziłam, że w szczycie sezonu kiedy jem codziennie sporo zwłaszcza warzyw w porównaniu do innych pór roku moje paznokcie i włosy staną się tego lata kłopotliwe. Nie są to makabryczne fizyczne ubytki, ale widoczne.

Merz Spezial zawiera między innymi takie składniki jak: biotynę, niacynę i cynk. 


Przyjmując suplement można osiągnąć: Promienną skórę o zdrowym wyglądzie
Biotyna, witamina B2, niacyna (nikotynamid) oraz cynk zawarte w Merz Spezial Dragees odżywiają skórę i pomagają zachować jej zdrowy wygląd. 

Z wiekiem tracimy w skórze kolagen - witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu prawidłowego funkcjonowania skóry. Gęste, lśniące włosy.


Cynk i biotyna pomagają zachować zdrowe włosy. Na prawidłowy przebieg procesu tworzenia się włosa w cebulce mają wpływ aminokwasy: cysteina i metionina. Piękne, mocne paznokcie.

W Merz Spezial Dragees, dla prawidłowej budowy paznokci, szczególnie istotne są: cynk, żelazo, oraz aminokwasy zawierające siarkę, wchodzące w skład białka soi.


2 drażetki (dawka dobowa) zawierają:
Skład % realizacji dziennego zalecanego spożycia
Witamina C 120 mg 150%
Niacyna 30 mg1 187%
Witamina E 13,4 mg2 112%
Kwas pantotenowy 7,2 mg 120%
Witamina B6 3,2 mg 229%
Witamina B2 2,6 mg 186%
Witamina B1 2,4 mg 218%
Witamina A 787 μg3 98%
Folacyna (kwas foliowy) 400 μg 200%
Biotyna 60 μg 120%
Witamina B12 2 μg 80%
Żelazo 5 mg 36%
Cynk 5 mg 50%
Sproszkowane białko soi 50 mg *
w tym: Cysteina 0,55 mg *
*brak zaleceń; 1ekwiwalentu niacyny; 2ekwiwalentu alfa-tokoferolu; 3ekwiwalentu retinolu Metionina 0,55 mg *


Suplement otrzymujemy w estetycznym i kojarzącym się z apteką opakowaniu. Kartonik to multum informacji. Właściwe opakowanie stanowi szklana buteleczka mieszcząca 60 drażetek. Taka fiolka starcza na miesiąc stosowania przy przyjmowaniu 2 drażetek dziennie. I tu uwaga! Pastylki wyglądają dosłownie jak cukierki w kolorze brudnego różu, dlatego warto je trzymać z dala od dzieci. Łatwo się je połyka, ja je przyjmuje jedną podczas śniadania i drugą przed pójściem do łóżka. 

Za mną już dwa opakowania. W tym czasie zauważyłam znaczną poprawę na blaszce paznokciowej. Jest ona teraz twarda dlatego paznokcie już tak łatwo nie ulegają łamaniu. Rosną równo i nie strzępią na końcówkach.
Z kolei włosy zmniejszyły swoją łamliwość stają się gęstsze, a ich przyrost wydaje się szybszy niż dotychczas? Więc mam je jeszcze dłuższe.

Teraz już wiem, dlaczego tyle pozytywnych opinii zostało już wydanych o tym suplemencie. Dlatego, jeżeli chcecie poprawić kondycję włosów, skóry czy paznokci to sięgnijcie po Merz Spezial dragees.

#współpraca barterowa

pozdrawiam - Magda 

10 komentarzy:

  1. Tylko raz w życiu zapuściłam włosy do ramion. Dziękuję za polecenie tego suplementu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że suplement wspomaga włosy, skórę i paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie łykam żadnych suplementów, ale wiem, że jestem raczej w mniejszości, bo wiele osób nie wyobraża sobie bez nich życia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Unikam suplementów, ale czasem warto się na nie skusić, przy intensywnym wypadaniu włosów powinien pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brałam go, bardzo dawno temu. podchodziłam do niego dwa razy. I u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam sporo pozytywnych opinii na temat tego suplementu, ale osobiście go nie stosowałam. Fajnie, że u Ciebie dał takie dobre rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. s,łyszałam o tych produktach wiele dobrego ale sama nie miałam okazji ich sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam kiedyś ten suplement i byłam z niego zadowolona. Muszę do niego wrócić, bo włosy mocno mi teraz wypadają

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te suple i całkiem dobrze u mnie działały, będę musiała je powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń